nationalistisch gezeverquote:Op zondag 3 juli 2016 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wmb schaffen ze dat echt af bij het voetbal. Boeit me echt geen reet die volksliederen.
Nederland heeft dat ook een zwak volkslied. Alles zit erin, behalve Nederland zelf.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wmb schaffen ze dat echt af bij het voetbal. Boeit me echt geen reet die volksliederen.
ja mij een kuttijd bezorgenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vind ook niet echt dat het wat doet ofzo.
Vind Hummels juist niet zo geweldig dit toernooi.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook ja, er zijn sowieso wel een paar uitblinkers. De hele achterhoede van Duitsland is overigens erg goed, die hummels voorzetten ook.
Ik vind het ook onzin voor iedere wedstrijd.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zondag 3 juli 2016 11:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Nederland heeft dat ook een zwak volkslied. Alles zit erin, behalve Nederland zelf.
Ja na 7x het Spaanse volkslied te hebben gehoord van 2008 t/m 2012 op werkelijk ieder toernooi ben je er ook wel klaar mee. Same met de moffen nu. Godverdomme zeg.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzin voor iedere wedstrijd.
Ik vind hem zeker niet uitblinken nee, maar die ballen die hij gisteren naar voren werkte zaten een paar lekkere tussen.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Vind Hummels juist niet zo geweldig dit toernooi.
ja eensquote:Op zondag 3 juli 2016 11:25 schreef Kurovski het volgende:
Sport zou juist moeten verbroederen. Voetbal vind ik wat dat betreft maar halfgaar nationalisme.
Bij voetbal is dat juist, op grote toernooien dan.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:25 schreef Kurovski het volgende:
Sport zou juist moeten verbroederen. Voetbal vind ik wat dat betreft maar halfgaar nationalisme.
Wij hadden de groepsfase niet overleefd.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:25 schreef Chai het volgende:
Af en toe vraag ik me af hoe dit EK zou zijn geweest als NL ook meedeed als ik zie hoe leuk andere kleine landen het doen, maar dan denk ik weer aan die spelers van ons die spelen alsof ze in de D1 nog een beetje moeten wennen aan de buitenspelregel.
Kan het me niet meer herinneren.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind hem zeker niet uitblinken nee, maar die ballen die hij gisteren naar voren werkte zaten een paar lekkere tussen.
Olympische spelen niet dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:25 schreef Kurovski het volgende:
quote:
Ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja na 7x het Spaanse volkslied te hebben gehoord van 2008 t/m 2012 op werkelijk ieder toernooi ben je er ook wel klaar mee. Same met de moffen nu. Godverdomme zeg.
hahahahahahaquote:Op zondag 3 juli 2016 11:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vrouwen joggingbroeken zitten veel lekkerder dan die van mannen
gaytjequote:Op zondag 3 juli 2016 11:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als je geen lul en ballen hebt jaquote:Op zondag 3 juli 2016 11:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb zo'n schapen onesie, dat zit pas lekkerquote:Op zondag 3 juli 2016 11:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik veroordeel je er verder ook niet omquote:
Nederlands volkslied zou gewoon het bloed, zweet en tranen moeten zijn van André Hazes.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederlands volkslied zou gewoon het bloed, zweet en tranen moeten zijn van André Hazes.
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik veroordeel je er verder ook niet om
Zou liever doodgaan danquote:Op zondag 3 juli 2016 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederlands volkslied zou gewoon het bloed, zweet en tranen moeten zijn van André Hazes.
mag ik keertje aan?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schapen onesie, dat zit pas lekker
heeft ze je gecupt dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die heb ik niet en zijn scheef vraag maar aan chloortje
klonknwel judgementalquote:Op zondag 3 juli 2016 11:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik veroordeel je er verder ook niet om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |