Dat dan weer niet omdat ik de enige sukkel uit de omgeving ben die die club support.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar heb je seizoenskaart?
welke club dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dan weer niet omdat ik de enige sukkel uit de omgeving ben die die club support.Sad but true/
Welke kneuzenclub?quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dan weer niet omdat ik de enige sukkel uit de omgeving ben die die club support.Sad but true/
quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik haat zlatan, maakt ook nooit het verschil in belangrijke wedstrijden.
Niemand durft risico te nemen = ultra saai voetbalquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
Deze tweede helft weerHet is echt het allergrootste kneuzen ek ever in de geschiedenis
Gewoon terug naar 8 landenquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
Deze tweede helft weerHet is echt het allergrootste kneuzen ek ever in de geschiedenis
Kan je net zo goed meteen doorgaan naar strafschoppenquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niemand durft risico te nemen = ultra saai voetbal
Schaakspel he tegenwoordig al sturen ze nu wel aan op verlenging beide ploegenquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
K
[..]
Kan je net zo goed meteen doorgaan naar strafschoppen
Echt walgelijk. Als San Marino nou 1-1 stond tegen Duitsland in de 80ste minuut a la.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Schaakspel he tegenwoordig al sturen ze nu wel aan op verlenging beide ploegen
belangen te groot. Ronde verder is weer dikke bonusquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt walgelijk. Als San Marino nou 1-1 stond tegen Duitsland in de 80ste minuut a la.
Dit si zo zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |