Klopt toch ook, instant bonerkillquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Doel van feministen is toch om vrouwen niet neer te zetten als sex/lustobject. En dan noemen sommigen kylie jenner feminist hihaho ja uhu
Soww.quote:
In de vanguard met zulk soort losers.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soww.
Voor zulke gevallen zou je dan toch transgender operaties moeten vergoeden.
En ook gewoon verplichten.
quote:
Jupquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Het zijn ook nooit normale mensen die met zon bord staan he
Het is een soort coping mechanism voor veel mensen heb ik het idee. Niet kunnen slagen in de maatschappij en zichzelf dan verliezen in zoiets als soort escape van het eigen falen.quote:
Ik voel me beetje een dragqueen met een vleugje non binary genderfluismquote:
lustobject dekt goed de lading, het haalt het menselijk uit zo'n vrouw en degradeert haar tot een object bedoeld om in klaar te komen. dat is volgens mij waar feminisme tegenin gaat. het heeft in mijn ogen niks te maken met of iemand zich bedekt kleedt of whateverquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Doel van feministen is toch om vrouwen niet neer te zetten als sex/lustobject. En dan noemen sommigen kylie jenner feminist hihaho ja uhu
De logica ontgaat me ook totaal in dezequote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt een beetje op die Jordy van Fok
Omdat mannen dat horen uit te leggen!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De logica ontgaat me ook totaal in deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |