Tegen Ierland waren ze wel even de weg kwijt vanaf het begin. Tweede helft wel beduidend beter.quote:
Die passie zie je wel ja, die drie gele kaarten in 5 minuten.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Klopt, maar bij die Italianen zie je meer passie. Die leggen hart en ziel erin.
nou dan hoef je je ook niet zo aangevallen te voelenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:20 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ben al lang mee gestopt hoor. drank ook
Vind Koscielny ook goed tot nu toe.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus de beste verdediger van het EK, eigenlijk ook wel van dit moment. Behalve die fout die hij maakte speelt hij echt als een baas.
Italianen zijn net als Brazilianen tijdens het volkslied. Die geven alles tijdens het meezingen daarvan. Ongelooflijk, doe even normaal zeg.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die passie zie je wel ja, die drie gele kaarten in 5 minuten.![]()
ironisch zegquote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou dan hoef je je ook niet zo aangevallen te voelen
Fuck it.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die passie zie je wel ja, die drie gele kaarten in 5 minuten.![]()
ja idd want ik voel me altijd heel snel aangevallenquote:
ja idd.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Italianen zijn net als Brazilianen tijdens het volkslied. Die geven alles tijdens het meezingen daarvan. Ongelooflijk, doe even normaal zeg.
Haha ja bij sommige landen leeft dat echt enorm.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Italianen zijn net als Brazilianen tijdens het volkslied. Die geven alles tijdens het meezingen daarvan. Ongelooflijk, doe even normaal zeg.
ja zie je welquote:Op zondag 3 juli 2016 11:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja idd want ik voel me altijd heel snel aangevallen
bepaal ik zelf welquote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou dan hoef je je ook niet zo aangevallen te voelen
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja idd.
Zou sws niet meezingen
jaquote:
opendeur.exe dubbelklikquote:Op zondag 3 juli 2016 11:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja bij sommige landen leeft dan echt enorm.
wmb schaffen ze dat echt af bij het voetbal. Boeit me echt geen reet die volksliederen.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja bij sommige landen leeft dan echt enorm.
Ook ja, er zijn sowieso wel een paar uitblinkers. De hele achterhoede van Duitsland is overigens erg goed, die hummels voorzetten ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |