Ik ben vooral dol op mooie dingen die ik voor minder dan de waarde kan kopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben DOL op DURE en MOOIE dingen maar ben geen materialist in dat opzicht
nee dat is jouw pohiquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ABSURDEQUIZ was toch wel de grootst lachwekkende rotzooi op FOK! ooit.
oh ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben vooral dol op mooie dingen die ik voor minder dan de waarde kan kopen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar kan ik geen uitspraken over doen want ik ben dom
heb liefste wel nieuwe dingen, geen tweedehandsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben vooral dol op mooie dingen die ik voor minder dan de waarde kan kopen.
Ik heb zoooo'n mooie playsuit van mango met open rug omgquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Allemaal jurkjes en alles. Is het regenachtig. Moet ik me voortaan toch meer tijdens de sale inhouden.
je had vandaag date tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb zoooo'n mooie playsuit van mango met open rug omgHopelijk heb ik snel een date waar ik die naar aan kan doen pfff
Dit zal niet best zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb net Nike schoenen binnen gekregen
Ik geef niet om auto's of blingbling. Wel heb ik vorige week voor slechts 2 euro een exemplaar van Faust van Goethe uit 1789 gekocht. Dat vind ik echt tof.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh ik niet.
Maar jij bent denk ik Nederlandser dan ik.
loop je ook hard?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een calvinisme zeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik geef niet om auto's of blingbling. Wel heb ik vorige week voor slechts 2 euro een exemplaar van Faust van Goethe uit 1789 gekocht. Dat vind ik echt tof.
hij moest overwerken pffquote:
Picspicspicsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pff wat een idiootquote:
Stelt toch ook nisk voor manquote:
Ah tof!! Dat is wel leuk danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb zoooo'n mooie playsuit van mango met open rug omgHopelijk heb ik snel een date waar ik die naar aan kan doen pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |