M'n buuv' was er pas om 2 uur geloof ik en nu is ze alleen gaan wandelen. Beetje rotweek gehad begreep ik.quote:
's Nachts?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
M'n buuv' was er pas om 2 uur geloof ik en nu is ze alleen gaan wandelen. Beetje rotweek gehad begreep ik.
zo ben jij ook ooit begonnenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja een keer een joint roken is idd wel heel onverstandig
dronk is oké maar met coke erbij werd ik wel altijd een beetje cocky. wat ik normaal helemaal niet ben. zehmaquote:
net als duizenden anderenquote:
Zat wel nagels te bijten bij deze reeks overigens.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genot
Tevens pas 18x gepost ofzo.
YOLO.
cokequote:Op zondag 3 juli 2016 11:13 schreef Drug het volgende:
[..]
dronk is oké maar met coke erbij werd ik wel altijd een beetje cocky. wat ik normaal helemaal niet ben. zehma
Had ik het gisteren ook nog lang over met m'n vrienden.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genot
YOLO.
Eckte Nederlander hè.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat maakt het zelfs nog erger eigenlijk haha.
Heeft Iwanius deze gif gemaakt door zijn tv te filmen?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genot
YOLO.
Ja, kwam wel bij dat het eerste deel bizar slecht geschoten werd.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zat wel nagels te bijten bij deze reeks overigens.
Zelden zoveel slechte penalties in zo'n kort tijdsbestek gezien.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zat wel nagels te bijten bij deze reeks overigens.
Eerste balcontactquote:Op zondag 3 juli 2016 11:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Had ik het gisteren ook nog lang over met m'n vrienden.
Kwam er speciaal in om een penalty te nemen en vervolgens komt hij met zo'n aanloop en dito schot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |