Vrouwen zijn dat snel.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar wanneer is iemand niet 13 in dozijn
Ook geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh ik bedoel bekkenstoten
Mijn excuses
Wat een onzinquote:
Dan heeft Geo de autist gelogenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan niks vinden in mycroft over Stijn die zijn buurvrouw een milf vind
Oneens.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzinIk vind vaak veel standaard mannen er allemaal zelfde uitzien. Zelfde kapsel. Zelfde gezichtsuitdrukking.
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oneens.
Lichaamsstructuur van mannen is tig keer interessanter
Gngnquote:
Vrouwen zijn ook gewoon mooier dan mannen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:49 schreef Paxcon het volgende:
Ik zie bij vrouwen nooit echt verschil in knapheid
Vind de meeste wel mooi gewoon
Bij mannen niet
Daar ben ik het verder wel mee eens,quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook gewoon mooier dan mannen.
Uitzonderingen daargelaten
Dat vind jij matig jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar misschien ligt het aan de smaak hier.
Want wat hier gepost wordt is over het algemeen erg matig.
Geef eens een voorbeeld hoe je er als vrouw boven uit schiet dan? Wat moet ze dan hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar misschien ligt het aan de smaak hier.
Want wat hier gepost wordt is over het algemeen erg matig.
Karakter uitstralen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld hoe je er als vrouw boven uit schiet dan? Wat moet ze dan hebben
Ja, dat heeft dan toch niks met de lichaamsstructuur te makenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Karakter uitstralen.
Een willekeurig vrouw die ik niet ken kan ik dus weinig in zien
Je moest eens weten wat ik allemaal doe buiten FOK!. Er is zoveel meer buiten FOK!. Er is altijd meer, ook bij de verhalen van Peter R. de Vries. Zelfs als je de bijbel leest, weet je: er is altijd meer.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn is niet zo ordinair als de rest hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitstraling is wel belangrijk ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Karakter uitstralen.
Een willekeurig vrouw die ik niet ken kan ik dus weinig in zien
De lichaamsstructuur van een vrouw is dan ook niet echt interessant.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat heeft dan toch niks met de lichaamsstructuur te maken
slaap lekker xoquote:
Ik zal iemand die ik niet kennen ook nooit cute vinden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uitstraling is wel belangrijk ja.
Maar cuteness kan ook al genoeg zijn
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal doe buiten FOK!. Er is zoveel meer buiten FOK!. Er is altijd meer, ook bij de verhalen van Peter R. de Vries. Zelfs als je de bijbel leest, weet je: er is altijd meer.
[ afbeelding ]Emma WatsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Oh ik wel qua gezicht.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal iemand die ik niet kennen ook nooit cute vinden.
de gemiddelde man vs gemiddelde vrouw? of wat?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind de esthetiek van mannen echt vele malen interessanter dan deze dertien in een dozijn troelas.
dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:49 schreef Paxcon het volgende:
Ik zie bij vrouwen nooit echt verschil in knapheid
Vind de meeste wel mooi gewoon
Bij mannen niet
Een mannen lichaam is puur esthetisch gezien erg vaak interessanter dan een vrouwenlichaam.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:57 schreef Drug het volgende:
[..]
de gemiddelde man vs gemiddelde vrouw? of wat?
hoezoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een mannen lichaam is puur esthetisch gezien erg vaak interessanter dan een vrouwenlichaam.
Op het gezicht na misschien.
Omdat (even de viesdikken buiten beschouwing gelaten) de meeste vrouwen het zelfde postuur hebben die hier gepost worden. Saai.quote:
maar waarom is een mannenlichaam dan estestisch gezien interessanter?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat (even de viesdikken buiten beschouwing gelaten) de meeste vrouwen het zelfde postuur hebben die hier gepost worden. Saai.
Meer diversiteit, meer te bekijken wbt spieren en genetica.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar waarom is een mannenlichaam dan estestisch gezien interessanter?
net zoveel diversiteit als vrouwen hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer diversiteit, meer te bekijken wbt spieren en genetica.
niet mee eens, maar komt misschien door mijn seksuele voorkeurquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een mannen lichaam is puur esthetisch gezien erg vaak interessanter dan een vrouwenlichaam.
Op het gezicht na misschien.
pfff, elke vrouw heeft andere rondingen, genoeg te zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer diversiteit, meer te bekijken wbt spieren en genetica.
Ik vind veel vrouwen overeenkomen ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
pfff, elke vrouw heeft andere rondingen, genoeg te zien.
Je doet nu net alsof elke vrouw hetzelfde is, terwijl al mijn vriendinnen er ander uit zien.
Echt niet dus. Er moeten ook tieten op.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Een goed afgetrainde man kan nog steeds een lelijke spieropbouw hebben.
Een slanke vrouw heeft vrijwel altijd een goed lichaam.
dan kijk jij echt niet goedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind veel vrouwen overeenkomen ja.
Een slanke bouw gaat ook veel gepaard met mindere borst en bil-inhoud, wat voor veel mannen weer gebreken zijn. Dus dat isvoor ieder verschillendquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Een goed afgetrainde man kan nog steeds een lelijke spieropbouw hebben.
Een slanke vrouw heeft vrijwel altijd een goed lichaam.
hehequote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar met mijn libido hoef ik daar niet bang voor te zijn
Capuchon jongen opent zo een topic.quote:
pics van je crackerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik eet een cracker met roomkaas nomnomnom
mijn oude huisgenoot heeft zijn tosti-ijzer meegenomen dus kan ze niet meer makenquote:
Zal even pics van mn cracker maken en doen alsof het niet de bedoeling was om mn boobs mee te fotograferenquote:
Die ene feminist van FOK! deed dat toen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal even pics van mn cracker maken en doen alsof het niet de bedoeling was om mn boobs mee te fotograferen
~sommige meiden anno 2016
In een pan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn oude huisgenoot heeft zijn tosti-ijzer meegenomen dus kan ze niet meer maken
Wrom ben jij niet zo'n meid?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal even pics van mn cracker maken en doen alsof het niet de bedoeling was om mn boobs mee te fotograferen
Feministen willen gewoon verkracht worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die ene feminist van FOK! deed dat toen.
Mooi was dat.
Kakjes ik ben betraptquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lol wiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die ene feminist van FOK! deed dat toen.
Mooi was dat.
hm ja kan, maar duurt langquote:
zondequote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat ik mn boobs niet zo slutty wil showen
leuk insoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Goed nieuws jongens.
Maandag mag ik weer om 7 uur beginnen met SLOPEN.
De vergunning is ROND.
Klopt toch ook, instant bonerkillquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Doel van feministen is toch om vrouwen niet neer te zetten als sex/lustobject. En dan noemen sommigen kylie jenner feminist hihaho ja uhu
Soww.quote:
In de vanguard met zulk soort losers.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soww.
Voor zulke gevallen zou je dan toch transgender operaties moeten vergoeden.
En ook gewoon verplichten.
quote:
Jupquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Het zijn ook nooit normale mensen die met zon bord staan he
Het is een soort coping mechanism voor veel mensen heb ik het idee. Niet kunnen slagen in de maatschappij en zichzelf dan verliezen in zoiets als soort escape van het eigen falen.quote:
Ik voel me beetje een dragqueen met een vleugje non binary genderfluismquote:
lustobject dekt goed de lading, het haalt het menselijk uit zo'n vrouw en degradeert haar tot een object bedoeld om in klaar te komen. dat is volgens mij waar feminisme tegenin gaat. het heeft in mijn ogen niks te maken met of iemand zich bedekt kleedt of whateverquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Doel van feministen is toch om vrouwen niet neer te zetten als sex/lustobject. En dan noemen sommigen kylie jenner feminist hihaho ja uhu
De logica ontgaat me ook totaal in dezequote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt een beetje op die Jordy van Fok
Omdat mannen dat horen uit te leggen!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De logica ontgaat me ook totaal in deze
Vanochtend voelde ik me echt heel vrouwelijk en panseksueel, maar nadat ik een smoothie heb gedronken voel ik me echt een beetje transmasculine met een voorkeur voor genderqueersquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel me beetje een dragqueen met een vleugje non binary genderfluism
Jij?
Best jammer dat dat altijd in dit soort vormen moet. Zo lang je niemand lastig valt nou ja. Maar toch best gevaarlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is een soort coping mechanism voor veel mensen heb ik het idee. Niet kunnen slagen in de maatschappij en zichzelf dan verliezen in zoiets als soort escape van het eigen falen.
Is het niet feminisme dan is het wel nazisme of communisme.
wat is hier mis mee?quote:
Omdat een degree waar niemand op zit te wachten niet "just as valid" is als een nuttige degree.quote:
ohhhquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat een degree waar niemand op zit te wachten niet "just as valid" is als een nuttige degree.
Ik vraag me af of mensen over 20 jaar nog een gezin stichten of dat de westerse samenleving gewoon collectief over de rand van het ravijn stapt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best jammer dat dat altijd in dit soort vormen moet. Zo lang je niemand lastig valt nou ja. Maar toch best gevaarlijk.
Jazeker welquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of het wel bestaat in europa?
Gender studies
Ik heb er eigenlijk nog nooit iemand over horen praten buiten amerikaanse internetters.quote:
Geboortecijfer daalt toch? Dus ik ga voor het ravijnquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mensen over 20 jaar nog een gezin stichten of dat de westerse samenleving gewoon collectief over de rand van het ravijn stapt.
Is een master of minor op de meeste uni's in Nederland.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog nooit iemand over horen praten buiten amerikaanse internetters.
iets in de trant van dat vrouwen met dezelfde studie gelijk moeten worden gezien aan mannenquote:
Mooi om te zien dat je niet eens met je hoofd erbij kon dat gender studies een studie is.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:26 schreef supersof het volgende:
[..]
iets in de trant van dat vrouwen met dezelfde studie gelijk moeten worden gezien aan mannen
sorry voor deze zinsopbouw
wat bedoel je hier concreetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat een degree waar niemand op zit te wachten niet "just as valid" is als een nuttige degree.
ik 4 hopelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zal nog aan de geboortecijfers bijdragen door drie kindertjes op het wereldje te zetten
Ik wil 7 kinderen maar weet niet of ik deze debiele wereld mijn toekomstige nageslacht wil aandoen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zal nog aan de geboortecijfers bijdragen door drie kindertjes op het wereldje te zetten
dit klinkt gemeenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je niet eens met je hoofd erbij kon dat gender studies een studie is.
Dat had ik ook de eerste keer.
Studies waar je over het algemeen netto ontvanger wordt in plaats van studies waar je iets mee kan bijdragen.quote:
wanneer stuur je me een foto van je mooie gezicht?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil 7 kinderen maar weet niet of ik deze debiele wereld mijn toekomstige nageslacht wil aandoen.
Ben lelijk hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wanneer stuur je me een foto van je mooie gezicht?
ayyy lmao zo debiel is het ook weer niet. In de Middeleeuwen was het erger hihahoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil 7 kinderen maar weet niet of ik deze debiele wereld mijn toekomstige nageslacht wil aandoen.
van je lelijke gezicht dan, ook goedquote:
Vind je?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ayyy lmao zo debiel is het ook weer niet. In de Middeleeuwen was het erger hihaho
Ach, jouw vriendin doet ook vrijetijdskunde hequote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Weldenkende mensen geloven namelijk niet dat die studie bestaat.
Doe ik wel xtjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
van je lelijke gezicht dan, ook goed
Vrijetijdsmanagementgodquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, jouw vriendin doet ook vrijetijdskunde he
waarom niet nuquote:
Zelfs ik ging na 3 jaar overstagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom niet nu
een keertje is vast nooit
Ja. Hygiene bestond toen niet en als je niet van adel was, had je gewoon dikke pech. Dan ging je maar baby baden aka je kind verdrinken omdat je geen voorzieningen had als arm wezen.quote:
Omdat ik nu met een aangeschoten hoofd op bed lig in mijn onderbroek.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom niet nu
een keertje is vast nooit
bijdragen in welk opzicht? aan wat? ik vraag dit omdat ik geloof dat kennis over gender de maatschappij en mensheid een hoop kunnen opleverenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Studies waar je over het algemeen netto ontvanger wordt in plaats van studies waar je iets mee kan bijdragen.
Liever arm en ziek dan rijk en geestelijk dood.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja. Hygiene bestond toen niet en als je niet van adel was, had je gewoon dikke pech. Dan ging je maar baby baden aka je kind verdrinken omdat je geen voorzieningen had als arm wezen.
En laten we vooral niet beginnen over de ziektes van toen zoals chronische syfilis
Geld.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef Drug het volgende:
[..]
bijdragen in welk opzicht? aan wat? ik vraag dit omdat ik geloof dat kennis over gender de maatschappij en mensheid een hoop kunnen opleveren
Zou toch voor rijk en geestelijk dood gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Liever arm en ziek dan rijk en geestelijk dood.
Ik zie werkelijk niet in waarom nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik nu met een aangeschoten hoofd op bed lig in mijn onderbroek.
Met een beetje geluk haalt ze hem ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Vriendin van een vriendin doet minor "Geluk".__!!!!!
Ik heb nieuws voor je: piemel = man en kut = vrouwquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef Drug het volgende:
[..]
bijdragen in welk opzicht? aan wat? ik vraag dit omdat ik geloof dat kennis over gender de maatschappij en mensheid een hoop kunnen opleveren
Wanneer ben je geestelijk dood.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Liever arm en ziek dan rijk en geestelijk dood.
je hebt toch wel andere foto's?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik nu met een aangeschoten hoofd op bed lig in mijn onderbroek.
k, ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou toch voor rijk en geestelijk dood gaan
stouterdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk niet in waarom niet
Niets mis met materialisme.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wanneer je materialistisch bent en moreel relativistisch.
Kennen ze in Drenthe al meerdere genders dan hetero en van de verkeerde kant?quote:
Ik wist niet dat hetero een gender was.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kennen ze in Drenthe al meerdere genders dan hetero en van de verkeerde kant/
jawelquote:
so okéquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geld.
De rest vind ik niet zo relevant als het de maatschappij jaar in jaar uit geld kost.
care niet om jouw nieuwsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: piemel = man en kut = vrouw
Oh hahah kutquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hetero een gender was.
Raar dat ze dat in Drenthe denken
doe niet :squote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hee lekkerding hangen je ballen al gelijk
oke sorry hoor xquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga nu niet pushen, daar hou ik niet van.
Het enige wat Jezus zegt is dat het voor een rijk persoon moeilijker is om in de hemel te komen dan voor een kameel door een oog van de naald te kruipenquote:
dit is echt een mortaxx reactiequote:
hoe weet jij eigenlijk dat ik drents ben?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hetero een gender was.
Raar dat ze dat in Drenthe denken
Hoezo quote je mij halve zoolquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe weet jij eigenlijk dat ik drents ben?
Materialisme als filosofisch concept bedoel ik hè, niet dat je geen mooie shit mag hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het enige wat Jezus zegt is dat het voor een rijk persoon moeilijker is om in de hemel te komen dan voor een kameel door een oog van de naald te kruipen
hij heeft gefapt hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik en mortie zijn ook close, suïcide pact nofap alles
oh verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Materialisme als filosofisch concept bedoel ik hè, niet dat je geen mooie shit mag hebben.
Zijn jullie van de SuicideGirlsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb een fantastisch mooie zwembroek gekocht.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Wanneer wordt het trouwens weer gvd zomerweer, heb zoveel leuke zomerkleertjes
Mooie quote heb je in je sig staan. Die is van Marx toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ook, speciaal een korte broek gekocht en die demonstratief gedragen in de regen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een fantastisch mooie zwembroek gekocht.
Wel duur.
Maar oh wat is ie mooi.
Maar eerst kreeg ik de verkeerde maat maar nu de goede.
Met jullie broekjes.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook, speciaal een korte broek gekocht en die demonstratief gedragen in de regen.
Ja. Allemaal jurkjes en alles. Is het regenachtig. Moet ik me voortaan toch meer tijdens de sale inhouden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat zei je een keer in de ABSURDEQUIZ op fokquote:
daar kan ik geen uitspraken over doen want ik ben domquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooie quote heb je in je sig staan. Die is van Marx toch?
o oja daar was jij ook jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei je een keer in de ABSURDEQUIZ op fok
ABSURDEQUIZ was toch wel de grootst lachwekkende rotzooi op FOK! ooit.quote:
Ja die sales he gvd heb zoveel gekochtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Allemaal jurkjes en alles. Is het regenachtig. Moet ik me voortaan toch meer tijdens de sale inhouden.
Ik ben vooral dol op mooie dingen die ik voor minder dan de waarde kan kopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben DOL op DURE en MOOIE dingen maar ben geen materialist in dat opzicht
nee dat is jouw pohiquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ABSURDEQUIZ was toch wel de grootst lachwekkende rotzooi op FOK! ooit.
oh ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben vooral dol op mooie dingen die ik voor minder dan de waarde kan kopen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar kan ik geen uitspraken over doen want ik ben dom
heb liefste wel nieuwe dingen, geen tweedehandsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben vooral dol op mooie dingen die ik voor minder dan de waarde kan kopen.
Ik heb zoooo'n mooie playsuit van mango met open rug omgquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Allemaal jurkjes en alles. Is het regenachtig. Moet ik me voortaan toch meer tijdens de sale inhouden.
je had vandaag date tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb zoooo'n mooie playsuit van mango met open rug omgHopelijk heb ik snel een date waar ik die naar aan kan doen pfff
Dit zal niet best zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb net Nike schoenen binnen gekregen
Ik geef niet om auto's of blingbling. Wel heb ik vorige week voor slechts 2 euro een exemplaar van Faust van Goethe uit 1789 gekocht. Dat vind ik echt tof.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh ik niet.
Maar jij bent denk ik Nederlandser dan ik.
loop je ook hard?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een calvinisme zeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik geef niet om auto's of blingbling. Wel heb ik vorige week voor slechts 2 euro een exemplaar van Faust van Goethe uit 1789 gekocht. Dat vind ik echt tof.
hij moest overwerken pffquote:
Picspicspicsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pff wat een idiootquote:
Stelt toch ook nisk voor manquote:
Ah tof!! Dat is wel leuk danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb zoooo'n mooie playsuit van mango met open rug omgHopelijk heb ik snel een date waar ik die naar aan kan doen pfff
daarna wel leuk gesprek gehad en hij zei dat ie mij interessant vindt dus hopelijk vraagt ie me dit weekend nog wat te doenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff wat een idioot
waar werkt ie en verdient ie veel
Primaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm morgen goed? Schoenen zitten in andere kamer
Je hoeft niet per se iets goedkoops te kopen. Je kan ook aan dingen waarj e geen waarde aan hecht niet v eel uitgeven zodat je dat kan compenseren met de dingen die je wel waardevol vind. Ben je niet meteen een calvinistquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is nou de lol van iets goedkoops kopen.
Als je lol hebt aan iets goedkoop kopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se iets goedkoops te kopen. Je kan ook aan dingen waarj e geen waarde aan hecht niet v eel uitgeven zodat je dat kan compenseren met de dingen die je wel waardevol vind. Ben je niet meteen een calvinist
ALs je geen materialist bent ben je ook geen calvinist
Jaaa, zo mooi als je je haar dan omhoog doetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah tof!! Dat is wel leuk danVind vaak open rug echt mooi. Ik had laatst 2 jurkjes met open rug van mango gekocht.
Dus als je niets hebt met autos ben je een calvinist.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je lol hebt aan iets goedkoop kopen.
Niets hebben met "autos en blingbling"
Ja, dan ben je een calvinist.
Nee, dat zeg ik niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als je niets hebt met autos ben je een calvinist.
Dat is wel erg apart
Nou ja, lol lolquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet?als je per definitie niet hebt met autos en calvinist + je hebt lol in het kopen van goedkope dingen.
Ik ben blij met het product, ongeacht de prijs.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, lol lol
Waarom zou je iets duurder willen kopen als het precies hetzelfde product op dat moment goedkoper is?
Daar ben je dan toch blij mee?
Ik HAAT hardlopenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
samen met mij en filp hardlopen
Krijg je daarna chocolade naar keuze
Als ik daardoor nog 9 andere boeken kan kopen wel hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Een boek is niet leuker als je het voor 2 euro koopt of voor 20 euro.
o oke bedanktquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan ben je blij met de 9 andere boeken neem ik aanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik daardoor nog 9 andere boeken kan kopen wel hoor
mag wel op mijn rugquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Voel mij dan net een walvis op het droge met astma aanval
Ook. Maar ook met jet feit dat ik meer voor minder heb aangeschaft dan m`n bedoeling wasquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je blij met de 9 andere boeken neem ik aan
Misschienquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we kunnen wel weer beginnen anders
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaa, zo mooi als je je haar dan omhoog doetlove mango
Ja, dat vind ik wel een vrij Calvinistisch kenmerk hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook. Maar ook met jet feit dat ik meer voor minder heb aangeschaft dan m`n bedoeling was
&proudquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je lol hebt aan iets goedkoop kopen.
Niets hebben met "autos en blingbling"
Ja, dan ben je een calvinist.
aardbeien?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben niet meer zo gek op chocolate
Daar is niets mis mee verder.quote:
Nee maar wel baas dat ik het zo goedkoop kon pakken.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
kkr kaasquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Vind leuker om tijdens sale te shoppen hoor
Jij lijkt het als iets negatiefs te zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee verder.
Ik snap ook niet waarom mensen calvinisme als iets negatiefs zien.
Ik heb er verder weinig mee.
Ik vind calvinisme meer dat je bescheidenheid toont en niet te trots en uibundig je uit en leeft.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel een vrij Calvinistisch kenmerk hoor.
Maar soit. Daar zullen we in verschillen.
Oh nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij lijkt het als iets negatiefs te zien.
Ik drink wel veel alcohol, dat is een beetje een paapse gewoonte.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind calvinisme meer dat je bescheidenheid toont en niet te trots en uibundig je uit en leeft.
Dat is ook een onderdeel ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind calvinisme meer dat je bescheidenheid toont en niet te trots en uibundig je uit en leeft.
wtfquote:
Bourgondiër?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik drink wel veel alcohol, dat is een beetje een paapse gewoonte.
Een beetje allochtoon staat in een veel te duur jasje, zelfs al zou ie daar 2 weken niet voor moeten etenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:49 schreef supersof het volgende:
[..]
wtfhet is toch leuk om meer dingen te kunnen kopen
Beetje allochtoon zou lekker in turkistan moeten blijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een beetje allochtoon staat in een veel te duur jasje, zelfs al zou ie daar 2 weken niet voor moeten eten
lol, vrouwen nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een beetje allochtoon staat in een veel te duur jasje, zelfs al zou ie daar 2 weken niet voor moeten eten
Nee, die allochtonen vrouwen hopen een rijke man aan de haak te slaan daarvoor (lol)quote:
elk jaar 50 euri eropquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Collegegeld bijna 2k dit jaar manmanman
Neuk je ook kleine jongetjes dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel een echte paap qua gedrag.
Soms iets te veel.
o wat enigquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker, ik ben base. Worden we samen neutraal
Dan zit je weer met schuld, no thanksquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee joh, daar leen ik voor. Basisbehoeften.
Jij doet toch een nuttige studie.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan zit je weer met schuld, no thanks
Boeiend.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
o jee een schuldquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat mijn opleiding alleen op hbo is.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo ben jij eigenlijk van uni naar hbo gegaan.
welke is datquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat mijn opleiding alleen op hbo is.
Ik kom nu ook prima rond, waarom extra lenen & schuld maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij doet toch een nuttige studie.
betaal je niets voor
Ik heb dat liever niet hoor, al moet ik tijdens masterperiode wel lenen vgm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |