Vanochtend voelde ik me echt heel vrouwelijk en panseksueel, maar nadat ik een smoothie heb gedronken voel ik me echt een beetje transmasculine met een voorkeur voor genderqueersquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel me beetje een dragqueen met een vleugje non binary genderfluism
Jij?
Best jammer dat dat altijd in dit soort vormen moet. Zo lang je niemand lastig valt nou ja. Maar toch best gevaarlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is een soort coping mechanism voor veel mensen heb ik het idee. Niet kunnen slagen in de maatschappij en zichzelf dan verliezen in zoiets als soort escape van het eigen falen.
Is het niet feminisme dan is het wel nazisme of communisme.
wat is hier mis mee?quote:
Omdat een degree waar niemand op zit te wachten niet "just as valid" is als een nuttige degree.quote:
ohhhquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat een degree waar niemand op zit te wachten niet "just as valid" is als een nuttige degree.
Ik vraag me af of mensen over 20 jaar nog een gezin stichten of dat de westerse samenleving gewoon collectief over de rand van het ravijn stapt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best jammer dat dat altijd in dit soort vormen moet. Zo lang je niemand lastig valt nou ja. Maar toch best gevaarlijk.
Jazeker welquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of het wel bestaat in europa?
Gender studies
Ik heb er eigenlijk nog nooit iemand over horen praten buiten amerikaanse internetters.quote:
Geboortecijfer daalt toch? Dus ik ga voor het ravijnquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mensen over 20 jaar nog een gezin stichten of dat de westerse samenleving gewoon collectief over de rand van het ravijn stapt.
Is een master of minor op de meeste uni's in Nederland.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog nooit iemand over horen praten buiten amerikaanse internetters.
iets in de trant van dat vrouwen met dezelfde studie gelijk moeten worden gezien aan mannenquote:
Mooi om te zien dat je niet eens met je hoofd erbij kon dat gender studies een studie is.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:26 schreef supersof het volgende:
[..]
iets in de trant van dat vrouwen met dezelfde studie gelijk moeten worden gezien aan mannen
sorry voor deze zinsopbouw
wat bedoel je hier concreetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat een degree waar niemand op zit te wachten niet "just as valid" is als een nuttige degree.
ik 4 hopelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zal nog aan de geboortecijfers bijdragen door drie kindertjes op het wereldje te zetten
Ik wil 7 kinderen maar weet niet of ik deze debiele wereld mijn toekomstige nageslacht wil aandoen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zal nog aan de geboortecijfers bijdragen door drie kindertjes op het wereldje te zetten
dit klinkt gemeenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je niet eens met je hoofd erbij kon dat gender studies een studie is.
Dat had ik ook de eerste keer.
Studies waar je over het algemeen netto ontvanger wordt in plaats van studies waar je iets mee kan bijdragen.quote:
wanneer stuur je me een foto van je mooie gezicht?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil 7 kinderen maar weet niet of ik deze debiele wereld mijn toekomstige nageslacht wil aandoen.
Ben lelijk hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wanneer stuur je me een foto van je mooie gezicht?
ayyy lmao zo debiel is het ook weer niet. In de Middeleeuwen was het erger hihahoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil 7 kinderen maar weet niet of ik deze debiele wereld mijn toekomstige nageslacht wil aandoen.
van je lelijke gezicht dan, ook goedquote:
Vind je?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ayyy lmao zo debiel is het ook weer niet. In de Middeleeuwen was het erger hihaho
Ach, jouw vriendin doet ook vrijetijdskunde hequote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Weldenkende mensen geloven namelijk niet dat die studie bestaat.
Doe ik wel xtjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
van je lelijke gezicht dan, ook goed
Vrijetijdsmanagementgodquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, jouw vriendin doet ook vrijetijdskunde he
waarom niet nuquote:
Zelfs ik ging na 3 jaar overstagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom niet nu
een keertje is vast nooit
Ja. Hygiene bestond toen niet en als je niet van adel was, had je gewoon dikke pech. Dan ging je maar baby baden aka je kind verdrinken omdat je geen voorzieningen had als arm wezen.quote:
Omdat ik nu met een aangeschoten hoofd op bed lig in mijn onderbroek.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom niet nu
een keertje is vast nooit
bijdragen in welk opzicht? aan wat? ik vraag dit omdat ik geloof dat kennis over gender de maatschappij en mensheid een hoop kunnen opleverenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Studies waar je over het algemeen netto ontvanger wordt in plaats van studies waar je iets mee kan bijdragen.
Liever arm en ziek dan rijk en geestelijk dood.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja. Hygiene bestond toen niet en als je niet van adel was, had je gewoon dikke pech. Dan ging je maar baby baden aka je kind verdrinken omdat je geen voorzieningen had als arm wezen.
En laten we vooral niet beginnen over de ziektes van toen zoals chronische syfilis
Geld.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef Drug het volgende:
[..]
bijdragen in welk opzicht? aan wat? ik vraag dit omdat ik geloof dat kennis over gender de maatschappij en mensheid een hoop kunnen opleveren
Zou toch voor rijk en geestelijk dood gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Liever arm en ziek dan rijk en geestelijk dood.
Ik zie werkelijk niet in waarom nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik nu met een aangeschoten hoofd op bed lig in mijn onderbroek.
Met een beetje geluk haalt ze hem ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Vriendin van een vriendin doet minor "Geluk".__!!!!!
Ik heb nieuws voor je: piemel = man en kut = vrouwquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:30 schreef Drug het volgende:
[..]
bijdragen in welk opzicht? aan wat? ik vraag dit omdat ik geloof dat kennis over gender de maatschappij en mensheid een hoop kunnen opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |