Interesseer je je niet voor politiek?quote:
Hmm even googelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fifteen
Dat is zo'n beetje het enige waar ik gegeten heb in Amsterdam.
Toevallig hadden fokkie en ik het hier laatst over.
Kijk, ik ben een blanke man, dus mijn politieke opinie wordt meestal niet zo serieus genomen of in een bepaalde (lees: racistische) hoek geplaatst. Bij jou zou niemand dat kunnen doen, dus als ik jou nou zo ver zou kunnen krijgen dat je een realistische politieke opinie gaat uitdragen, zou dat mijn zaak ontzettend helpen.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,
Ja, mn ma zou met haar beste vriendin gaan en met mijn neef en oom.
Maar die vriendin werd ziek, en toen mocht ik kaartje. Moet dr waarschijnlijk nog 2 tientjes betalen ofzo, maar goed, dat is ook niks
Nu 11 keer
Nee niet echt. Maar zou ook niet weten waar ik moet beginnen om t te begrijpenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vond t eten bij Hardrock Café wel lekkah
dankje. Gelukkig is mijn afspraak verzet dus kan mijn moeder nu wel meequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sterkte.
Dat is echt heel vervelend.
Ik weet nog wel toen mijn verstandskiezen eruit gingen pff.
vriendin is gek op al dat hardrockcafe dingetjequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vond t eten bij Hardrock Café wel lekkah
Beter was je naar POLEN gegaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
dankje. Gelukkig is mijn afspraak verzet dus kan mijn moeder nu wel meeanders moest ik alleen. Hopelijk nu niet half hyperventileren tijdens die ingreep man man.
Niet de eerste keer dat ik je er voor waarschuw om dit niet te doen.quote:
wat doenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat ik je er voor waarschuw om dit niet te doen.
In heel Amsterdam lopen muizen en ratten.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef supersof het volgende:
Mijn huisgenoot zei dat er MUIZEN in de bioscoop in Amsterdam lopen tijdens de film.
ik maakt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef Tjacka het volgende:
oh dat
heb al gezegd dat ik gewoon blijf zeggen dat ik er tr voor maakt
ja denk het wel. Kon vorige keer niet door school.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga je daarna ook bij je OUDERS logeren sof.
Anders lijkt het me echt HEEL vervelend.
Hopelijk hoef je niet tot de zelfde verregaande maatregelen over te gaan als ikquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ja denk het wel. Kon vorige keer niet door school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |