ik zeg vaker dingen die ik niet meenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wilde je toch ook niet met oppervlakkige vrouwen?
[..]
Fokkie pls.
hoop doet levenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk niet dat het ooit gebeurt verder
Oh is goed hoor, daar weet ik behoorlijk wat van.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o wou graag thomas van aquino met je doornemen maar laat nu maar
U riep?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
Hoop dat kanovinnie die onruststoker snel de deur wijst
Ja via NOS appquote:
Kut is dat ja, daarom zit ik ook niet in die live topics hierquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Te oordelen aan het geluid van mijn poolse buren loopt die zo'n halve minuut achter.
Ik heb geen tv dus ik moet wel.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut is dat ja, daarom zit ik ook niet in die live topics hier
Ik heb wel tv maar geen aansluiting. gelukkig ipadgodquote:
Waarom heb je dan een tv?quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb wel tv maar geen aansluiting. gelukkig ipadgod
Die nam ik mee uit huis. Ga hem ook wel verkopenquote:
indien goede kwaliteit wil ik 'm welquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die nam ik mee uit huis. Ga hem ook wel verkopen
aansluiting van wat?quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb wel tv maar geen aansluiting. gelukkig ipadgod
Wel redelijk. Zit allee geen afstandsbediening meer bijquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
indien goede kwaliteit wil ik 'm wel
Dan haal ik wel een keer een nieuwe in Deutschland.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel redelijk. Zit allee geen afstandsbediening meer bij
Panasonicquote:
Ja, het is oudje hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:15 schreef Sked het volgende:
[..]
ja t merk is wel t minst relevant tegenwoordig
3d moet je ook niet willenquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is oudje hoorGeen 3d/led dit dat
lekker met zo'n brilletje kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is oudje hoorGeen 3d/let dit dat
Lijkt me ook niet nee. Ik kan ook geen 3d zien dus dan heb ik ook weinig aan een 3d-tvquote:
Ik haat 3d films in de bios ook.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet nee. Ik kan ook geen 3d zien dus dan heb ik ook weinig aan een 3d-tv
Is alleen beetje jammer in de bioss
Maar je mist wel wat osms als ze `alleen ' in 3d komenquote:
Ja maar ik kan wel 3d kijken dus doe ik dat gewoon wel. Overigens nog maar 3 of 4 keer 3d film in bios gezien, goede films zijn meestal nog gewoon normaal.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je mist wel wat osms als ze `alleen ' in 3d komenerg irritant is dat
Je mag hem ophalen. Kan er toch geen grof geld meer voor vragen. Paar tientjes zou wel aardig zijn natuurlijkquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja afhankelijk van wat het is is een extra scherm altijd wel handig
DM even fotootje dan, en hoeveel inch ie is.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag hem ophalen. Kan er toch geen grof geld meer voor vragen. Paar tientjes zou wel aardig zijn natuurlijk
Okidoquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:23 schreef Sked het volgende:
[..]
DM even fotootje dan, en hoeveel inch ie is.
overwinning van wat?quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Hierbij wil ik inso alvast feliciteren met de overwinning van polen.
Mou en Zlatan tegen Pep wordt wel genotquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
Ibrahimovic verkast naar Manchester United
Jaaa
Zlatan en Martial koekoekquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Mou en Zlatan tegen Pep wordt wel genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |