vet hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 10:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh aight
heb het zelf nooit gehad verder, maar veel mensen zeggen wel dat ze er hallucinaties bij krijgen
lijkt me fucking engquote:
Thx.. Deze is wel leuk.. niet kringverjaardagstylequote:
Nee haal bananen bijv. altijd eerst uit hun schil.quote:
Zekers.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eens, ik gedraag mij ook voorbeeldig.
Kringverjaardagenquote:Op zondag 3 juli 2016 10:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Thx.. Deze is wel leuk.. niet kringverjaardagstyle
Ik niet, mensen luisteren nooit naar mijquote:Op zondag 3 juli 2016 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik straal natuurlijk wel autoriteit uit. Zonder blauw te zijn.
ja hallucinaties vond ik nooit zo erg, omdat ik het wel van de werkelijkheid kon onderscheiden. maar dat verlamming is gewoon fucking irritantquote:
rtquote:
Hahaquote:Op zondag 3 juli 2016 10:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee haal bananen bijv. altijd eerst uit hun schil.
SNap ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik niet, mensen luisteren nooit naar mij
Ze lachen me alleen maar uitquote:
Kan jij niet samen gaan wonen met Braddie? Soort begeleid wonen voor hem, kan erg leerzaam zijn als voorbereiding op de echte wereld denk ik.quote:
Ah, doe eens lief.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan jij niet samen gaan wonen met Braddie? Soort begeleid wonen voor hem, kan erg leerzaam zijn als voorbereiding op de echte wereld denk ik.
Mens, waar heb je het over?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan jij niet samen gaan wonen met Braddie? Soort begeleid wonen voor hem, kan erg leerzaam zijn als voorbereiding op de echte wereld denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |