Wanneer ben je geestelijk dood.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Liever arm en ziek dan rijk en geestelijk dood.
je hebt toch wel andere foto's?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik nu met een aangeschoten hoofd op bed lig in mijn onderbroek.
k, ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou toch voor rijk en geestelijk dood gaan
stouterdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk niet in waarom niet
Niets mis met materialisme.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wanneer je materialistisch bent en moreel relativistisch.
Kennen ze in Drenthe al meerdere genders dan hetero en van de verkeerde kant?quote:
Ik wist niet dat hetero een gender was.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kennen ze in Drenthe al meerdere genders dan hetero en van de verkeerde kant/
jawelquote:
so okéquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geld.
De rest vind ik niet zo relevant als het de maatschappij jaar in jaar uit geld kost.
care niet om jouw nieuwsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: piemel = man en kut = vrouw
Oh hahah kutquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hetero een gender was.
Raar dat ze dat in Drenthe denken
doe niet :squote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hee lekkerding hangen je ballen al gelijk
oke sorry hoor xquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga nu niet pushen, daar hou ik niet van.
Het enige wat Jezus zegt is dat het voor een rijk persoon moeilijker is om in de hemel te komen dan voor een kameel door een oog van de naald te kruipenquote:
dit is echt een mortaxx reactiequote:
hoe weet jij eigenlijk dat ik drents ben?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hetero een gender was.
Raar dat ze dat in Drenthe denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |