Studies waar je over het algemeen netto ontvanger wordt in plaats van studies waar je iets mee kan bijdragen.quote:
wanneer stuur je me een foto van je mooie gezicht?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil 7 kinderen maar weet niet of ik deze debiele wereld mijn toekomstige nageslacht wil aandoen.
Ben lelijk hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wanneer stuur je me een foto van je mooie gezicht?
ayyy lmao zo debiel is het ook weer niet. In de Middeleeuwen was het erger hihahoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil 7 kinderen maar weet niet of ik deze debiele wereld mijn toekomstige nageslacht wil aandoen.
van je lelijke gezicht dan, ook goedquote:
Vind je?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ayyy lmao zo debiel is het ook weer niet. In de Middeleeuwen was het erger hihaho
Ach, jouw vriendin doet ook vrijetijdskunde hequote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Weldenkende mensen geloven namelijk niet dat die studie bestaat.
Doe ik wel xtjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
van je lelijke gezicht dan, ook goed
Vrijetijdsmanagementgodquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, jouw vriendin doet ook vrijetijdskunde he
waarom niet nuquote:
Zelfs ik ging na 3 jaar overstagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom niet nu
een keertje is vast nooit
Ja. Hygiene bestond toen niet en als je niet van adel was, had je gewoon dikke pech. Dan ging je maar baby baden aka je kind verdrinken omdat je geen voorzieningen had als arm wezen.quote:
Omdat ik nu met een aangeschoten hoofd op bed lig in mijn onderbroek.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom niet nu
een keertje is vast nooit
bijdragen in welk opzicht? aan wat? ik vraag dit omdat ik geloof dat kennis over gender de maatschappij en mensheid een hoop kunnen opleverenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Studies waar je over het algemeen netto ontvanger wordt in plaats van studies waar je iets mee kan bijdragen.
Liever arm en ziek dan rijk en geestelijk dood.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja. Hygiene bestond toen niet en als je niet van adel was, had je gewoon dikke pech. Dan ging je maar baby baden aka je kind verdrinken omdat je geen voorzieningen had als arm wezen.
En laten we vooral niet beginnen over de ziektes van toen zoals chronische syfilis
Geld.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef Drug het volgende:
[..]
bijdragen in welk opzicht? aan wat? ik vraag dit omdat ik geloof dat kennis over gender de maatschappij en mensheid een hoop kunnen opleveren
Zou toch voor rijk en geestelijk dood gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Liever arm en ziek dan rijk en geestelijk dood.
Ik zie werkelijk niet in waarom nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik nu met een aangeschoten hoofd op bed lig in mijn onderbroek.
Met een beetje geluk haalt ze hem ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Vriendin van een vriendin doet minor "Geluk".__!!!!!
Ik heb nieuws voor je: piemel = man en kut = vrouwquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef Drug het volgende:
[..]
bijdragen in welk opzicht? aan wat? ik vraag dit omdat ik geloof dat kennis over gender de maatschappij en mensheid een hoop kunnen opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |