Ach boeiend. Heb ook positieve recensie gelezen dat de vibe die ze creeerden juist heel tof was, dat is bij elke recensie anders natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:33 schreef Sked het volgende:
[..]
http://www.oor.nl/#!/arti(...)n_de_arena-1/concert
deze recensie echt heel pijnlijk
Ach als je t zelf maar leuk vindtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach boeiend. Heb ook positieve recensie gelezen dat de vibe die ze creeerden juist heel tof was, dat is bij elke recensie anders natuurlijk
En dat vooralquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ach als je t zelf maar leuk vindt
Gratis. Nigga WHATquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat vooralIk moet zeggen dat ik ze de afgelopen jaren weinig geluisterd had maar kon gratis mee dus waarom niet
EN als je die nummers dan live hoort is toch wel erg tof
Kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hey jij hebt liedje van coldplay als ondertitel
Ja, mn ma zou met haar beste vriendin gaan en met mijn neef en oom.quote:
Nice. Ben wel jaloersquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mn ma zou met haar beste vriendin gaan en met mijn neef en oom.
Maar die vriendin werd ziek, en toen mocht ik kaartje. Moet dr waarschijnlijk nog 2 tientjes betalen ofzo, maar goed, dat is ook niks
dit heb je al tien keer verteldquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die vriendin werd ziek, en toen mocht ik kaartje. Moet dr waarschijnlijk nog 2 tientjes betalen ofzo, maar goed, dat is ook niks
Ja,quote:
haha noobquote:
Weet niet meer precies, wel vies duur.quote:
Ik stem nietquote:
Haha addictquote:
wat stem jij?quote:
Vertel, hoezo?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je rechts zou zijn, zou je een goede aanwinst zijn voor realistische politiek.
niet zo meer eigenlijkquote:
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je rechts zou zijn, zou je een goede aanwinst zijn voor realistische politiek.
ik drink altijd halve litersquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet meer precies, wel vies duur.
3 euro ofzo voor klein bekertje
Ze hebben wel lekker eten
Ik ook niet meer. Drukquote:
schenken ze in de arena echt bier of nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik drink altijd halve liters
hadden ze die niet
Nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik drink altijd halve liters
hadden ze die niet
Omdat bruine, intelligente, jonge vrouwen goed zouden zijn om een realistisch rechts geluid te vertolken en de onwetende gutmenschkliek op universiteiten te ontmantelen.quote:
alleen tegen feyenoord en psv en ado nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
schenken ze in de arena echt bier of niet
Vast nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
schenken ze in de arena echt bier of niet
beter dan in kuipquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen tegen feyenoord en psv en ado niet
tr gemaaktquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.
En als je water wilt betaal je ook 3 euro en schenken ze het ook in bekers![]()
Nare lui
Deed i kbij jou gister ook niet nsberquote:
Okequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat bruine, intelligente, jonge vrouwen goed zouden zijn om een realistisch rechts geluid te vertolken en de onwetende gutmenschkliek op universiteiten te ontmantelen.
Sterkte.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo bang voor woensdag (verstandskies) heb ook nachtmerrie gehad erover
Er is een minuscule kans dat hij een zenuw beschadigd en dan een stukje van mijn lip verlamd is
van dobben kroket bij rembrandtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Welk plekje moet je in Amsterdam echt bezocht hebben qua eten.
McDonald'squote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Fifteenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Interesseer je je niet voor politiek?quote:
Hmm even googelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fifteen
Dat is zo'n beetje het enige waar ik gegeten heb in Amsterdam.
Toevallig hadden fokkie en ik het hier laatst over.
Kijk, ik ben een blanke man, dus mijn politieke opinie wordt meestal niet zo serieus genomen of in een bepaalde (lees: racistische) hoek geplaatst. Bij jou zou niemand dat kunnen doen, dus als ik jou nou zo ver zou kunnen krijgen dat je een realistische politieke opinie gaat uitdragen, zou dat mijn zaak ontzettend helpen.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,
Nu 11 keer
Nee niet echt. Maar zou ook niet weten waar ik moet beginnen om t te begrijpenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vond t eten bij Hardrock Café wel lekkah
dankje. Gelukkig is mijn afspraak verzet dus kan mijn moeder nu wel meequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sterkte.
Dat is echt heel vervelend.
Ik weet nog wel toen mijn verstandskiezen eruit gingen pff.
vriendin is gek op al dat hardrockcafe dingetjequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vond t eten bij Hardrock Café wel lekkah
Beter was je naar POLEN gegaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
dankje. Gelukkig is mijn afspraak verzet dus kan mijn moeder nu wel meeanders moest ik alleen. Hopelijk nu niet half hyperventileren tijdens die ingreep man man.
Niet de eerste keer dat ik je er voor waarschuw om dit niet te doen.quote:
wat doenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat ik je er voor waarschuw om dit niet te doen.
In heel Amsterdam lopen muizen en ratten.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef supersof het volgende:
Mijn huisgenoot zei dat er MUIZEN in de bioscoop in Amsterdam lopen tijdens de film.
ik maakt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef Tjacka het volgende:
oh dat
heb al gezegd dat ik gewoon blijf zeggen dat ik er tr voor maakt
ja denk het wel. Kon vorige keer niet door school.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga je daarna ook bij je OUDERS logeren sof.
Anders lijkt het me echt HEEL vervelend.
Hopelijk hoef je niet tot de zelfde verregaande maatregelen over te gaan als ikquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ja denk het wel. Kon vorige keer niet door school.
Ik heb menu gezienquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie maar een 6,1 voor Fifteen bij iens.nl
ik HAAT muizenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In heel Amsterdam lopen muizen en ratten.
water he.
Wie zijn billen brand....quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef Tjacka het volgende:
oh dat
heb al gezegd dat ik gewoon blijf zeggen dat ik er tr voor maak
Ben in Amsterdam want ik ga naar Erik ScherderGOD. maar zal de beren onthouden voor als ik naar roffa gaquote:
Tis ook niet zo heel goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zeggen ze erover in de reviews. Mensen neigen dingen slechte te beoordelen als het decoor niet bevalt of als het super druk is ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben alwetend.quote:
welke maatregelen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je niet tot de zelfde verregaande maatregelen over te gaan als ik
Moeilijke etergedoe is al lichtjes minder aan het worden gelukkigquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb menu gezien
zag er erg lekker uit
Maar jij bent moeilijke eter dus bij nader inzien misschien toc niet zo`n goed idee
http://www.fifteen.nl/menuquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben in Amsterdam want ik ga naar Erik ScherderGOD. maar zal de beren onthouden voor als ik naar roffa ga
Je zou een goede mod zijnquote:
Nah.quote:
vraag maar aan jrquote:
Dat vis oud was, lawaaierige keuken, snotterige mosselen en oude vissmaak van de schol. Ja af en toe ook gezeik over decor, maar zie ook over food.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat zeggen ze erover in de reviews. Mensen neigen dingen slechte te beoordelen als het decoor niet bevalt of als het super druk is ofzo
Is kut hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben in Amsterdam want ik ga naar Erik ScherderGOD. maar zal de beren onthouden voor als ik naar roffa ga
Ja no shitquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat was ik ooit
maar die apaten willen mij niet terug
Ik was vergeten dat ik toen ook wakker lag van de pijn ja. Omg dit wordt echt ergquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
's nachts bij het slapen
Wat had ik veel pijn zeg
Nee, billenkoek.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga je hiervoor ban aanvragen
dan ben je echt een apaat
quote:
Toen je een jaar of 2 terug bij de Beren at vond je het goed.quote:
Ik zet er voor mijn gevoel alleen maar bagger opquote:
Gewoon bij mama slapen dan wordt ALLES beter.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik toen ook wakker lag van de pijn ja. Omg dit wordt echt erg
Visquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat vis oud was, lawaaierige keuken, snotterige mosselen en oude vissmaak van de schol. Ja af en toe ook gezeik over decor, maar zie ook over food.
Beetje 50/50, ene vindt het goddelijk en ander walgelijk.
huh ging ik met jou klotenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja no shitje ging met mij kloten in ONZ SC en toen gaf je me zelfs een note
Ik weet nog wel dat een admin al jouw notes naar mij ging verwijderen.quote:
Nou ja, tuurlijk is het best lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen je een jaar of 2 terug bij de Beren at vond je het goed.
Wat is dit.
Oehquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zal nooit kwaad spreken over ex mods.
Maar wat ben ik blij dat Tajcka mod af is
Nee, is best vermakelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zet er voor mijn gevoel alleen maar bagger op
Dat heeft fok-it bij mij gedaanquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat een admin al jouw notes naar mij ging verwijderen.
ja gezellig tussen pap en mam in, net als vroegahquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon bij mama slapen dan wordt ALLES beter.
Over welke heb je het?quote:
oh nee dat deed ik nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gezellig tussen pap en mam in, net als vroegah
ja die Tajcka was maar een lulquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zal nooit kwaad spreken over ex mods.
Maar wat ben ik blij dat Tajcka mod af is
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat een admin al jouw notes naar mij ging verwijderen.
Ja je vond t kut dat ik in ONZ sc postte ipv GRTDquote:
Waarom negeer je mij?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja je vond t kut dat ik in ONZ sc postte ipv GRTD
ONZ SC was ook wel echt een proleten SCquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij de notre damequote:
Dat is pas mwahquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
Anders ga je naar Wagamama Opso, dat iss ook best lekker
nee ben ik ook niet van plan hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh nee dat deed ik niet
gewoon paps naar de bank verwezen he
topbanter.
ik weet nog wel dat ik als mod ineens met interpunctie ging postenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doe ik niet expres. Ff zoekenquote:
Hoezo? Gewoon goeie currys en pad thai voor goedkoop prijsjequote:
ja toen ik echt VEEL pijn hadquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ben ik ook niet van plan hoor
Lol heb je dat echt gedaan
beetje het klb van nuquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ONZ SC was ook wel echt een proleten SC
quote:
Was?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ik als mod ineens met interpunctie ging posten
ik was echt een kk apaat
VInd niet echt goede kwaliteit.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon goeie currys en pad thai voor goedkoop prijsje
Yishquote:
Jij bent dan ook wel sveel gewend ivm het gros hierquote:
Mijn broertje gaat er volgend jaar studeren. Hoe makkelijk kom je daar aan een kamer?quote:
Nou ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel sveel gewend ivm het gros hier
Hogere standaard dit dat
TR gemaakt voor vorige post btwquote:
Niet. Moet je echt op tijd mee beginnen.. ik zou als im hem was inschrijven bij duwo en fb van die groepenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat er volgend jaar studeren. Hoe makkelijk kom je daar aan een kamer?
Lijkt Japans, vgm is dat zo he ?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
Anders ga je naar Wagamama Opso, dat iss ook best lekker
Wat voor zaak heb je?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kijk, ik ben een blanke man, dus mijn politieke opinie wordt meestal niet zo serieus genomen of in een bepaalde (lees: racistische) hoek geplaatst. Bij jou zou niemand dat kunnen doen, dus als ik jou nou zo ver zou kunnen krijgen dat je een realistische politieke opinie gaat uitdragen, zou dat mijn zaak ontzettend helpen.
Ik zei dat ik naar Erik Scherder gaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:56 schreef Drug het volgende:
haha opso gaat naar amsterdam om door kalverstraat te lopen en op leidse te eten
Oké thanks. Weet niet hoe ver hij al is, maar verwacht niet ver.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet. Moet je echt op tijd mee beginnen.. ik zou als im hem was inschrijven bij duwo en fb van die groepen
Jij gaat zeker speciaal naar Slotermeer om je kapsalon te halen ipv bij de Doner Companyquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:56 schreef Drug het volgende:
haha opso gaat naar amsterdam om door kalverstraat te lopen en op leidse te eten
Aziatischquote:
Er zijn eigenlijk te weinig beschikbare kamers voor het aantal studenten die hier studeren.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké thanks. Weet niet hoe ver hij al is, maar verwacht niet ver.
Wat zei jij?quote:
ken ik niet, ik lunch alleen in amsterdamquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik naar Erik Scherder ga
nee ik komt in amsterdam niet buiten de grachtengordelquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat zeker speciaal naar Slotermeer om je kapsalon te halen ipv bij de Doner Company
Lekker gek
Nee, heb ijslolly genomenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
fokkie heb je die banana katsu gehad bij wagamama?
Omg wat een lekkere desserts hebben ze daar
Haha kano vindt mij liefquote:
Omdat ik dan mezelf erin moet gaan verdiepen en daar heb ik niet zo veel zin inquote:
Wat had je allemaal gehad daarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, heb ijslolly genomenHad geen trek meer
Tja voordeel van een meisje zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja alleen maar omdat hij wilt dat jij hem pijpt
shit pfff, hij moet echt opschieten. Enkele reis voor hem is 3 uurquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk te weinig beschikbare kamers voor het aantal studenten die hier studeren.
o ja pho is wel goed als je van die shit houdtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
fokkie heb je die banana katsu gehad bij wagamama?
Omg wat een lekkere desserts hebben ze daar
quote:Make these niggas sick, chicken noodle soup
Chickens in my coupe, it's a fucking chicken coop
anders moet ie in ROTTERDAM gaan wonenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
shit pfff, hij moet echt opschieten. Enkele reis voor hem is 3 uur
Wat is realistisch dan?quote:
www.thai-bird.nl/quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat had je allemaal gehad daar
Ik vind het best lekker uitzien, zal het aan het lijstje toevoegenben namelijk ook nog met twee anderen
Ben je gek. Dat was gebbetjequote:
ach kano heeft toch geen ballen mee door het wielrennenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tja voordeel van een meisje zijn
En wonen hier is ook nog eens duur.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
shit pfff, hij moet echt opschieten. Enkele reis voor hem is 3 uur
in ieder geval niet meer thuis, pfff. Zal ook wel tegen hem zeggen ja dat ie in steden eromheen moet kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
anders moet ie in ROTTERDAM gaan wonen
hoeveelquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En wonen hier is ook nog eens duur.
Eend is voor mij nog een beetje te hoog gegrepen, begin nu pas van kipfilet te houdenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
www.thai-bird.nl/
Deze is ook lekker
Uhm ik had curry maar die viel beetje tegen.
Als je daar bent moet je of Pad Thai of eend nemen
weet ik niet, ik hou me niet bezig met zulke onbenullighedenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn toch geen fatsoenlijke partijen om op te stemmen.
15 m2 kamer is al rond de 400 euroquote:
valt mee toch voor studentenstadquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
15 m2 kamer is al rond de 400 euro
Ik heb geluk met een studio van 19m2 voor 310 euro incl per maand
terechtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik dan mezelf erin moet gaan verdiepen en daar heb ik niet zo veel zin in
STEM ROODquote:
pvdapaat?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
STEM ROOD
STEM SP
Nee, Sp gaat beetje te ver
Ja Den Haag is dichterbij en fijner met OV vind ik zelfquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
in ieder geval niet meer thuis, pfff. Zal ook wel tegen hem zeggen ja dat ie in steden eromheen moet kijken
Ik weet het nu echt nietquote:
ja vind ik ook welquote:
Je moet bij zon kamer ook nog apart internet etc betalen. Ong 500 per maand kwijt voor een kamertjequote:
Lekker op zn plek blijven. burgemeesters in de politiek. Cohenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:05 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoorde dat Aboutaleb niet de strijd met Samsom wil aangaan
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet het nu echt nietAltijd D66 mja mja
ze wouden dat je niet wordt aangehouden voor drie xtc pillejquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet het nu echt nietAltijd D66 mja mja
Stem ik liever niet ipv zo'n vragenlijst gaan invullenquote:
Milka Daim taart, chocoladesouffle, custardcakejes, pringles, bugles, kaasstengsels, chocolade truffels, bolletjesvlaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:05 schreef Drug het volgende:
[..]
ey sma ik ga naar appie noem eens wat lekkere shit die ik moet halen
(geen gezonde dingen)
Dat las ik jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
ze wouden dat je niet wordt aangehouden voor drie xtc pillej
ik stem ook op hun nu
Woudenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
ze wouden dat je niet wordt aangehouden voor drie xtc pillej
ik stem ook op hun nu
Alsof jij dat niet wilt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja alleen maar omdat hij wilt dat jij hem pijpt
Vooral totaal onhaalbaar zolang ze in hun stokpaardje de EU geloven.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat las ik ja
D66 is qua drugsbeleid prima inderdaad
hm kamers en studio's is kut. ik heb zika bachelor pad voor nog geen 8 barkiequote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
15 m2 kamer is al rond de 400 euro
Ik heb geluk met een studio van 19m2 voor 310 euro incl per maand
Tommoke zitteke wequote:
Waarom?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral totaal onhaalbaar zolang ze in hun stokpaardje de EU geloven.
Aboutaleb heeft wel goede tekstenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker op zn plek blijven. burgemeesters in de politiek. Cohen
Sylvana vind deze post niet ok.quote:
doe normaal debielquote:
Je suis Charlie kan ik ook nog wel verzinnenquote:
In Delft?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:08 schreef Drug het volgende:
[..]
hm kamers en studio's is kut. ik heb zika bachelor pad voor nog geen 8 barkie
Hoe gaan landen waar jij totaal vrij vervoer van personen reageren als jij als land voor een open drugsbeleid bent. Dat wordt een grote topshow.quote:
Zou echt niet weten waarom dat niet zou kunnen .Nederland heeft nu ook al een veel opener drugsbeleid dan andere landenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe gaan landen waar jij totaal vrij vervoer van personen reageren als jij als land voor een open drugsbeleid bent. Dat wordt een grote topshow.
bedankt voor meedenkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Milka Daim taart, chocoladesouffle, custardcakejes, pringles, bugles, kaasstengsels, chocolade truffels, bolletjesvla
Valt allemaal mee. Nederland wordt juist steeds minder open sinds de jaren 90quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou echt niet weten waarom dat niet zou kunnen .Nederland heeft nu ook al een veel opener drugsbeleid dan andere landen
echt zoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt allemaal mee. Nederland wordt juist steeds minder open sinds de jaren 90
Dat is de enige kiezersgroep die ze nog hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:08 schreef Paxcon het volgende:
hij kan veel allochtoonse stemmers trekken voor pvda denk ik
o nee delft, dacht dat ik las rotterdamquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In Delft?
Studio is beter dan een kamer. Alleen wonen
Dat is al zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe gaan landen waar jij totaal vrij vervoer van personen reageren als jij als land voor een open drugsbeleid bent. Dat wordt een grote topshow.
Nice nicequote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:10 schreef Drug het volgende:
[..]
o nee amsterdam, dacht dat ik las rotterdam
ja studio is fucking chill, indoor nudism
En waar wil Europa heen qua drugsbeleid dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan moet je dus het Europese drugsbeleid (waar D66 zo voor is) overboord gooien.
Hoe reageren de buurstaten van die paar staten in de VS die marihuana gelegaliseerd hebben eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je een beetje aandacht tekort?quote:
Sowieso geen onderscheid tussen hard en softdrugs. Aanbod inperken.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waar wil Europa heen qua drugsbeleid dan?
wat doe je onaardigquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je een beetje aandacht tekort?
He tis Tjacka. Je vraagt toch ook niet aan Stijn of hij sekstekort heeftquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je een beetje aandacht tekort?
Omdat ik niet snel drink en niet veelquote:
quote:
Nog beterquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Drug het volgende:
[..]
bedoelde ik woon rotterdam, weet niet waar amsterdam vandaan komt
Boksquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik niet snel drink en niet veel
Stijn heeft een milf als buurvrouw schijntquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He tis Tjacka. Je vraagt toch ook niet aan Stijn of hij sekstekort heeft
Of aan mij for that matter
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las laatst dat iemand 700 pond ging betalen voor een bed in een gezamelijke badkamer.
quote:
Stijn heeft zn buurvrouw een milf genoemd?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stijn heeft een milf als buurvrouw schijnt
hij heeft toch flaporenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stijn heeft een milf als buurvrouw schijnt
Volgens Geo wel jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn heeft zn buurvrouw een milf genoemd?
Fuck drugsquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso geen onderscheid tussen hard en softdrugs. Aanbod inperken.
Het zou mij niks verbazen als Stijn geen maagd meer is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
beter, alcohol is mehquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik niet snel drink en niet veel
ga mij ff blamen dat opsmonstertje bij mij op numero uno staatquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]LB was er veel eerder gek
ga weg noob
Wat zei je dan tegen hem?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik gaf stijn een compliment, reageerde hij daar niet eens op
Mij welquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als Stijn geen maagd meer is.
Dat ie goed aan het modden wasquote:
hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso geen onderscheid tussen hard en softdrugs. Aanbod inperken.
Hij wil nooit zoveel kwijt over zijn privéleven, en hij sloeg afgelopen seizoen steeds vaker Eredivisiepotjes over voor feestjes.quote:
Was gewoon een DMquote:
hahaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hun woorden.
Ik heb het ook niet bedacht.
Sowieso was ik een betere mod dan jijquote:
quote:De Europese Unie zet zich voornamelijk in voor het terugdringen van het aanbod en de vraag naar drugs
Hij is soms wel ineens een avond wegquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou kunnen jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is soms wel ineens een avond weg
misschien wil hij het gewoon niet op fok hebben
ik was betere modquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sowieso was ik een betere mod dan jij
Altijd na slotjes posten
KPDquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was betere mod
grtd in kpd was de beste dag van deze sc ooit
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was betere mod
Nee, de EU moet terug naar een ECONOMISCHE GEMEENSCHAP en geen onzin verkondigenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Loze taal, dat doen ze natuurlijk helemaal niet.
*kunnenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Loze taal, dat doen ze natuurlijk helemaal niet.
niet, toen kon ik niet meer postenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was betere mod
Ik hoef ook geen interne markt eigenlijk, gewoon een paar afspraken over tariffs.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, de EU moet terug naar een ECONOMISCHE GEMEENSCHAP en geen onzin verkondigen
dat is echt triestquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Vriendin wil naar hard rock cafe oh well
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |