Zou echt niet weten waarom dat niet zou kunnen .Nederland heeft nu ook al een veel opener drugsbeleid dan andere landenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe gaan landen waar jij totaal vrij vervoer van personen reageren als jij als land voor een open drugsbeleid bent. Dat wordt een grote topshow.
bedankt voor meedenkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Milka Daim taart, chocoladesouffle, custardcakejes, pringles, bugles, kaasstengsels, chocolade truffels, bolletjesvla
Valt allemaal mee. Nederland wordt juist steeds minder open sinds de jaren 90quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou echt niet weten waarom dat niet zou kunnen .Nederland heeft nu ook al een veel opener drugsbeleid dan andere landen
echt zoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt allemaal mee. Nederland wordt juist steeds minder open sinds de jaren 90
Dat is de enige kiezersgroep die ze nog hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:08 schreef Paxcon het volgende:
hij kan veel allochtoonse stemmers trekken voor pvda denk ik
o nee delft, dacht dat ik las rotterdamquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In Delft?
Studio is beter dan een kamer. Alleen wonen
Dat is al zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe gaan landen waar jij totaal vrij vervoer van personen reageren als jij als land voor een open drugsbeleid bent. Dat wordt een grote topshow.
Nice nicequote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:10 schreef Drug het volgende:
[..]
o nee amsterdam, dacht dat ik las rotterdam
ja studio is fucking chill, indoor nudism
En waar wil Europa heen qua drugsbeleid dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan moet je dus het Europese drugsbeleid (waar D66 zo voor is) overboord gooien.
Hoe reageren de buurstaten van die paar staten in de VS die marihuana gelegaliseerd hebben eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je een beetje aandacht tekort?quote:
Sowieso geen onderscheid tussen hard en softdrugs. Aanbod inperken.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waar wil Europa heen qua drugsbeleid dan?
wat doe je onaardigquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je een beetje aandacht tekort?
He tis Tjacka. Je vraagt toch ook niet aan Stijn of hij sekstekort heeftquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je een beetje aandacht tekort?
Omdat ik niet snel drink en niet veelquote:
quote:
Nog beterquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Drug het volgende:
[..]
bedoelde ik woon rotterdam, weet niet waar amsterdam vandaan komt
Boksquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik niet snel drink en niet veel
Stijn heeft een milf als buurvrouw schijntquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He tis Tjacka. Je vraagt toch ook niet aan Stijn of hij sekstekort heeft
Of aan mij for that matter
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las laatst dat iemand 700 pond ging betalen voor een bed in een gezamelijke badkamer.
quote:
Stijn heeft zn buurvrouw een milf genoemd?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stijn heeft een milf als buurvrouw schijnt
hij heeft toch flaporenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stijn heeft een milf als buurvrouw schijnt
Volgens Geo wel jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn heeft zn buurvrouw een milf genoemd?
Fuck drugsquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso geen onderscheid tussen hard en softdrugs. Aanbod inperken.
Het zou mij niks verbazen als Stijn geen maagd meer is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
beter, alcohol is mehquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik niet snel drink en niet veel
ga mij ff blamen dat opsmonstertje bij mij op numero uno staatquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]LB was er veel eerder gek
ga weg noob
Wat zei je dan tegen hem?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik gaf stijn een compliment, reageerde hij daar niet eens op
Mij welquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als Stijn geen maagd meer is.
Dat ie goed aan het modden wasquote:
hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso geen onderscheid tussen hard en softdrugs. Aanbod inperken.
Hij wil nooit zoveel kwijt over zijn privéleven, en hij sloeg afgelopen seizoen steeds vaker Eredivisiepotjes over voor feestjes.quote:
Was gewoon een DMquote:
hahaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hun woorden.
Ik heb het ook niet bedacht.
Sowieso was ik een betere mod dan jijquote:
quote:De Europese Unie zet zich voornamelijk in voor het terugdringen van het aanbod en de vraag naar drugs
Hij is soms wel ineens een avond wegquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou kunnen jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is soms wel ineens een avond weg
misschien wil hij het gewoon niet op fok hebben
ik was betere modquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sowieso was ik een betere mod dan jij
Altijd na slotjes posten
KPDquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was betere mod
grtd in kpd was de beste dag van deze sc ooit
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was betere mod
Nee, de EU moet terug naar een ECONOMISCHE GEMEENSCHAP en geen onzin verkondigenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Loze taal, dat doen ze natuurlijk helemaal niet.
*kunnenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Loze taal, dat doen ze natuurlijk helemaal niet.
niet, toen kon ik niet meer postenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was betere mod
Ik hoef ook geen interne markt eigenlijk, gewoon een paar afspraken over tariffs.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, de EU moet terug naar een ECONOMISCHE GEMEENSCHAP en geen onzin verkondigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |