Ja helpende hand was opzich wel lief.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is daar niet lief aan? Vond het juist zo'n goed idee.
kan ie daarover vloggen. mss interessanter dan kpn digitennequote:Op zondag 3 juli 2016 10:33 schreef deadprez het volgende:
Ja en dan zit arme braddie steeds opgescheept met die dronken woede-aanvallen van hem
Ik heb weleens gedacht om retard te gaan doen, zodat ik gratis kan wonen.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan jij niet samen gaan wonen met Braddie? Soort begeleid wonen voor hem, kan erg leerzaam zijn als voorbereiding op de echte wereld denk ik.
oeh, dat is wel een goeie iddquote:Op zondag 3 juli 2016 10:34 schreef Drug het volgende:
[..]
kan ie daarover vloggen. mss interessanter dan kpn digitenne
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb weleens gedacht om retard te gaan doen, zodat ik gratis kan wonen.
hahahquote:Op zondag 3 juli 2016 10:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die zijn enkel op jouw gericht.. nu dan.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:33 schreef deadprez het volgende:
Ja en dan zit arme braddie steeds opgescheept met die dronken woede-aanvallen van hem
ik ookquote:Op zondag 3 juli 2016 10:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
op mijn wat ;squote:Op zondag 3 juli 2016 10:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die zijn enkel op jouw gericht.. nu dan.
Eens.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:36 schreef Chai het volgende:
Kan een kwade internetdronk irl een goedaardige zijn? Vast wel toch. Internet komt al gauw negatief over.
Echt mooie woningen zijn die begeleid wonen, srs.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ik ook
dat was wel een donkere periode zo in retrospect
Op jouw kankerquote:Op zondag 3 juli 2016 10:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
op mijn wat ;s
En ja, maar dat verandert van tijd tot tijd hè
quote:
Ja, en de goedaardige hier zijn irl kut.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:36 schreef Chai het volgende:
Kan een kwade internetdronk irl een goedaardige zijn? Vast wel toch. Internet komt al gauw negatief over.
andersom welquote:Op zondag 3 juli 2016 10:36 schreef Chai het volgende:
Niemand is goedaardig hier. Is allemaal kommer en kwel.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, en de goedaardige hier zijn irl kut.
Weet ik alquote:Op zondag 3 juli 2016 10:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
andersom wel
iedereen doet hier altijd alsof ik een of andere hippie ben maar ben irl gwn chagrijnige klootzak
Jawelquote:Op zondag 3 juli 2016 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand is goedaardig hier. Is allemaal kommer en kwel.
ik zou liever in paaz denk, echt een andere omgevingquote:Op zondag 3 juli 2016 10:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt mooie woningen zijn die begeleid wonen, srs.
gezellig samen met bobquote:Op zondag 3 juli 2016 10:39 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zou liever in paaz denk, echt een andere omgeving
Dat is best veel als 12 jarige.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:39 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb trouwens maar weinig samengewoond in m'n leven. Totaal iets van 5 jaar maar.
Nee is beterquote:
wrmquote:
Vooral kut als je van zee komt. Zo'n dood en koud huis.quote:
Rust.. Mja. . Ik ben beetje kluizenaarquote:
ja, dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 3 juli 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vooral kut als je van zee komt. Zo'n dood en koud huis.
gwn samen kluizenaar zijnquote:
Je moet wel iemand hebben die je plantjes water geeft als je weg bent.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vooral kut als je van zee komt. Zo'n dood en koud huis.
Ik ook wel, maar wil wel graag samenwonen met Moos, wij hebben nu ook al een mooie balans in dingen voor onszelf doen.quote:
ik andersomquote:Op zondag 3 juli 2016 10:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
andersom wel
iedereen doet hier altijd alsof ik een of andere hippie ben maar ben irl gwn chagrijnige klootzak
Niemand wil samen kluizenaar met mij zijnquote:
Gewoon plastic plantjes van Ikea kopen.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je moet wel iemand hebben die je plantjes water geeft als je weg bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |