alle vrouwen zijn aandachtshoeren toch?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:01 schreef Sked het volgende:
opso zit alleen maar semi-interessant te doen hier maar hem appen ho maar
aandachtshoer
Hoi! Ik kan weer appenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik durf niet
Hoe moet ik beginnen help
Hoooooiquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik durf niet
Het is de vriend van je beste vriendin? Hoezo wil je dan appenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik durf niet
Begin met een interessant weetje.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik durf niet
en dan vraagt die van ja hallo waarom app je me niet?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Of zal ik wachten tot volgende week want dan zie ik hem aangezien vriendin dan ook weer in stad is
nee domme doos. Gelijk handelenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Of zal ik wachten tot volgende week want dan zie ik hem aangezien vriendin dan ook weer in stad is
ik roep je hele tijd. je reageert niet. best wel beledigend.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Heeey druggie!!quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ik roep je hele tijd. je reageert niet. best wel beledigend.
Waarom lul jij dat ik een nazi type ben terwijl ik daar niet op kan reageren?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ik roep je hele tijd. je reageert niet. best wel beledigend.
heb je echt klb banquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom lul jij dat ik een nazi type ben terwijl ik daar niet op kan reageren?
jij bent een nazi type voel je vrij om te reagerenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom lul jij dat ik een nazi type ben terwijl ik daar niet op kan reageren?
Haha er komen vluchtelingen hierheenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gewoon een interessant weetje over een Afrikaanse vlag ofzo
Wnr gaan wij eens koffie drinken?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht. Dus gauw vragen om keertje koffie ofzo te gaan drinken
Al maanden.quote:
Hoe kom je daarbij? Je kent me niet eens en ik jou ook niet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:05 schreef Drug het volgende:
[..]
jij bent een nazi type voel je vrij om te reageren
ey je moet geen tatta nemen. neem een echte aryan, authentieke übermenschenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeey druggie!!
Oke ik ga hem appen rip xoxo
beetje jammer. Die subforum bans vind ik echt brevet van onvermogen van de modsquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Al maanden.
[..]
Hoe kom je daarbij? Je kent me niet eens en ik jou ook niet.
30 februari 2017quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wnr gaan wij eens koffie drinken?
Ze verdommen het ook om te zeggen waarom.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje jammer. Die subforum bans vind ik echt brevet van onvermogen van de mods
Hoink heeft er ook één dus jullie lijken wel beetje op elkaar, misschien saampjes in hoekje zitten huilen?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze verdommen het ook om te zeggen waarom.
Aryan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:06 schreef Drug het volgende:
[..]
ey je moet geen tatta nemen. neem een echte aryan, authentieke übermenschen
Ja omdat admins daarover gaan, duhquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ze kunnen moeilijk zeggen dat ze niet met de situatie om kunnen gaanquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
goeie top 10 manquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gewoon een interessant weetje over een Afrikaanse vlag ofzo
Dan ben ik in een ander dimensie waar 30 februari wel bestaat.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je dan terug van stage?
Hoink is niet interessant.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoink heeft er ook één dus jullie lijken wel beetje op elkaar, misschien saampjes in hoekje zitten huilen?
maar ze kunnen wel hard rennen!quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wist je dat negerhersenen gemiddeld 85% de grootte zijn van blanke hersenen?
huh dit snap ik niet?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben ik in een ander dimensie waar 30 februari wel bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |