Ik haat zlatan, maakt ook nooit het verschil in belangrijke wedstrijden.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
Ibrahimovic verkast naar Manchester United
Jaaa
Zal je zien dat Martial er niks meer van bakt omdat Mourinho met 10 gaat verdedigen en Zlatan alleen voorin zetquote:
Had ook gewoon liever van Gaal nog gehad. Die bracht ten minste nog jeugd. Hij heeft altijd paar jaar nodig. Gun hem die dan ookquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal je zien dat Martial er niks meer van bakt omdat Mourinho met 10 gaat verdedigen en Zlatan alleen voorin zet
Daar heb je wel gelijk in ja. Vond hem dit Ek ook wel heel erg matigquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik haat zlatan, maakt ook nooit het verschil in belangrijke wedstrijden.
Ja, had ik ook liever gezien, maar het voetbal en de resultaten waren toch wel erg pijnlijk vaakquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ook gewoon liever van Gaal nog gehad. Die bracht ten minste nog jeugd. Hij heeft altijd paar jaar nodig. Gun hem die dan ook
Echt een baas die Sanches. Maar ze hebben hem gehuurd geloof ik hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
Bayern heeft wel een goeie koop gedaan hoor.
Nee, gekocht voor minimaal 35 en maximaal 80 miljoen oidquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt een baas die Sanches. Maar ze hebben hem gehuurd geloof ik hoor
Oh apart. Toen ik bij de FM-updates keek stond er een screentje van Sanches on loan from Benficaquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, gekocht voor minimaal 35 en maximaal 80 miljoen oid
Gekocht toch? Paar seizoenenquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FM updates zijn niet altijd even accuraatquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh apart. Toen ik bij de FM-updates keek stond er een screentje van Sanches on loan from Benfica
Blijkbaar jaquote:
On 10 May 2016, Sanches signed a five-year contract effective 1 July with German club Bayern Munich for ¤35 million,[25] in a deal totalling ¤80 million, with the additional ¤45 million depending on objectives.[26][27] With this transfer he became the most expensive Portuguese player to leave the domestic league,[28][note 1] as well as the first Portuguese player to join the Bavarian side.[29] The initial fee was the fourth-highest paid in Bayern Munich's history, after those for Javi Martínez, Mario Götze and Arturo Vidal.[29]quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan Zlatan heeft United niks.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:42 schreef Fok-it het volgende:
Die had United ook bijna gehad. Dan hadden ze met hem en Ibra wel serieuze zaken gedaan om voor de titel mee te doen
Aan Rooney nu ook niet dus ze moeten wel ietsquote:
Dat dan weer niet omdat ik de enige sukkel uit de omgeving ben die die club support.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar heb je seizoenskaart?
welke club dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dan weer niet omdat ik de enige sukkel uit de omgeving ben die die club support.Sad but true/
Welke kneuzenclub?quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dan weer niet omdat ik de enige sukkel uit de omgeving ben die die club support.Sad but true/
quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik haat zlatan, maakt ook nooit het verschil in belangrijke wedstrijden.
Niemand durft risico te nemen = ultra saai voetbalquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
Deze tweede helft weerHet is echt het allergrootste kneuzen ek ever in de geschiedenis
Gewoon terug naar 8 landenquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
Deze tweede helft weerHet is echt het allergrootste kneuzen ek ever in de geschiedenis
Kan je net zo goed meteen doorgaan naar strafschoppenquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niemand durft risico te nemen = ultra saai voetbal
Schaakspel he tegenwoordig al sturen ze nu wel aan op verlenging beide ploegenquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
K
[..]
Kan je net zo goed meteen doorgaan naar strafschoppen
Echt walgelijk. Als San Marino nou 1-1 stond tegen Duitsland in de 80ste minuut a la.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Schaakspel he tegenwoordig al sturen ze nu wel aan op verlenging beide ploegen
belangen te groot. Ronde verder is weer dikke bonusquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt walgelijk. Als San Marino nou 1-1 stond tegen Duitsland in de 80ste minuut a la.
Dit si zo zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |