Ach boeiend. Heb ook positieve recensie gelezen dat de vibe die ze creeerden juist heel tof was, dat is bij elke recensie anders natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:33 schreef Sked het volgende:
[..]
http://www.oor.nl/#!/arti(...)n_de_arena-1/concert
deze recensie echt heel pijnlijk
Ach als je t zelf maar leuk vindtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach boeiend. Heb ook positieve recensie gelezen dat de vibe die ze creeerden juist heel tof was, dat is bij elke recensie anders natuurlijk
En dat vooralquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ach als je t zelf maar leuk vindt
Gratis. Nigga WHATquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat vooralIk moet zeggen dat ik ze de afgelopen jaren weinig geluisterd had maar kon gratis mee dus waarom niet
EN als je die nummers dan live hoort is toch wel erg tof
Kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hey jij hebt liedje van coldplay als ondertitel
Ja, mn ma zou met haar beste vriendin gaan en met mijn neef en oom.quote:
Nice. Ben wel jaloersquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mn ma zou met haar beste vriendin gaan en met mijn neef en oom.
Maar die vriendin werd ziek, en toen mocht ik kaartje. Moet dr waarschijnlijk nog 2 tientjes betalen ofzo, maar goed, dat is ook niks
dit heb je al tien keer verteldquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die vriendin werd ziek, en toen mocht ik kaartje. Moet dr waarschijnlijk nog 2 tientjes betalen ofzo, maar goed, dat is ook niks
Ja,quote:
haha noobquote:
Weet niet meer precies, wel vies duur.quote:
Ik stem nietquote:
Haha addictquote:
wat stem jij?quote:
Vertel, hoezo?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je rechts zou zijn, zou je een goede aanwinst zijn voor realistische politiek.
niet zo meer eigenlijkquote:
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je rechts zou zijn, zou je een goede aanwinst zijn voor realistische politiek.
ik drink altijd halve litersquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet meer precies, wel vies duur.
3 euro ofzo voor klein bekertje
Ze hebben wel lekker eten
Ik ook niet meer. Drukquote:
schenken ze in de arena echt bier of nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik drink altijd halve liters
hadden ze die niet
Nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik drink altijd halve liters
hadden ze die niet
Omdat bruine, intelligente, jonge vrouwen goed zouden zijn om een realistisch rechts geluid te vertolken en de onwetende gutmenschkliek op universiteiten te ontmantelen.quote:
alleen tegen feyenoord en psv en ado nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
schenken ze in de arena echt bier of niet
Vast nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
schenken ze in de arena echt bier of niet
beter dan in kuipquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen tegen feyenoord en psv en ado niet
tr gemaaktquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.
En als je water wilt betaal je ook 3 euro en schenken ze het ook in bekers![]()
Nare lui
Deed i kbij jou gister ook niet nsberquote:
Okequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat bruine, intelligente, jonge vrouwen goed zouden zijn om een realistisch rechts geluid te vertolken en de onwetende gutmenschkliek op universiteiten te ontmantelen.
Sterkte.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo bang voor woensdag (verstandskies) heb ook nachtmerrie gehad erover
Er is een minuscule kans dat hij een zenuw beschadigd en dan een stukje van mijn lip verlamd is
van dobben kroket bij rembrandtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Welk plekje moet je in Amsterdam echt bezocht hebben qua eten.
McDonald'squote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Fifteenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Interesseer je je niet voor politiek?quote:
Hmm even googelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fifteen
Dat is zo'n beetje het enige waar ik gegeten heb in Amsterdam.
Toevallig hadden fokkie en ik het hier laatst over.
Kijk, ik ben een blanke man, dus mijn politieke opinie wordt meestal niet zo serieus genomen of in een bepaalde (lees: racistische) hoek geplaatst. Bij jou zou niemand dat kunnen doen, dus als ik jou nou zo ver zou kunnen krijgen dat je een realistische politieke opinie gaat uitdragen, zou dat mijn zaak ontzettend helpen.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,
Nu 11 keer
Nee niet echt. Maar zou ook niet weten waar ik moet beginnen om t te begrijpenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vond t eten bij Hardrock Café wel lekkah
dankje. Gelukkig is mijn afspraak verzet dus kan mijn moeder nu wel meequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sterkte.
Dat is echt heel vervelend.
Ik weet nog wel toen mijn verstandskiezen eruit gingen pff.
vriendin is gek op al dat hardrockcafe dingetjequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vond t eten bij Hardrock Café wel lekkah
Beter was je naar POLEN gegaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
dankje. Gelukkig is mijn afspraak verzet dus kan mijn moeder nu wel meeanders moest ik alleen. Hopelijk nu niet half hyperventileren tijdens die ingreep man man.
Niet de eerste keer dat ik je er voor waarschuw om dit niet te doen.quote:
wat doenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat ik je er voor waarschuw om dit niet te doen.
In heel Amsterdam lopen muizen en ratten.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef supersof het volgende:
Mijn huisgenoot zei dat er MUIZEN in de bioscoop in Amsterdam lopen tijdens de film.
ik maakt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef Tjacka het volgende:
oh dat
heb al gezegd dat ik gewoon blijf zeggen dat ik er tr voor maakt
ja denk het wel. Kon vorige keer niet door school.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga je daarna ook bij je OUDERS logeren sof.
Anders lijkt het me echt HEEL vervelend.
Hopelijk hoef je niet tot de zelfde verregaande maatregelen over te gaan als ikquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ja denk het wel. Kon vorige keer niet door school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |