abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163506856
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die zien dat als geweldige moves:

[..]

de brexit stemmers vinden het geweldig dat farage en johnson opstappen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 4 juli 2016 @ 12:03:17 #252
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163506897
quote:
99s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het fikkie is gestookt, iemand anders mag blussen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator maandag 4 juli 2016 @ 12:04:01 #253
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_163506913
quote:
99s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ze steunen ze door dik en dun, dus ik neem aan van wel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_163506946
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:03 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het fikkie is gestookt, iemand anders mag blussen.
zo komt het bij mij ook over, maar daar kunnen anderen dus anders naar kijken
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ze steunen ze door dik en dun, dus ik neem aan van wel.
je weet het dus niet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163506971
cononeilluk twitterde op maandag 04-07-2016 om 12:03:48 #Brexit you know those three guys that promised you the earth? Two of them have run away. reageer retweet
wie was de derde guy?

_O-

KarlHaks twitterde op maandag 04-07-2016 om 12:00:48 Farage just did the equivalent of farting in an elevator and leaving, just on a grander scale. #brexit #fartage https://t.co/OT92BU0PwW reageer retweet

[ Bericht 29% gewijzigd door Slayage op 04-07-2016 12:12:39 ]
-Rabia Al-Basri
  maandag 4 juli 2016 @ 12:15:18 #256
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_163507143
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2016 07:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als ze deel willen blijven uitmaken van de interne EU markt, dan hebben ze straks, in tegenstelling tot nu, gewoon de Brusselse dictaten te slikken...
Dat is waar ik mijn twijfels heb. Hun markt is zo groot dat geen zaken doen met het VK de hele EU in diepe recessie stort. Kortom de Britten hebben nog wel wat onderhandelingsruimte.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_163507215
wat een zwakkeling die Farage eerste de boel aan het schijten brengen en vervolgens voor jouw het beste resultaat binnnen slepen.

en dan als men vraagt om oplossingen over hoe nu verder. waar het VK voor grote uitdagingen staat. dan verlaat men het toneel met de melding dat andere dat maar moet oplossen.

wel lekker makkelijk want als het dan misgaat dan kun je altijd roepen dat de schuld is van degene die nu wel het leiderschap durven te pakken.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_163507441
_O-

drhamedkhan twitterde op maandag 04-07-2016 om 10:19:13 We're so dependent on migrants that we cant even do the Brexit paperwork without migrant workersNo, I'm not joking reageer retweet
-Rabia Al-Basri
  maandag 4 juli 2016 @ 12:29:45 #259
66825 Reya
Fier Wallon
pi_163507499
quote:
99s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:26 schreef Slayage het volgende:
_O-

drhamedkhan twitterde op maandag 04-07-2016 om 10:19:13 We're so dependent on migrants that we cant even do the Brexit paperwork without migrant workersNo, I'm not joking [ afbeelding ] reageer retweet
Onderhandelingen outscourcen naar India _O_
  maandag 4 juli 2016 @ 12:32:18 #260
66825 Reya
Fier Wallon
pi_163507573
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:17 schreef DestroyerPiet het volgende:
wat een zwakkeling die Farage eerste de boel aan het schijten brengen en vervolgens voor jouw het beste resultaat binnnen slepen.

en dan als men vraagt om oplossingen over hoe nu verder. waar het VK voor grote uitdagingen staat. dan verlaat men het toneel met de melding dat andere dat maar moet oplossen.

wel lekker makkelijk want als het dan misgaat dan kun je altijd roepen dat de schuld is van degene die nu wel het leiderschap durven te pakken.
Dat gaat sowieso wel gebeuren. Zoals bij elke revolutie ontstaat er ergens wel een splitsing tussen Bolsjewieken en Mensjewieken.
pi_163508914
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:15 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Dat is waar ik mijn twijfels heb. Hun markt is zo groot dat geen zaken doen met het VK de hele EU in diepe recessie stort. Kortom de Britten hebben nog wel wat onderhandelingsruimte.
Tja, bij deel uitmaken van de Europese interne markt hoort ook het hanteren van dezelfde regels. Precies het gewenste Noorse model dus.
pi_163509218
quote:

[..]

Ook met allemaal handelsbelemmeringen en importbelastingen kun je nog zaken doen, het is alleen jammer voor de mensen in dat land zelf, alles wordt behoorlijk wat duurder en soms schaars en bedrijven zullen vrij snel een ander land kiezen als hun export erg belangrijk is.
  maandag 4 juli 2016 @ 13:52:35 #263
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_163510025
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tja, bij deel uitmaken van de Europese interne markt hoort ook het hanteren van dezelfde regels. Precies het gewenste Noorse model dus.
Brexit is een interessante casus voor libertariers.

Engeland kan natuurlijk voor belastingparadijs gaan spelen, en zo de EU regels ondermijnen. Oligarchen uit allerlei landen zitten al in Londen.
The view from nowhere.
  maandag 4 juli 2016 @ 14:05:44 #264
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163510395
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik weet dat het zo is, maar vraag me af wat nou de precieze gedachte erachter is. Vrije handel hoeft toch niet perse gekoppeld met vrije vestiging? Voor dienstverlening zie ik het verband wel, al zou je daar nog niet eens vrije vestiging maar alleen vrij personen verkeer voor nodig hebben.

Een poolse timmerman kan zich bijv aanbieden in de hele eu, dan naar zijn job reizen en dan weer terug naar polen na afloop. Niet het meest efficiënt misschien, maar voorkomt wel gedeelte van de onvrede die veel mensen voelen en zorgt voor minder druk op de arbeidsmarkt omdat het prijsverschil afneemt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_163512412
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:05 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik weet dat het zo is, maar vraag me af wat nou de precieze gedachte erachter is. Vrije handel hoeft toch niet perse gekoppeld met vrije vestiging? Voor dienstverlening zie ik het verband wel, al zou je daar nog niet eens vrije vestiging maar alleen vrij personen verkeer voor nodig hebben.

Een poolse timmerman kan zich bijv aanbieden in de hele eu, dan naar zijn job reizen en dan weer terug naar polen na afloop. Niet het meest efficiënt misschien, maar voorkomt wel gedeelte van de onvrede die veel mensen voelen en zorgt voor minder druk op de arbeidsmarkt omdat het prijsverschil afneemt.
Het hoeft niet per se, maar dat is de voorwaarde die de EU heeft. We zullen zien.
Interessant om te zien wat voor effect dit heeft op Zwitserland, een voorbeeld van free trade without free movement, waarbij de EU ook aan het onderhandelen is op dit moment en er waarschijnlijk verandering komt in dit model. Het VK kan hun deal waarschinlijk wel spiegelen op hetgeen dat Zwitserland gaat doen.

https://www.theguardian.c(...)ee-movement-citizens
  maandag 4 juli 2016 @ 15:27:00 #266
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_163512557
quote:

[..]

Het antwoord is: Arbeidsmarkt.

In het begrip arbeidsmarkt wordt vrij handel 'intrusive' / verdringend. Mensen verhandelen op de arbeidsmarkt de beslissingsbevoegdheid over hun eigen handelen. Dat heeft ook nadelen. Vrijhandel en vrije vestiging ondermijnt ieder sociale arrangement om dat in banen te leiden. Traditionele oplossingen worden onhoudbaar. Een nieuwe orde is alleen mogelijk binnen een politieke unie.
The view from nowhere.
  maandag 4 juli 2016 @ 15:30:18 #267
379943 Paper_Tiger
pi_163512628
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:26 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ook met allemaal handelsbelemmeringen en importbelastingen kun je nog zaken doen, het is alleen jammer voor de mensen in dat land zelf, alles wordt behoorlijk wat duurder en soms schaars en bedrijven zullen vrij snel een ander land kiezen als hun export erg belangrijk is.
Jij zit duidelijk niet in de handel.
pi_163512933
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:32 schreef Reya het volgende:

[..]

Dat gaat sowieso wel gebeuren. Zoals bij elke revolutie ontstaat er ergens wel een splitsing tussen Bolsjewieken en Mensjewieken.
Revoluties zijn ook 9999 van de 10000 keer kut.
  maandag 4 juli 2016 @ 17:33:56 #269
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163515544
quote:

[..]

No worries, er komt echt wel een handelsverdrag met de Britten. Alleen heeft deze ongunstigere voorwaarden ten opzichte van het vrije verkeer van personen en goederen wat je in de EU hebt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163516047
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2016 17:33 schreef Falco het volgende:

[..]

No worries, er komt echt wel een handelsverdrag met de Britten. Alleen heeft deze ongunstigere voorwaarden ten opzichte van het vrije verkeer van personen en goederen wat je in de EU hebt.
Ook zonder een handelsverdrag kun je handelen met het VK. Dan val je alleen terug op de standaard handelsregels. En dat is ongunstiger.
  maandag 4 juli 2016 @ 18:08:45 #271
379943 Paper_Tiger
pi_163516378
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2016 17:33 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik denk met name daar waar het de personen betreft. Niemand wil die handel kwijt. Kunnen ze zich niet veroorloven.
  maandag 4 juli 2016 @ 18:12:14 #272
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163516450
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:20 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

Het hoeft niet per se, maar dat is de voorwaarde die de EU heeft. We zullen zien.
Interessant om te zien wat voor effect dit heeft op Zwitserland, een voorbeeld van free trade without free movement, waarbij de EU ook aan het onderhandelen is op dit moment en er waarschijnlijk verandering komt in dit model. Het VK kan hun deal waarschinlijk wel spiegelen op hetgeen dat Zwitserland gaat doen.

https://www.theguardian.c(...)ee-movement-citizens
ideologisch ingegeven door de eu dus...

Wat ik van Zwitserland begrepen heb is dat ze nu vrij verkeer van personen hebben en dat willen inperken, met als gevolg dat eu vrije handel wil inperken
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_163516542
quote:

[..]

De gedachte zal zijn dat bij een vrije markt ook een grote vrijheid voor werkgevers en werknemers hoort.
  maandag 4 juli 2016 @ 18:24:38 #274
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163516709
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De gedachte zal zijn dat bij een vrije markt ook een grote vrijheid voor werkgevers en werknemers hoort.
maar waarom, het één kan best zonder het ander. Waarom knoopt de EU het ene als voorwaarde vast aan het andere.

Wat we nu in de praktijk zien door de grote verschillen in de Europese economieën is dat dit beleid ten gunste komt aan de werkgevers en gedeeltelijk aan hoogopgeleide werknemers. En ook aan lager opgeleide werknemers uit minder ontwikkelde economieën. Met de race to the bottom als resultaat.

Is dat een gevolg dat onvoorzien is,of is het voorzien en geaccepteerd, misschien wel wenselijk geacht om een of andere reden?

P.s. politici hebben voornamelijk geclaimd dat het zo'n vaart niet zou lopen bij toetreden van oost europa, dus niet voorzien of kunnen ze de reden waarom ze het acceptabel vinden niet uitleggen in het publiek? /alu
pi_163516783
Wat mij betreft is het ook een fundamentele kwestie.

In het EVRM is bijvoorbeeld ook vastgelegd dat inwoners in hun eigen land moeten mogen wonen waar ze willen (uitgezonderd bijv. migratie van/naar de Antillen).
  maandag 4 juli 2016 @ 18:43:27 #276
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163517162
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:27 schreef Igen het volgende:
Wat mij betreft is het ook een fundamentele kwestie.

In het EVRM is bijvoorbeeld ook vastgelegd dat inwoners in hun eigen land moeten mogen wonen waar ze willen (uitgezonderd bijv. migratie van/naar de Antillen).
Maar dat is in het eigen land...trek dat door naar heel Europa en dan heb je in principe al een VS van Europa. Zo'n principiële stap naar een federatie mag wat mij betreft alleen gezet worden met een procedure als een grondwet wijziging.
pi_163517564
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2016 09:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus omdat we een associatieovereenkomst met Oekraïne willen sluiten kunnen we de samenwerking met een ander land niet meer verminderen? Of wat is daar precies de logica achter?
Onze export naar VK is veel hoger dan naar Oekraïne en die export was volgens het kabinet erg belangrijk.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_163517692
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:58 schreef vipergts het volgende:

[..]

Onze export naar VK is veel hoger dan naar Oekraïne en die export was volgens het kabinet erg belangrijk.
Nou dan sluit de EU een handelsverdrag met het VK zoals ze ook met de Oekraïne hebben, maar dan zonder een aantal clausules die zijn opgenomen tav corruptiebestrijding en militaire samenwerking wmb. Want die zijn minder relevant in de verhouding VK-EU.

Een dergelijk verdrag is volgens mij niet voordelig voor de britse handel ten opzichte van de huidige situatie.
pi_163518039
De steun aan de EU neemt in de andere landen in ieder geval toe nu mensen zien wat er gebeurd in Groot Britannie na de Brexit stem

http://www.bloomberg.com/(...)e-spreads-in-nordics
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_163518246
Johnson is zich alvast aan het positioneren voor de volgende ronde

Nigel is trouwens oprecht. Ging de politiek in met 1 doel (uit de EU). Verlaat de politiek nu zijn doel bereikt is. Meer had hij niet voor elkaar kunnen krijgen. En echt ambities om premier te worden had hij ook niet.

Good Job Nigel ^O^

[ Bericht 48% gewijzigd door Nintex op 04-07-2016 19:35:08 ]
pi_163518358
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:29 schreef Nintex het volgende:

[ afbeelding ]

Nigel is trouwens oprecht. Ging de politiek in met 1 doel (uit de EU). Verlaat de politiek nu zijn doel bereikt is. Meer had hij niet voor elkaar kunnen krijgen. En echt ambities om premier te worden had hij ook niet.

Good Job Nigel ^O^
Het doel is nog lang niet bereikt. Lafjes dat hij zich er nu van afkeert. En hij verlaat de politiek niet, hij blijft gewoon geld opstrijken in Brussel.
  maandag 4 juli 2016 @ 19:57:28 #282
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163518822
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:29 schreef Nintex het volgende:

[ afbeelding ]

Good Job Nigel ^O^
Boris staat weer als vanouds te roeptoeteren van de zijlijn. Lekker makkelijk.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  maandag 4 juli 2016 @ 19:58:16 #283
379943 Paper_Tiger
pi_163518843
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:57 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Boris staat weer als vanouds te roeptoeteren van de zijlijn. Lekker makkelijk.
Klinkt als de gemiddelde Fokker.
  maandag 4 juli 2016 @ 19:59:28 #284
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163518869
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:58 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Klinkt als de gemiddelde Fokker.
De gemiddelde FOK!ker is dan gelukkig ook geen politicus :')
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_163518953
Boris en Nigel snappen ook wel dat hier politiek gezien niets te winnen valt, dus die gaan lekker aan wal staan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 4 juli 2016 @ 20:19:26 #286
379943 Paper_Tiger
pi_163519441
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:59 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

De gemiddelde FOK!ker is dan gelukkig ook geen politicus :')
De meeste politici zijn dan helaas wel weer gemiddelde Fokkers.
pi_163523560
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2016 23:06 schreef Zith het volgende:

[..]

:') misschien moet je je toch wat meer op de stof richten, ik moest bijna overgeven van de onzin die hier staat. Het enige wat je juist hebt is dat bij gelijkwaardigheid er meer balans is (lol).
Wat een waardeloze reactie lever je weer af. Verkrijg eerst maar eens wat elementaire discussievaardigheden voordat je je hier in de discussie mengt. Vorige keer had je daar ook nogal last van, niks bijgeleerd zo te zien.
pi_163523593
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:03 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik las die reactie van Kowloon toen ik over straat liep en begon keihard te lachen. :P
Ik geloof er weinig van. Hou je praatjes maar gewoon voor je. :')
  maandag 4 juli 2016 @ 23:34:45 #289
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_163525246
Wat fijn dat er dan weer gereageerd moet worden op Kaas en Zith, terwijl ik je gewoon met argumenten te woord heb gestaan.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 5 juli 2016 @ 06:07:56 #290
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163528122
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2016 09:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus omdat we een associatieovereenkomst met Oekraïne willen sluiten kunnen we de samenwerking met een ander land niet meer verminderen? Of wat is daar precies de logica achter?
Weet ik niet. Vertel het me maar. Ik heb dat nergens beweerd. Jij komt ermee. Beantwoord je eigen stelling maar. Wat is de logica daarachter?
  dinsdag 5 juli 2016 @ 06:39:32 #291
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163528154
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:04 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

het is voor het VK veel belangrijker dat ze een goede deal hebben met de EU dan andersom. hoe welvarend en hoog opgeleid het VK volgens jou ook is. de EU is een markt van 500 miljoen en die wil je niet buitensluiten als VK.

overigens vraag ik me af waar je het vandaan haalt dat de britten hoogopgeleider zijn dan mensen in de EU dat waag ik nog wel eens te betwijfelen. ik denk bijvoorbeeld dat in Nederland wel welvarender en hoger opgeleid zijn dan de gemiddelde brit.
Ik had het over de gemiddelde EU-burger. Dat is nu al niet veel soeps maar dat wordt ook nog eens veel erger wanneer het VK de EU verlaat, helemaal als Turkije en Oekraine zich over een paar jaar bij de EU voegen en niet te vergeten: de miljoenen straatarme, analfabete vluchtelingen die we de komende jaren gaan opvangen.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 06:49:06 #292
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163528171
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:09 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Je beschrijft nu vooral je eigen situatie.

De EU kent meerdere landen die in haar eentje al een grotere economie vormen dan het VK. En er zijn 27 van.
Dat is echt een Rutte-opmerking: "Maar wij zijn met meer". Je vergeet ff dat het VK een groter BBP heeft dan de 20 armste EU-lidstaten bij elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Braindead2000 op 05-07-2016 07:28:32 ]
  dinsdag 5 juli 2016 @ 06:59:44 #293
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163528187
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al. Samenwerken, dus niet het VK smeken om een deal met ons te sluiten. Die deal is immers in belang van beiden. En wil het VK die deal dan zal ze ook bepaalde minder prettige zaken moeten accepteren (Brusselse regels en vrij verkeer van arbeid bijvoorbeeld).
Waarom zouden ze dat moeten accepteren? Ze hebben niet voor niks voor een Brexit gekozen. Sommige dingen willen ze niet in de verkoop doen. Dat is heel normaal als je handel met elkaar doet. Je richt je op zaken waar je beide profijt van hebt.

Trouwens, het was toch zo dat vrij verkeer van arbeid een zegen voor een land was? Waarom noem je dat dan een "minder prettige zaak"? Als het VK geen vrij verkeer van arbeid wil dan schieten ze zichzelf toch in de eigen voet?
  dinsdag 5 juli 2016 @ 07:15:01 #294
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163528218
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:22 schreef xpompompomx het volgende:
Godverdomme wat kansloos van onze Nigel.
Nigel Farage _O_ Wat een eer en genot om getuigen te zijn van de daden van deze grootheid. Hij heeft echt alles: Lef, doorzettingsvermogen, intelligentie, humor, welbespraaktheid. Al die jaren strijden voor een Brexit en het dan in je eentje nog bereiken ook. Ik begrijp dat jij meer ontzag hebt voor pluche klevende beroepspolitici die nooit wat bereikt hebben, ieder zijn ding, maar ik vind deze man en zijn prestaties toch wel uniek.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 07:16:20 #295
38496 Perrin
pi_163528220
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 07:15 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Nigel Farage _O_ Wat een eer en genot om getuigen te zijn van de daden van deze grootheid. Hij heeft echt alles: Lef, doorzettingsvermogen, intelligentie, humor, welbespraaktheid. Al die jaren strijden voor een Brexit en het dan in je eentje nog bereiken ook. Ik begrijp dat jij meer ontzag hebt voor pluche klevende beroepspolitici die nooit wat bereikt hebben, ieder zijn ding, maar ik vind deze man en zijn prestaties toch wel uniek.
Slaap je al onder een Farage-dekbedovertrek?
  dinsdag 5 juli 2016 @ 07:24:46 #296
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163528245
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 07:16 schreef Perrin het volgende:

[..]

Slaap je al onder een Farage-dekbedovertrek?
:Y En jij in je Timmerfrans-pyjama?
pi_163528325
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 06:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat moeten accepteren? Ze hebben niet voor niks voor een Brexit gekozen. Sommige dingen willen ze niet in de verkoop doen. Dat is heel normaal als je handel met elkaar doet. Je richt je op zaken waar je beide profijt van hebt.

Trouwens, het was toch zo dat vrij verkeer van arbeid een zegen voor een land was? Waarom noem je dat dan een "minder prettige zaak"? Als het VK geen vrij verkeer van arbeid wil dan schieten ze zichzelf toch in de eigen voet?
Economisch gezien is het wel erg verstandig en hebben beide er profijt van maar voor de populistjes is het minder prettig.
En als de Britten voor bijvoorbeeld het Noorse model gaan, dan is het gewoon onderdeel van de overeenkomst. willen ze dat niet, dan wordt toegang tot de Europese interne markt ook lastig.
En aangezien alle politici met invloed die echt een Brexit willen van het toneel zijn verdwenen zal de deal wel die kant opgaan.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 07:58:29 #298
38496 Perrin
pi_163528405
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 07:24 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

:Y En jij in je Timmerfrans-pyjama?
Nee niet echt, beide politici maken me misselijk.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 07:58:47 #299
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163528407
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 07:44 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Economisch gezien is het wel erg verstandig en hebben beide er profijt van maar voor de populistjes is het minder prettig.
En als de Britten voor bijvoorbeeld het Noorse model gaan, dan is het gewoon onderdeel van de overeenkomst. willen ze dat niet, dan wordt toegang tot de Europese interne markt ook lastig.
En aangezien alle politici met invloed die echt een Brexit willen van het toneel zijn verdwenen zal de deal wel die kant opgaan.
De EU kan zoveel willen. De Britten willen niet meer meedoen aan de Europese nachtmerrie. Als de conservatieven niet naar de meerderheid van het Britse volk luistert dan blazen ze zichzelf op.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 08:01:16 #300
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163528417
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 07:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Nee niet echt, beide politici maken me misselijk.
Waarom heb je een hekel aan Farage? Omdat het VK besloten heeft om het zinkende schip te verlaten? Voel je je verraden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')