Zou echt niet weten waarom dat niet zou kunnen .Nederland heeft nu ook al een veel opener drugsbeleid dan andere landenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe gaan landen waar jij totaal vrij vervoer van personen reageren als jij als land voor een open drugsbeleid bent. Dat wordt een grote topshow.
bedankt voor meedenkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Milka Daim taart, chocoladesouffle, custardcakejes, pringles, bugles, kaasstengsels, chocolade truffels, bolletjesvla
Valt allemaal mee. Nederland wordt juist steeds minder open sinds de jaren 90quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou echt niet weten waarom dat niet zou kunnen .Nederland heeft nu ook al een veel opener drugsbeleid dan andere landen
echt zoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt allemaal mee. Nederland wordt juist steeds minder open sinds de jaren 90
Dat is de enige kiezersgroep die ze nog hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:08 schreef Paxcon het volgende:
hij kan veel allochtoonse stemmers trekken voor pvda denk ik
o nee delft, dacht dat ik las rotterdamquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In Delft?
Studio is beter dan een kamer. Alleen wonen
Dat is al zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe gaan landen waar jij totaal vrij vervoer van personen reageren als jij als land voor een open drugsbeleid bent. Dat wordt een grote topshow.
Nice nicequote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:10 schreef Drug het volgende:
[..]
o nee amsterdam, dacht dat ik las rotterdam
ja studio is fucking chill, indoor nudism
En waar wil Europa heen qua drugsbeleid dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan moet je dus het Europese drugsbeleid (waar D66 zo voor is) overboord gooien.
Hoe reageren de buurstaten van die paar staten in de VS die marihuana gelegaliseerd hebben eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je een beetje aandacht tekort?quote:
Sowieso geen onderscheid tussen hard en softdrugs. Aanbod inperken.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waar wil Europa heen qua drugsbeleid dan?
wat doe je onaardigquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je een beetje aandacht tekort?
He tis Tjacka. Je vraagt toch ook niet aan Stijn of hij sekstekort heeftquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je een beetje aandacht tekort?
Omdat ik niet snel drink en niet veelquote:
quote:
Nog beterquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Drug het volgende:
[..]
bedoelde ik woon rotterdam, weet niet waar amsterdam vandaan komt
Boksquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik niet snel drink en niet veel
Forum Opties | |
---|---|