abonnement Unibet Coolblue
pi_163415097
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:47 schreef Elzies het volgende:

[..]

Heeft Boris Johnson ooit gezegd de volgende premier van GB te willen worden? Dat is hem door de media in de schoenen geworpen, net zoals Aboutaleb in Nederland volgens onze media de gedoodverfde PvdA-leider zou worden na Samson.

Creatieve benadering wel.
pi_163415104
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:49 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Creatieve benadering wel.
Is er een woord van gelogen?
pi_163415172
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Is er een woord van gelogen?
Hij wierp zich natuurlijk wel degelijk op als grote leider van het Brexitkamp en als de man van de Tories die dat zou kunnen regelen. Dat hij nooit direct heeft gezegd premier te willen worden lag er vooral aan dat tot minder dan een week er gewoon een in zijn partij amper omstreden premier zat... Ontkennen dat Johnson in de race was is vrij ridicuul :)
pi_163415235
De karaktermoord van Gove op Johnson is best heftig eigenlijk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_163415255
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:55 schreef Nielsch het volgende:
De karaktermoord van Gove op Johnson is best heftig eigenlijk.
Een en al intriges inderdaad. Hier gaat uiteindelijk een geweldige serie over gemaakt worden _O_
pi_163415337
Interest rate cut likely after Brexit vote, says Mark Carney

Bank of England governor says rate will probably have to come down to cushion blow to UK economy



“Over the coming weeks, the Bank will consider a host of other measures and policies to promote monetary and financial stability.

“In short the Bank of England has a plan to achieve our objectives, and by doing so support growth, jobs and wages during a time of considerable uncertainty.

“Part of that plan is ruthless truth-telling. And one uncomfortable truth is that there are limits to what the Bank of England can do,” he said.

The Bank could not, he said, immediately or fully offset the economic impact of a large, negative shock.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_163415391
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hij wierp zich natuurlijk wel degelijk op als grote leider van het Brexitkamp en als de man van de Tories die dat zou kunnen regelen. Dat hij nooit direct heeft gezegd premier te willen worden lag er vooral aan dat tot minder dan een week er gewoon een in zijn partij amper omstreden premier zat... Ontkennen dat Johnson in de race was is vrij ridicuul :)
Dat wordt ook nergens ontkend. Zijn charisma en zijn uitstekende referenties als oud burgemeester van London waren een goede aanvulling voor het campagneteam.

Maar het was de media die deze oude studiegenoot van Cameron bombardeerde tot de volgende Britse premier. Als zijn eigen persoonlijke achterban vindt dat hij daar niet juiste de persoon voor is, dan mag je toch je eigen persoonlijke conclusie te trekken? Dan toon je juist lef en durf.

Brexit is immers niet gebaseerd op één persoonlijkheid maar op een meerderheid van Britten die gekozen hebben om uit de EU te stappen. Maar zoals ik al aangaf, de onophoudelijke zwartmakerij vanuit het pro-Europese kamp begint hysterische trekken te vertonen en ze grijpen alles aan om de waarheid te verdraaien. Ik vind de schade eigenlijk wel meevallen. Een beurs die hersteld, de Britse pond die weer in waarde stijgt, de politieke poppetjes die nu worden gepresenteerd. Ik zie geen grote onlusten in de Britse straten. Dus de gemaakte hysterie hieromtrent is volkomen onterecht te noemen.
pi_163415423
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:01 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat wordt ook nergens ontkend. Zijn charisma en zijn uitstekende referenties als oud burgemeester van London waren een goede aanvulling voor het campagneteam.

Maar het was de media die deze oude studiegenoot van Cameron bombardeerde tot de volgende Britse premier. Als zijn eigen persoonlijke achterban vindt dat hij daar niet juiste de persoon voor is, dan mag je toch je eigen persoonlijke conclusie te trekken? Dan toon je juist lef en durf.
Als jij het respectwaardig "lef en durf" vindt om belletje te trekken en dan weg te rennen... :')
quote:
Brexit is immers niet gebaseerd op één persoonlijkheid maar op een meerderheid van Britten die gekozen hebben om uit de EU te stappen. Maar zoals ik al aangaf, de onophoudelijke zwartmakerij vanuit het pro-Europese kamp begint hysterische trekken te vertonen en ze grijpen alles aan om de waarheid te verdraaien. Ik vind de schade eigenlijk wel meevallen. Een beurs die hersteld, de Britse pond die weer in waarde stijgt, de politieke poppetjes die nu worden gepresenteerd. Ik zie geen grote onlusten in de Britse straten. Dus de gemaakte hysterie hieromtrent is volkomen onterecht te noemen.
Hoe vaak moet hier nou nog gezegd worden dat die rust mede komt doordat de Brexit waarschijnlijk erop uitdraait dat het VK gewoon in de interne markt blijft? En er dus waarschijnlijk ook van het "take back control over our borders" niks overblijft?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2016 18:06:14 ]
pi_163415484
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:03 schreef Igen het volgende:

Hoe vaak moet hier nou nog gezegd worden dat die rust mede komt doordat de Brexit waarschijnlijk erop uitdraait dat het VK gewoon in de interne markt blijft? En er dus waarschijnlijk ook van het "take back control over our borders" niks overblijft?
Het maakt niet uit hoe vaak zoiets wordt uitgelegd. Het is immers een boodschap die ze hardnekkig blijven ontkennen..
pi_163415508
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:59 schreef Kijkertje het volgende:
Interest rate cut likely after Brexit vote, says Mark Carney

Bank of England governor says rate will probably have to come down to cushion blow to UK economy

[ afbeelding ]

“Over the coming weeks, the Bank will consider a host of other measures and policies to promote monetary and financial stability.

“In short the Bank of England has a plan to achieve our objectives, and by doing so support growth, jobs and wages during a time of considerable uncertainty.

“Part of that plan is ruthless truth-telling. And one uncomfortable truth is that there are limits to what the Bank of England can do,” he said.

The Bank could not, he said, immediately or fully offset the economic impact of a large, negative shock.

Pond ook meteen weer onderuit :9
pi_163415763
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Als jij het respectwaardig "lef en durf" vindt om belletje te trekken en dan weg te rennen... :')

[..]

Hoe vaak moet hier nou nog gezegd worden dat die rust mede komt doordat de Brexit waarschijnlijk erop uitdraait dat het VK gewoon in de interne markt blijft? En er dus waarschijnlijk ook van het "take back control over our borders" niks overblijft?
Ik vraag mij dan ook echt af welke media onze grote vriend Elzies de afgelopen week heeft gevolgd. Het beeld dat door hem wordt geschetst, herken ik totaal niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163415840
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:23 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vraag mij dan ook echt welke media onze grote vriend Elzies de afgelopen week heeft gevolgd. Het beeld dat door hem wordt geschetst, herken ik totaal niet.
De bronnen zijn er in ieder geval in geslaagd 'Pro-Europa' burgers te bestempelen in een homogene kwaadwillende tegenstander. :')
pi_163415847
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vraag mij dan ook echt welke media onze grote vriend Elzies de afgelopen week heeft gevolgd. Het beeld dat door hem wordt geschetst, herken ik totaal niet.
Niemand herkent het, behalve hijzelf. En hij blijft het maar herhalen alsof het een feit is, alsof hij hoopt hierdoor gelijk te krijgen....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_163415924
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:09 schreef J.B. het volgende:

[..]

Pond ook meteen weer onderuit :9
Ja, het komt er op neer dat ze doen wat ze kunnen om dit soort 'dips' te verzachten maar dat blijft niet eeuwig mogelijk.

Het zegt al iets, dat Carney nu wel een toespraak houdt en bij de vorige dipjes niet. ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_163415970
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niemand herkent het, behalve hijzelf. En hij blijft het maar herhalen alsof het een feit is, alsof hij hoopt hierdoor gelijk te krijgen....
De Geert Wilders-tactiek, de kracht van het herhalen.

Feit is dat het boegbeeld het wel weer mooi geweest vindt, en niemand een flauw idee heeft hoe de Brexit uit te moeten gaan voeren. Ok, er moeten handelsverdragen geschreven worden, maar mensen om die verdragen te schrijven hebben ze niet. Dit is allemaal uiterst amusant om te volgen.

Het maakt me vooral benieuwd hoe het Nexit kamp het allemaal in gedachte heeft. Maar vrees dat ze hier ook niet verder gaan komen dan: "baas over de grenzen, over ons geld en onze oudjes krijgen alle miljarden van de asielzoekers"
pi_163416026
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:33 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De Geert Wilders-tactiek, de kracht van het herhalen.

Feit is dat het boegbeeld het wel weer mooi geweest vindt, en niemand een flauw idee heeft hoe de Brexit uit te moeten gaan voeren. Ok, er moeten handelsverdragen geschreven worden, maar mensen om die verdragen te schrijven hebben ze niet. Dit is allemaal uiterst amusant om te volgen.

Het maakt me vooral benieuwd hoe het Nexit kamp het allemaal in gedachte heeft. Maar vrees dat ze hier ook niet verder gaan komen dan: "baas over de grenzen, over ons geld en onze oudjes krijgen alle miljarden van de asielzoekers"
Het is gewoon een zwaktebod. Mja.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_163416053
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:33 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De Geert Wilders-tactiek, de kracht van het herhalen.
Daar hebben beide kampen helaas last van.

quote:
Het maakt me vooral benieuwd hoe het Nexit kamp het allemaal in gedachte heeft. Maar vrees dat ze hier ook niet verder gaan komen dan: "baas over de grenzen, over ons geld en onze oudjes krijgen alle miljarden van de asielzoekers"
Tsja, net zoals het Ned-stay kamp niet verder komt dan "wij zijn te dom om politiek te begrijpen en dus moeten we het aan de hyperintelligente politici overhouden".

Maar inderdaad, ik vermaak me ook kostelijk om de clowns van beide kampen. Vooralsnog zijn ze allebei vrij incompetent, is gebleken.
Conscience do cost.
pi_163416155
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:37 schreef ems. het volgende:
de clowns van beide kampen
En jij bent een neutrale buitenstaander? :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_163416218
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:41 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

En jij bent een neutrale buitenstaander? :)
Geheel neutraal is natuurlijk vrij lastig maar met of zonder EU maakt mij niets uit inderdaad. Daarom is het nu genieten om te zien hoe beide kampen zichzelf belachelijk maken.
Conscience do cost.
pi_163416233
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:33 schreef Toefjes het volgende:

Het maakt me vooral benieuwd hoe het Nexit kamp het allemaal in gedachte heeft. Maar vrees dat ze hier ook niet verder gaan komen dan: "baas over de grenzen, over ons geld en onze oudjes krijgen alle miljarden van de asielzoekers"
Het lijkt me nu inderdaad voor niemand meer te ontkennen dat ze geen flauw benul hebben.
Al zal men dat ontkennen hier wel dapper proberen :+, allemaal tactiek dit.
pi_163416383
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 12:47 schreef Montagui het volgende:
Een poging om de post-brexit situatie in Engeland uit te leggen:

http://www.thepoke.co.uk/(...)-uk-facebook-absurd/

[..]

:D
Dit is wel mooi samengevat :Y
in a crowd you lose humanity
pi_163416418
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 13:11 schreef Igen het volgende:

[..]

Veel meer valt er denk ik idd niet van te maken.
Zo tet zien heeft May wel gelijk dat Johnson tegenslagen uit de weg gaat. Zich niet kandidaat stellen als premier lijkt me daar een mooi voorbeeld van.
in a crowd you lose humanity
  donderdag 30 juni 2016 @ 18:58:32 #223
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163416454
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dit is wel mooi samengevat :Y
Bij nader inzien misschien toch maar voor iets technocratisch gaan. Deze bullshit gaat nergens heen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_163416657
quote:
15s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Bij nader inzien misschien toch maar voor iets technocratisch gaan. Deze bullshit gaat nergens heen.
Nou nee, dan krijg je meteen een CETA en TTIP aan je broek.
pi_163416677
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zo tet zien heeft May wel gelijk dat Johnson tegenslagen uit de weg gaat. Zich niet kandidaat stellen als premier lijkt me daar een mooi voorbeeld van.
Zucht...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')