alle vrouwen zijn aandachtshoeren toch?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:01 schreef Sked het volgende:
opso zit alleen maar semi-interessant te doen hier maar hem appen ho maar
aandachtshoer
Hoi! Ik kan weer appenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik durf niet
Hoe moet ik beginnen help
Hoooooiquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik durf niet
Het is de vriend van je beste vriendin? Hoezo wil je dan appenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik durf niet
Begin met een interessant weetje.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik durf niet
en dan vraagt die van ja hallo waarom app je me niet?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Of zal ik wachten tot volgende week want dan zie ik hem aangezien vriendin dan ook weer in stad is
nee domme doos. Gelijk handelenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Of zal ik wachten tot volgende week want dan zie ik hem aangezien vriendin dan ook weer in stad is
ik roep je hele tijd. je reageert niet. best wel beledigend.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Heeey druggie!!quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ik roep je hele tijd. je reageert niet. best wel beledigend.
Waarom lul jij dat ik een nazi type ben terwijl ik daar niet op kan reageren?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ik roep je hele tijd. je reageert niet. best wel beledigend.
heb je echt klb banquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom lul jij dat ik een nazi type ben terwijl ik daar niet op kan reageren?
jij bent een nazi type voel je vrij om te reagerenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom lul jij dat ik een nazi type ben terwijl ik daar niet op kan reageren?
Haha er komen vluchtelingen hierheenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gewoon een interessant weetje over een Afrikaanse vlag ofzo
Wnr gaan wij eens koffie drinken?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht. Dus gauw vragen om keertje koffie ofzo te gaan drinken
Al maanden.quote:
Hoe kom je daarbij? Je kent me niet eens en ik jou ook niet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:05 schreef Drug het volgende:
[..]
jij bent een nazi type voel je vrij om te reageren
ey je moet geen tatta nemen. neem een echte aryan, authentieke übermenschenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeey druggie!!
Oke ik ga hem appen rip xoxo
beetje jammer. Die subforum bans vind ik echt brevet van onvermogen van de modsquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Al maanden.
[..]
Hoe kom je daarbij? Je kent me niet eens en ik jou ook niet.
30 februari 2017quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wnr gaan wij eens koffie drinken?
Ze verdommen het ook om te zeggen waarom.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje jammer. Die subforum bans vind ik echt brevet van onvermogen van de mods
Hoink heeft er ook één dus jullie lijken wel beetje op elkaar, misschien saampjes in hoekje zitten huilen?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze verdommen het ook om te zeggen waarom.
Aryan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:06 schreef Drug het volgende:
[..]
ey je moet geen tatta nemen. neem een echte aryan, authentieke übermenschen
Ja omdat admins daarover gaan, duhquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ze kunnen moeilijk zeggen dat ze niet met de situatie om kunnen gaanquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
goeie top 10 manquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gewoon een interessant weetje over een Afrikaanse vlag ofzo
Dan ben ik in een ander dimensie waar 30 februari wel bestaat.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je dan terug van stage?
Hoink is niet interessant.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoink heeft er ook één dus jullie lijken wel beetje op elkaar, misschien saampjes in hoekje zitten huilen?
maar ze kunnen wel hard rennen!quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wist je dat negerhersenen gemiddeld 85% de grootte zijn van blanke hersenen?
huh dit snap ik niet?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben ik in een ander dimensie waar 30 februari wel bestaat.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben ik in een ander dimensie waar 30 februari wel bestaat.
misschien was andere jimmy dean, zijn meerdere dacht ik. ben je policor gutmensch?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Al maanden.
[..]
Hoe kom je daarbij? Je kent me niet eens en ik jou ook niet.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je dat zegt is het prima
Zeg je negers zijn minder intelligent ben je een racist
Dit dus 😂😚quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je dat zegt is het prima
Zeg je negers zijn minder intelligent ben je een racist
Nee, ik ben rechts en dus geen linkse nazi.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:10 schreef Drug het volgende:
[..]
misschien was andere jimmy dean, zijn meerdere dacht ik. ben je policor gutmensch?
oh nee hoe kom je erbijquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een intelligente jongeman bent
ja dat is eigenlijk ook wel duidelijk met jedem das seine hèquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik ben rechts en dus geen linkse nazi.
15e eeuwse Duitsers waren dikke nazi's ja.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dat is eigenlijk ook wel duidelijk met jedem das seine hè
lekker rebelsquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
15e eeuwse Duitsers waren dikke nazi's ja.
Plato was ook een fascistquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
15e eeuwse Duitsers waren dikke nazi's ja.
o ja fascistisch typje dusquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik ben rechts en dus geen linkse nazi.
Pics in mijn DM pls.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja, ik moet het hebben van mijn looks
facial aestheticsquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja, ik moet het hebben van mijn looks
ahahaquote:
ahahaquote:
jawel want determinismequote:Op donderdag 30 juni 2016 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hoeft hier toch niet te posten.
nee, kans verkeken met je koffiedrinken grapjequote:Op donderdag 30 juni 2016 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pics in mijn DM pls.
Pls geen neppe walgelijks pics.
homoquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
Flippie kijk deze. Wat een sportman![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
Flippie kijk deze. Wat een sportman![]()
[ afbeelding ]
Shiiiiiiiit.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, kans verkeken met je koffiedrinken grapje
moelullen wel jaquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja zo doe ik vaak mensen uitlullen
Ja Mortaxx kan nog geen partij kiezen helaasquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortaxx vroeg me hier te posten
vind je me niet lief dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Mortaxx kan nog geen partij kiezen helaas
is sta aan de goede kantquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Mortaxx kan nog geen partij kiezen helaas
Zullen we dan toch maar koffie gaan drinken?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel jammer want heb net nieuwe kleren die ik wou showen
zelfoverschatting ookquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hyperintelligentie is soms ook een vloek.
Je bent een klb-er he, dat hoort niet. Net als Nederland-Duitsland. gezworen vijandenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je me niet lief dan?
Ik doe niet aan overschatting, noch aan onderschatting.quote:
o sry ik doe niet aan dat soort kinderachtig gedoequote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent een klb-er he, dat hoort niet. Net als Nederland-Duitsland. gezworen vijanden
alle klb'ers opkanjeren naar hun eigen forumquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent een klb-er he, dat hoort niet. Net als Nederland-Duitsland. gezworen vijanden
Het Nederlandse leger is een divisie van de Bundeswehr.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee sry ga liever geen koffie drinken met oppervlakkige meisjesquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen we dan toch maar koffie gaan drinken?
(Als dit soort van omgekeerde psychologie was, dan ben ik er zojuist ingetrapt)
kom keertje naar aggaquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee sry ga liever geen koffie drinken met oppervlakkige meisjes
drm hbo jaquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik doe niet aan overschatting, noch aan onderschatting.
Zal jou eens oppervlakkig noemen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zullen wij een keer koffie drinken?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet mezelf als een coole boy profileren tochquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o sry ik doe niet aan dat soort kinderachtig gedoe
snap ik, image enzoquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet mezelf als een coole boy profileren toch
Ach de wedstrijden zijn zo saai. Ze kennen net zo goed gelijk Italie kampioen makenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bijna voetbal. Werd tijd verdomme!
Dat zeg jij alleen vanwege Pelle.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach de wedstrijden zijn zo saai. Ze kennen net zo goed gelijk Italie kampioen maken
altijd zo quasi-interessant latijn er tussendoorquote:
jij bent mijn kampioenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach de wedstrijden zijn zo saai. Ze kennen net zo goed gelijk Italie kampioen maken
Ja dan loop jij je de hele zomervakantie en plein fokpublique klaar te soppen op Pelle, laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier ben ik veel te lief voor. Maar toch bedankt of zo.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat mag, mijn dm staat altijd open voor venijnige sneren
Cuilibet fatuo placet sua calva.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd zo quasi-interessant latijn er tussendoor
nog even en ad hominem zal ook wel weer vallen of is dat ook non sequitur?
ik twijfel nogquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:27 schreef Drug het volgende:
hzaw negeert mij. zal m maar uit mn sig donderen
ik ga morgen naar de kapper, zal ik mij een pelle coupe laten aanmeten?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier ben ik veel te lief voor. Maar toch bedankt of zo.
hosselen in Danzigquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat moet ik in den haag doen?
En geef me eens ongelijkquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zeg jij alleen vanwege Pelle.
Awww.quote:
En plein fokpubliquequote:Op donderdag 30 juni 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan loop jij je de hele zomervakantie en plein fokpublique klaar te soppen op Pelle, laten we dat maar niet doen
Alleen als je het kan hebben. Anders is het een beetje raar.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga morgen naar de kapper, zal ik mij een pelle coupe laten aanmeten?
ja daarom wou ik dus foto's uitwisselen maar nu durf ik al niet meerquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen als je het kan hebben. Anders is het een beetje raar.
Worden alle boys hier jaloers tochquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En geef me eens ongelijk
[..]
Awww.
[..]
En plein fokpublique
Maar wat gemeen dat je me dit niet gunt.
Ik kan het niet goed spreken of schrijven, wel redelijk begrijpen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je ook echt latijn of kun je alleen standaard zinnetjes opdreunen?
Sorry, Vulpes pilum mutat, non moresquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:28 schreef Fok-it het volgende:
JimmyDean is wel een elitaire showoff hoor sow
ik hoop met je meequote:Op donderdag 30 juni 2016 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hoop in één keer de ware te treffen
Wilde je toch ook niet met oppervlakkige vrouwen?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja daarom wou ik dus foto's uitwisselen maar nu durf ik al niet meer
Fokkie pls.quote:
als chicks nee zeggen bedoelen ze dat ze geneukt willen wordenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als chicks dansen zeggen bedoelen ze gehosseld worden
ben je mocro ofzoquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
als chicks nee zeggen bedoelen ze dat ze geneukt willen worden
quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wilde je toch ook niet met oppervlakkige vrouwen?
[..]
Fokkie pls.
o wou graag thomas van aquino met je doornemen maar laat nu maarquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan het niet spreken of schrijven, wel redelijk begrijpen.
[..]
Sorry, Vulpes pilum mutat, non mores
ik zeg vaker dingen die ik niet meenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wilde je toch ook niet met oppervlakkige vrouwen?
[..]
Fokkie pls.
hoop doet levenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk niet dat het ooit gebeurt verder
Oh is goed hoor, daar weet ik behoorlijk wat van.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o wou graag thomas van aquino met je doornemen maar laat nu maar
U riep?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
Hoop dat kanovinnie die onruststoker snel de deur wijst
Ja via NOS appquote:
Kut is dat ja, daarom zit ik ook niet in die live topics hierquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Te oordelen aan het geluid van mijn poolse buren loopt die zo'n halve minuut achter.
Ik heb geen tv dus ik moet wel.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut is dat ja, daarom zit ik ook niet in die live topics hier
Ik heb wel tv maar geen aansluiting. gelukkig ipadgodquote:
Waarom heb je dan een tv?quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb wel tv maar geen aansluiting. gelukkig ipadgod
Die nam ik mee uit huis. Ga hem ook wel verkopenquote:
indien goede kwaliteit wil ik 'm welquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die nam ik mee uit huis. Ga hem ook wel verkopen
aansluiting van wat?quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb wel tv maar geen aansluiting. gelukkig ipadgod
Wel redelijk. Zit allee geen afstandsbediening meer bijquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
indien goede kwaliteit wil ik 'm wel
Dan haal ik wel een keer een nieuwe in Deutschland.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel redelijk. Zit allee geen afstandsbediening meer bij
Panasonicquote:
Ja, het is oudje hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:15 schreef Sked het volgende:
[..]
ja t merk is wel t minst relevant tegenwoordig
3d moet je ook niet willenquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is oudje hoorGeen 3d/led dit dat
lekker met zo'n brilletje kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is oudje hoorGeen 3d/let dit dat
Lijkt me ook niet nee. Ik kan ook geen 3d zien dus dan heb ik ook weinig aan een 3d-tvquote:
Ik haat 3d films in de bios ook.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet nee. Ik kan ook geen 3d zien dus dan heb ik ook weinig aan een 3d-tv
Is alleen beetje jammer in de bioss
Maar je mist wel wat osms als ze `alleen ' in 3d komenquote:
Ja maar ik kan wel 3d kijken dus doe ik dat gewoon wel. Overigens nog maar 3 of 4 keer 3d film in bios gezien, goede films zijn meestal nog gewoon normaal.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je mist wel wat osms als ze `alleen ' in 3d komenerg irritant is dat
Je mag hem ophalen. Kan er toch geen grof geld meer voor vragen. Paar tientjes zou wel aardig zijn natuurlijkquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja afhankelijk van wat het is is een extra scherm altijd wel handig
DM even fotootje dan, en hoeveel inch ie is.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag hem ophalen. Kan er toch geen grof geld meer voor vragen. Paar tientjes zou wel aardig zijn natuurlijk
Okidoquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:23 schreef Sked het volgende:
[..]
DM even fotootje dan, en hoeveel inch ie is.
overwinning van wat?quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Hierbij wil ik inso alvast feliciteren met de overwinning van polen.
Mou en Zlatan tegen Pep wordt wel genotquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
Ibrahimovic verkast naar Manchester United
Jaaa
Zlatan en Martial koekoekquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Mou en Zlatan tegen Pep wordt wel genot
Ik haat zlatan, maakt ook nooit het verschil in belangrijke wedstrijden.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
Ibrahimovic verkast naar Manchester United
Jaaa
Zal je zien dat Martial er niks meer van bakt omdat Mourinho met 10 gaat verdedigen en Zlatan alleen voorin zetquote:
Had ook gewoon liever van Gaal nog gehad. Die bracht ten minste nog jeugd. Hij heeft altijd paar jaar nodig. Gun hem die dan ookquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal je zien dat Martial er niks meer van bakt omdat Mourinho met 10 gaat verdedigen en Zlatan alleen voorin zet
Daar heb je wel gelijk in ja. Vond hem dit Ek ook wel heel erg matigquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik haat zlatan, maakt ook nooit het verschil in belangrijke wedstrijden.
Ja, had ik ook liever gezien, maar het voetbal en de resultaten waren toch wel erg pijnlijk vaakquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ook gewoon liever van Gaal nog gehad. Die bracht ten minste nog jeugd. Hij heeft altijd paar jaar nodig. Gun hem die dan ook
Echt een baas die Sanches. Maar ze hebben hem gehuurd geloof ik hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
Bayern heeft wel een goeie koop gedaan hoor.
Nee, gekocht voor minimaal 35 en maximaal 80 miljoen oidquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt een baas die Sanches. Maar ze hebben hem gehuurd geloof ik hoor
Oh apart. Toen ik bij de FM-updates keek stond er een screentje van Sanches on loan from Benficaquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, gekocht voor minimaal 35 en maximaal 80 miljoen oid
Gekocht toch? Paar seizoenenquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FM updates zijn niet altijd even accuraatquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh apart. Toen ik bij de FM-updates keek stond er een screentje van Sanches on loan from Benfica
Blijkbaar jaquote:
On 10 May 2016, Sanches signed a five-year contract effective 1 July with German club Bayern Munich for ¤35 million,[25] in a deal totalling ¤80 million, with the additional ¤45 million depending on objectives.[26][27] With this transfer he became the most expensive Portuguese player to leave the domestic league,[28][note 1] as well as the first Portuguese player to join the Bavarian side.[29] The initial fee was the fourth-highest paid in Bayern Munich's history, after those for Javi Martínez, Mario Götze and Arturo Vidal.[29]quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan Zlatan heeft United niks.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:42 schreef Fok-it het volgende:
Die had United ook bijna gehad. Dan hadden ze met hem en Ibra wel serieuze zaken gedaan om voor de titel mee te doen
Aan Rooney nu ook niet dus ze moeten wel ietsquote:
Dat dan weer niet omdat ik de enige sukkel uit de omgeving ben die die club support.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar heb je seizoenskaart?
welke club dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dan weer niet omdat ik de enige sukkel uit de omgeving ben die die club support.Sad but true/
Welke kneuzenclub?quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dan weer niet omdat ik de enige sukkel uit de omgeving ben die die club support.Sad but true/
quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik haat zlatan, maakt ook nooit het verschil in belangrijke wedstrijden.
Niemand durft risico te nemen = ultra saai voetbalquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
Deze tweede helft weerHet is echt het allergrootste kneuzen ek ever in de geschiedenis
Gewoon terug naar 8 landenquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
Deze tweede helft weerHet is echt het allergrootste kneuzen ek ever in de geschiedenis
Kan je net zo goed meteen doorgaan naar strafschoppenquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niemand durft risico te nemen = ultra saai voetbal
Schaakspel he tegenwoordig al sturen ze nu wel aan op verlenging beide ploegenquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
K
[..]
Kan je net zo goed meteen doorgaan naar strafschoppen
Echt walgelijk. Als San Marino nou 1-1 stond tegen Duitsland in de 80ste minuut a la.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Schaakspel he tegenwoordig al sturen ze nu wel aan op verlenging beide ploegen
belangen te groot. Ronde verder is weer dikke bonusquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt walgelijk. Als San Marino nou 1-1 stond tegen Duitsland in de 80ste minuut a la.
Dit si zo zielig
Wie is dat?quote:
jan dino als vrouwquote:
ik voel mij blijquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:29 schreef Drug het volgende:
[..]
vier die shit, er is weinig mooier dan dat
Ohh die. Fc kip dit datquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jan dino als vrouw
[..]
ik voel mij blijwat een feeeeeeest. Zondag pas uitslapen
Hij wil je.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:31 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha ik zei collega van piercing, 'wow echt, wow. Mag ik zien?' echt meteen
wanne ballenniet gedaan
Wat een subtiele player.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:35 schreef Crack_ het volgende:
Hij moedigt mij ook aan om van die drugs te proberen om jezelf te leren kennen en shit, die theemeuk die je in ritueel met groep enzo gaat drinken en please
wrm nietquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:31 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha ik zei collega van piercing, 'wow echt, wow. Mag ik zien?' echt meteen
wanne ballenniet gedaan
ayahuasca. is wel zieke shit. maar die rituelen is beetje vreemdquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:35 schreef Crack_ het volgende:
Hij moedigt mij ook aan om van die drugs te proberen om jezelf te leren kennen en shit, die theemeuk die je in ritueel met groep enzo gaat drinken en please
arme Lewandowski <3quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
gelukkig
Kijk al die poolse mensen, ze kijken zo sad mweh
rtquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Hoezo, Portugal is een prachtig land.
Maar hij wil graag naar Tottenham, gek dat ie isquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik vind het zelf eigenlijk vrij onverstandigeen seizoenhelft lekker gebald
zou zelfde doen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik vind het zelf eigenlijk vrij onverstandigeen seizoenhelft lekker gebald
De AZ-TD denkt dat ze met Janssen een gooi kunnen doen naar het kampioenschap. Geen grap.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou zelfde doen.
voor schooierfooitje in de eredivisie blijven
Mja dan denk ik ga dan maar lekker. Maher was ook enkel maar goed dat ie wegging. Eigenlijk is het tot nu toe bijna altijd beter geweest dat ze weg gingenquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar hij wil graag naar Tottenham, gek dat ie is
Maar Maher had een vreselijk matig laatste jaar.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja dan denk ik ga dan maar lekker. Maher was ook enkel maar goed dat ie wegging. Eigenlijk is het tot nu toe bijna altijd beter geweest dat ze weg gingen
In de Eredivisie kan je momenteel niets leren. Ik zou het ook doen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik Janssen was zou ik gisteren al weg gewild zijn.
Eens.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Eredivisie kan je momenteel niets leren. Ik zou het ook doen.
Ja, precies datquote:
Ik geloof oprecht niet dat het zn intentie is, gast heeft ook echt genoeg seksquote:
Ik denk dat de Duitse competitie momenteel een van de beste leerscholen is. Saaie strijd bovenin maar daaronder krijg je echt een spoedcursus.quote:
Ach, vrijwel alles is beter dan tegen de lammen en blinden in de eredivisie spelen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Duitse competitie momenteel een van de beste leerscholen is. Saaie strijd bovenin maar daaronder krijg je echt een spoedcursus.
Door iedere redelijke speler te laten vertrekken, wordt het niet beter.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, vrijwel alles is beter dan tegen de lammen en blinden in de eredivisie spelen.
Het is ook een verloren zaak zolang er geen geld in komt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door iedere redelijke speler te laten vertrekken, wordt het niet beter.
Klopt, volledig mee eens. Alleen PSV heeft het bewezen in de laatste jaren.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, vrijwel alles is beter dan tegen de lammen en blinden in de eredivisie spelen.
Ik vind het altijd maar makkelijk om te zeggen dat het aan geld ligt. De coaches zelf zijn ook zwaar beneden het niveau qua tactische kennis en al. Duitsland en Spanje met name lopen daar extreem in op voor.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook een verloren zaak zolang er geen geld in komt.
En het eredivisie-belang zou ik toch echt veel schijt aan hebben als speler.
De spelers in Nederlandse eredivisie ontbreekt het voor het grootste deel ook gewoon gebrek aan enige spelvisie/kwaliteit. Zo'n rechterrijtje is niet tegenop te coachen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar makkelijk om te zeggen dat het aan geld ligt. De coaches zelf zijn ook zwaar beneden het niveau qua tactische kennis en al. Duitsland en Spanje met name lopen daar extreem in op voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |