Aziatischquote:
Er zijn eigenlijk te weinig beschikbare kamers voor het aantal studenten die hier studeren.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké thanks. Weet niet hoe ver hij al is, maar verwacht niet ver.
Wat zei jij?quote:
ken ik niet, ik lunch alleen in amsterdamquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik naar Erik Scherder ga
nee ik komt in amsterdam niet buiten de grachtengordelquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat zeker speciaal naar Slotermeer om je kapsalon te halen ipv bij de Doner Company
Lekker gek
Nee, heb ijslolly genomenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
fokkie heb je die banana katsu gehad bij wagamama?
Omg wat een lekkere desserts hebben ze daar
Haha kano vindt mij liefquote:
Omdat ik dan mezelf erin moet gaan verdiepen en daar heb ik niet zo veel zin inquote:
Wat had je allemaal gehad daarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, heb ijslolly genomenHad geen trek meer
Tja voordeel van een meisje zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja alleen maar omdat hij wilt dat jij hem pijpt
shit pfff, hij moet echt opschieten. Enkele reis voor hem is 3 uurquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk te weinig beschikbare kamers voor het aantal studenten die hier studeren.
o ja pho is wel goed als je van die shit houdtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
fokkie heb je die banana katsu gehad bij wagamama?
Omg wat een lekkere desserts hebben ze daar
quote:Make these niggas sick, chicken noodle soup
Chickens in my coupe, it's a fucking chicken coop
anders moet ie in ROTTERDAM gaan wonenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
shit pfff, hij moet echt opschieten. Enkele reis voor hem is 3 uur
Wat is realistisch dan?quote:
www.thai-bird.nl/quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat had je allemaal gehad daar
Ik vind het best lekker uitzien, zal het aan het lijstje toevoegenben namelijk ook nog met twee anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |