daarna wel leuk gesprek gehad en hij zei dat ie mij interessant vindt dus hopelijk vraagt ie me dit weekend nog wat te doenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff wat een idioot
waar werkt ie en verdient ie veel
Primaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm morgen goed? Schoenen zitten in andere kamer
Je hoeft niet per se iets goedkoops te kopen. Je kan ook aan dingen waarj e geen waarde aan hecht niet v eel uitgeven zodat je dat kan compenseren met de dingen die je wel waardevol vind. Ben je niet meteen een calvinistquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is nou de lol van iets goedkoops kopen.
Als je lol hebt aan iets goedkoop kopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se iets goedkoops te kopen. Je kan ook aan dingen waarj e geen waarde aan hecht niet v eel uitgeven zodat je dat kan compenseren met de dingen die je wel waardevol vind. Ben je niet meteen een calvinist
ALs je geen materialist bent ben je ook geen calvinist
Jaaa, zo mooi als je je haar dan omhoog doetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah tof!! Dat is wel leuk danVind vaak open rug echt mooi. Ik had laatst 2 jurkjes met open rug van mango gekocht.
Dus als je niets hebt met autos ben je een calvinist.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je lol hebt aan iets goedkoop kopen.
Niets hebben met "autos en blingbling"
Ja, dan ben je een calvinist.
Nee, dat zeg ik niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als je niets hebt met autos ben je een calvinist.
Dat is wel erg apart
Nou ja, lol lolquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet?als je per definitie niet hebt met autos en calvinist + je hebt lol in het kopen van goedkope dingen.
Ik ben blij met het product, ongeacht de prijs.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, lol lol
Waarom zou je iets duurder willen kopen als het precies hetzelfde product op dat moment goedkoper is?
Daar ben je dan toch blij mee?
Ik HAAT hardlopenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
samen met mij en filp hardlopen
Krijg je daarna chocolade naar keuze
Als ik daardoor nog 9 andere boeken kan kopen wel hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Een boek is niet leuker als je het voor 2 euro koopt of voor 20 euro.
o oke bedanktquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Een boek is niet leuker als je het voor 2 euro koopt of voor 20 euro.
Dan ben je blij met de 9 andere boeken neem ik aanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik daardoor nog 9 andere boeken kan kopen wel hoor
mag wel op mijn rugquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Voel mij dan net een walvis op het droge met astma aanval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |