o sry ik doe niet aan dat soort kinderachtig gedoequote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent een klb-er he, dat hoort niet. Net als Nederland-Duitsland. gezworen vijanden
alle klb'ers opkanjeren naar hun eigen forumquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent een klb-er he, dat hoort niet. Net als Nederland-Duitsland. gezworen vijanden
Het Nederlandse leger is een divisie van de Bundeswehr.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee sry ga liever geen koffie drinken met oppervlakkige meisjesquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen we dan toch maar koffie gaan drinken?
(Als dit soort van omgekeerde psychologie was, dan ben ik er zojuist ingetrapt)
kom keertje naar aggaquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee sry ga liever geen koffie drinken met oppervlakkige meisjes
drm hbo jaquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik doe niet aan overschatting, noch aan onderschatting.
Zal jou eens oppervlakkig noemen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zullen wij een keer koffie drinken?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet mezelf als een coole boy profileren tochquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o sry ik doe niet aan dat soort kinderachtig gedoe
snap ik, image enzoquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet mezelf als een coole boy profileren toch
Ach de wedstrijden zijn zo saai. Ze kennen net zo goed gelijk Italie kampioen makenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bijna voetbal. Werd tijd verdomme!
Dat zeg jij alleen vanwege Pelle.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach de wedstrijden zijn zo saai. Ze kennen net zo goed gelijk Italie kampioen maken
altijd zo quasi-interessant latijn er tussendoorquote:
jij bent mijn kampioenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach de wedstrijden zijn zo saai. Ze kennen net zo goed gelijk Italie kampioen maken
Ja dan loop jij je de hele zomervakantie en plein fokpublique klaar te soppen op Pelle, laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier ben ik veel te lief voor. Maar toch bedankt of zo.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat mag, mijn dm staat altijd open voor venijnige sneren
Cuilibet fatuo placet sua calva.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd zo quasi-interessant latijn er tussendoor
nog even en ad hominem zal ook wel weer vallen of is dat ook non sequitur?
ik twijfel nogquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:27 schreef Drug het volgende:
hzaw negeert mij. zal m maar uit mn sig donderen
ik ga morgen naar de kapper, zal ik mij een pelle coupe laten aanmeten?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier ben ik veel te lief voor. Maar toch bedankt of zo.
hosselen in Danzigquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat moet ik in den haag doen?
En geef me eens ongelijkquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zeg jij alleen vanwege Pelle.
Awww.quote:
En plein fokpubliquequote:Op donderdag 30 juni 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan loop jij je de hele zomervakantie en plein fokpublique klaar te soppen op Pelle, laten we dat maar niet doen
Alleen als je het kan hebben. Anders is het een beetje raar.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga morgen naar de kapper, zal ik mij een pelle coupe laten aanmeten?
ja daarom wou ik dus foto's uitwisselen maar nu durf ik al niet meerquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen als je het kan hebben. Anders is het een beetje raar.
Worden alle boys hier jaloers tochquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En geef me eens ongelijk
[..]
Awww.
[..]
En plein fokpublique
Maar wat gemeen dat je me dit niet gunt.
Ik kan het niet goed spreken of schrijven, wel redelijk begrijpen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je ook echt latijn of kun je alleen standaard zinnetjes opdreunen?
Sorry, Vulpes pilum mutat, non moresquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:28 schreef Fok-it het volgende:
JimmyDean is wel een elitaire showoff hoor sow
ik hoop met je meequote:Op donderdag 30 juni 2016 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hoop in één keer de ware te treffen
Wilde je toch ook niet met oppervlakkige vrouwen?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja daarom wou ik dus foto's uitwisselen maar nu durf ik al niet meer
Fokkie pls.quote:
als chicks nee zeggen bedoelen ze dat ze geneukt willen wordenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als chicks dansen zeggen bedoelen ze gehosseld worden
ben je mocro ofzoquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
als chicks nee zeggen bedoelen ze dat ze geneukt willen worden
quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wilde je toch ook niet met oppervlakkige vrouwen?
[..]
Fokkie pls.
o wou graag thomas van aquino met je doornemen maar laat nu maarquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan het niet spreken of schrijven, wel redelijk begrijpen.
[..]
Sorry, Vulpes pilum mutat, non mores
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |