lol, vrouwen nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een beetje allochtoon staat in een veel te duur jasje, zelfs al zou ie daar 2 weken niet voor moeten eten
Nee, die allochtonen vrouwen hopen een rijke man aan de haak te slaan daarvoor (lol)quote:
elk jaar 50 euri eropquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Collegegeld bijna 2k dit jaar manmanman
Neuk je ook kleine jongetjes dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel een echte paap qua gedrag.
Soms iets te veel.
o wat enigquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker, ik ben base. Worden we samen neutraal
Dan zit je weer met schuld, no thanksquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee joh, daar leen ik voor. Basisbehoeften.
Jij doet toch een nuttige studie.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan zit je weer met schuld, no thanks
Boeiend.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
o jee een schuldquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat mijn opleiding alleen op hbo is.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo ben jij eigenlijk van uni naar hbo gegaan.
welke is datquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat mijn opleiding alleen op hbo is.
Ik kom nu ook prima rond, waarom extra lenen & schuld maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij doet toch een nuttige studie.
betaal je niets voor
Ik heb dat liever niet hoor, al moet ik tijdens masterperiode wel lenen vgm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |