Het liefst ga ik gewoon weer de rest van m'n leven met vakantie. 6 jaar gedaan, maar ik werd op een gegeven moment reismoe.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dat kan ik me voorstellen
lijkt mij echt niet prettig
Ja, dan valt het ook wel mee. Zit je niet continu op elkaars lip.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar wil wel graag samenwonen met Moos, wij hebben nu ook al een mooie balans in dingen voor onszelf doen.
Kost helaas ook nogal veel geld lijkt mequote:Op zondag 3 juli 2016 10:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het liefst ga ik gewoon weer de rest van m'n leven met vakantie. 6 jaar gedaan, maar ik werd op een gegeven moment reismoe.
gwn allebei eigen pc en dan komt alles goedquote:Op zondag 3 juli 2016 10:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dan valt het ook wel mee. Zit je niet continu op elkaars lip.
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh, maar je bent toch vaak al thuis? ;s
ewaaquote:
Reizen kost wel geld ja, maar er zijn landen die goedkoop zijn. Waar je voor 50 euro per dag heel goed kunt leven.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kost helaas ook nogal veel geld lijkt me
Hey, vriend.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh, maar je bent toch vaak al thuis? ;s
truequote:Op zondag 3 juli 2016 10:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Reizen kost wel geld ja, maar er zijn landen die goedkoop zijn. Waar je voor 50 euro per dag heel goed kunt leven.
50 euro per dag uitgeven watquote:Op zondag 3 juli 2016 10:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Reizen kost wel geld ja, maar er zijn landen die goedkoop zijn. Waar je voor 50 euro per dag heel goed kunt leven.
50 euro per dag is een schijntje idd.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Nederland?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:49 schreef deadprez het volgende:
voor 50 euro per dag kun je hier trouwens ook prima leven
yehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |