abonnement Unibet Coolblue
pi_163392754
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Ho ho ho ik presenteer helemaal geen feiten. Moet ik ja en amen zeggen op elke beslissing wat de tweede kamer beslist? Ik ben het er niet mee eens dus uit mijn ongenoegen.
Jij doet overkomen alsof de EU op het punt staat om onze pensioenpotten leeg te roven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:22:31 #127
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163392758
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Sorry dat ik even niet doorhad dat dit:

[..]

Jouw mening was.
Is het dan een feit?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:24:05 #128
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163392798
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij doet overkomen alsof de EU op het punt staat om onze pensioenpotten leeg te roven.
Precies daar ben ik bang voor. Zoals ik hierboven al had gepost.
Maar tijd zal het leren en hopelijk heb ik ongelijk. :)
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:25:39 #129
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_163392834
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
Woedend zijn vanwege iets dat nog niet is gebeurd waarvan de kans ook bijzonder klein is dat het gebeurt. Hoe maak je het jezelf moeilijk?
Het stomme is ook dat dit soort dingen vaak wel blijven hangen als zijnde 'echt gebeurd'.

En als er dan een referendum komt over iets geheel anders, dan stemt een bepaald deel lekker tegen, want 'klinkklare onzin van 3 jaar geleden'.

Ik ben daarom ook van mening dat referenda vaak niet zo handig zijn als wordt beweerd door deze en genen. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is het dan een feit?
Zo presenteer je het wel ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_163392844
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Precies daar ben ik bang voor. Zoals ik hierboven al had gepost.
En die verwachting baseer jij waarop precies? Zijn er soortgelijke besluiten genomen in het verleden? Is er sprake van precedentwerking?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:27:13 #131
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163392866
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het stomme is ook dat dit soort dingen vaak wel blijven hangen als zijnde 'echt gebeurd'.

En als er dan een referendum komt over iets geheel anders, dan stemt een bepaald deel lekker tegen, want 'klinkklare onzin van 3 jaar geleden'.

[..]

Zo presenteer je het wel ;)
En jij denkt dat mensen mijn bericht als feit aannemen en hun stemgedrag daar op aanpassen? Dat zou best een natte droom voor mij zijn.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:29:26 #132
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_163392919
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En jij denkt dat mensen mijn bericht als feit aannemen en hun stemgedrag daar op aanpassen? Dat zou best een natte droom voor mij zijn.
Ik zie dat jij een bepaalde reactie kopieert en roept.

Die van GS, die van Lang Leve Europa en waarschijnlijk gebeurd het vaker. Mensen nemen dat serieus, jazeker.

Kijk maar nou jouw eigen reactie. Klakkeloos overgenomen anti-EU sentiment.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_163392987
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:07 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zie mijn link.
Hoe kun je dan zeggen: "Onze pensioenen worden toch weggegooid!" ?

Hier het kamerstuk:
https://www.tweedekamer.n(...)12999&did=2016D26691
Van wat ik er uit opmaakt heeft NL juist de verder gaande bevoegdheden van de EU er uit onderhandeld.

De DNB heeft nu de uiteindelijke macht nadat eerst de leden en pensioengerechtigden zelf geraadpleegd zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:32:46 #134
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163392993
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:29 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik zie dat jij een bepaalde reactie kopieert en roept.

Die van GS, die van Lang Leve Europa en waarschijnlijk gebeurd het vaker. Mensen nemen dat serieus, jazeker.

Kijk maar nou jouw eigen reactie. Klakkeloos overgenomen anti-EU sentiment.
Ik ben nooit een voorstander geweest van de huidige opzet van EU en ben het dus ook niet mee eens om dit soort dingen uit handen te geven.

Daarbij ben ik natuurlijk ook een tokkie (misschien zelfs wel een üntermensch) omdat ik geen voorstander ben van de huidige EU.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_163393032
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:29 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Klakkeloos overgenomen anti-EU sentiment.
Anti-EU sentiment wordt niet klakkeloos overgenomen, het is gebaseerd op verifieerbare inhoud.

Wordt het nu niet eens tijd het verlies van Brexit gewoon toe te geven en te erkennen dat deze anti-EU sentiment stroming groeit onder veel vergelijkbare lidstaten met onvrede? We straks veruit de meerderheid vertegenwoordigen?
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:38:38 #136
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_163393110
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:32 schreef Montagui het volgende:
Van wat ik er uit opmaakt heeft NL juist de verder gaande bevoegdheden van de EU er uit onderhandeld.

De DNB heeft nu de uiteindelijke macht nadat eerst de leden en pensioengerechtigden zelf geraadpleegd zijn.
En dat wordt dan gepresenteerd als "De PvDA geeft onze pensioenen weg!"

Ik snap dat anti-EU sentiment ook wel. Wat ik niet snap is dat de NOS beticht wordt van propaganda. ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben nooit een voorstander geweest van de huidige opzet van EU en ben het dus ook niet mee eens om dit soort dingen uit handen te geven.

Daarbij ben ik natuurlijk ook een tokkie (misschien zelfs wel een üntermensch) omdat ik geen voorstander ben van de huidige EU.
Maar je weet niet eens wat 'dit soort dingen' zijn. Je weet niet wat 'uit handen geven' inhoudt... Ik vind dat bijzonder.

En dat laatste hoor je mij niet zeggen. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:40:34 #137
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_163393132
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:34 schreef Elzies het volgende:
Anti-EU sentiment wordt niet klakkeloos overgenomen, het is gebaseerd op verifieerbare inhoud.
In dit geval dus wel.
quote:
Wordt het nu niet eens tijd het verlies van Brexit gewoon toe te geven en te erkennen dat deze anti-EU sentiment stroming groeit onder veel vergelijkbare lidstaten met onvrede? We straks veruit de meerderheid vertegenwoordigen?
Het Brexit kan niet toegekend worden zonder dat dit aangevraagd wordt door Engeland en die durven het niet aan te vragen op dit moment.

Als daardoor het anti-EU sentiment toeneemt, dan hebben we het over een klakkeloos overgenomen negatieve houding. De bal ligt namelijk niet bij de EU.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_163393146
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:34 schreef Elzies het volgende:

[..]

Anti-EU sentiment wordt niet klakkeloos overgenomen, het is gebaseerd op verifieerbare inhoud.

Wordt het nu niet eens tijd het verlies van Brexit gewoon toe te geven en te erkennen dat deze anti-EU sentiment stroming groeit onder veel vergelijkbare lidstaten met onvrede? We straks veruit de meerderheid vertegenwoordigen?
:Y Gefeliciteerd met het verlies van Brexit w/
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_163393207
Het lijkt me erg genoeg dat het gebeurt is, maar waar ligt de fout percies?

En leedvermaak daar doe ik niet aan, daar is het me te serieus voor!
pi_163393216
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:34 schreef Elzies het volgende:

[..]

Anti-EU sentiment wordt niet klakkeloos overgenomen, het is gebaseerd op verifieerbare inhoud.

Wordt het nu niet eens tijd het verlies van Brexit gewoon toe te geven en te erkennen dat deze anti-EU sentiment stroming groeit onder veel vergelijkbare lidstaten met onvrede? We straks veruit de meerderheid vertegenwoordigen?
Verifieerbare inhoud zoals de wijze woorden van deze man?

Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_163393407
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:40 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

In dit geval dus wel.

[..]

Het Brexit kan niet toegekend worden zonder dat dit aangevraagd wordt door Engeland en die durven het niet aan te vragen op dit moment.

Als daardoor het anti-EU sentiment toeneemt, dan hebben we het over een klakkeloos overgenomen negatieve houding. De bal ligt namelijk niet bij de EU.
Ik lees weer de ene pro-Europese leugen naar de andere. We zijn het inmiddels gewend en nemen het niet meer serieus. :)

Brexit is een feit en zal niet worden terug gedraaid. Door dit soort toespelingen te doen op social media neem je niet recht aan de waarheid. Zelfs vooraanstaande politieke tegenstanders van Brexit als Cameron en Blair hebben de uitslag erkent en vinden dat de uittreding uit de EU moet doorgaan.

Dat zal onder een nieuwe leider moeten en binnen een stabiel te vormen regering. Dat doe je niet in dezelfde week wanneer de uitkomst nog nadreunt binnen het politieke spectrum, (en waar de premier is afgetreden) waar de financiële markten hun posities moeten hernemen en waar het verdriet van de voorstanders nog moet worden verwerkt.

In september een nieuwe regering, in oktober het officieel verzoek tot uittreding met de daaropvolgende onderhandelingen. De EU heeft het gisteren ook gewoon toegekend. Beide partijen zullen met deze werkelijkheid moeten leren leven en dan zal een vechtscheiding echt niet in het belang zijn voor beide partijen. Dat weten ze allebei drommels goed. Desalniettemin zullen het harde onderhandelingen worden en dan is tijd en ruimte van essentieel belang.
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:57:06 #142
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_163393416
quote:
Spanje: "Als Verenigd Koninkrijk de EU verlaat, dan vertrekt ook Schotland"

Als het van de Spaanse premier Mariano Rajoy afhangt, zal Schotland in de toekomst geen lid worden van de Europese Unie nu het Verenigd Koninkrijk voor de brexit heeft gestemd. "Als het Verenigd Koninkrijk vertrekt, dan ook Schotland", zei Rajoy na afloop van de Europese top in Brussel.


Bij het brexit-referendum vorige week stemde een meerderheid van de Schotten voor een toekomst binnen de EU, in tegenstelling tot Wales en Engeland. Meteen liet de Schotse regering verstaan er alles te zullen aan doen om de plaats van Schotland binnen de EU te beschermen. Premier Nicola Sturgeon is vandaag zelfs in Brussel om eerste verkennende gesprekken te voeren.

Maar volgens de Spaanse premier heeft Schotland in elk geval niet de wettelijke bevoegdheid om een eventuele toetreding tot de Europese Unie te onderhandelen.

Rajoy verzet zich duidelijk tegen elke vorm van onderhandeling over Schots lidmaatschap: "Als het Verenigd Koninkrijk vertrekt, dan ook Schotland." Dat kan problemen geven als het effectief tot formele onderhandelingen over een Schots EU-lidmaatschap zou komen op termijn, want alle EU-lidstaten moeten daarvoor groen licht geven.

Europees Commissievoorzitter Jean-Claude Juncker heeft later vandaag een gesprek met de Schotse premier Sturgeon. "Schotland heeft het recht gewonnen om gehoord te worden", zei hij daarover. "Maar de EU heeft niet de intentie om tussen te komen in het Britse proces."
Die voelt de Catalanen al afkomen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:58:36 #143
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_163393445
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:34 schreef Elzies het volgende:

[..]

Anti-EU sentiment wordt niet klakkeloos overgenomen, het is gebaseerd op verifieerbare inhoud.

Wordt het nu niet eens tijd het verlies van Brexit gewoon toe te geven en te erkennen dat deze anti-EU sentiment stroming groeit onder veel vergelijkbare lidstaten met onvrede? We straks veruit de meerderheid vertegenwoordigen?
Zolang de ene na de andere leugen van het anti EU naar boven komt en de destructieve werking van de Brexit zich ontvouwt hoeft dat zeker niet.
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:59:58 #144
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_163393472
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:56 schreef Elzies het volgende:
Ik lees weer de ene pro-Europese leugen naar de andere. We zijn het inmiddels gewend en nemen het niet meer serieus. :)
Je bedoelt in de media?
quote:
Brexit is een feit en zal niet worden terug gedraaid. Door dit soort toespelingen te doen op social media neem je niet recht aan de waarheid. Zelfs vooraanstaande politieke tegenstanders van Brexit als Cameron en Blair hebben de uitslag erkent en vinden dat de uittreding uit de EU moet doorgaan.
Het blijft een raadgevend referendum.
Artikel 50 is nog niet in gang gezet.
Brexit is nog geen feit.
quote:
Dat zal onder een nieuwe leider moeten en binnen een stabiel te vormen regering. Dat doe je niet in dezelfde week wanneer de uitkomst nog nadreunt binnen het politieke spectrum, (en waar de premier is afgetreden) waar de financiële markten hun posities moeten hernemen en waar het verdriet van de voorstanders nog moet worden verwerkt.

In september een nieuwe regering, in oktober het officieel verzoek tot uittreding met de daaropvolgende onderhandelingen. De EU heeft het gisteren ook gewoon toegekend. Beide partijen zullen met deze werkelijkheid moeten leren leven en dan zal een vechtscheiding echt niet in het belang zijn voor beide partijen. Dat weten ze allebei drommels goed. Desalniettemin zullen het harde onderhandelingen worden en dan is tijd en ruimte van essentieel belang.
En hier heb je absoluut gelijk in.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_163393494
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zolang de ene na de andere leugen van het anti EU naar boven komt en de destructieve werking van de Brexit zich ontvouwt hoeft dat zeker niet.
Moet of kan er dan niks mee gedaan worden met de leugens aan weerszijden?
Mits dat er leugens zijn!
pi_163393515
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:56 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik lees weer de ene pro-Europese leugen naar de andere. We zijn het inmiddels gewend en nemen het niet meer serieus. :)
Zoals wat? Dat de bal bij UK ligt?

quote:
Brexit is een feit en zal niet worden terug gedraaid. Door dit soort toespelingen te doen op social media neem je niet recht aan de waarheid. Zelfs vooraanstaande politieke tegenstanders van Brexit als Cameron en Blair hebben de uitslag erkent en vinden dat de uittreding uit de EU moet doorgaan.
Er is nog helemaal niets om terug te draaien. Op het moment is er nog niets gedaan. Je laat het klinken alsof de EU nu zeer slecht bezig is, maar enige wat ze kunnen doen is wachten. Wachten of en wanneer de UK artikel 50 in zal zetten.

[edit]Wat me vooral op valt is dat de Anti-EU leden een beetje zoals de Amerikaanse Anti-vaxxers zijn. Vooral alles negeren wat niet direct in hun eigen straatbeeld past.

Ik zie gelukkig bij sommige Anti-EUers nog wel een klein beetje kritiek richting hun eigen mening.

"The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence."
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_163393604


:') |:(
pi_163393706
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

Het blijft een raadgevend referendum.
Artikel 50 is nog niet in gang gezet.
Brexit is nog geen feit.

[..]

Theoretisch zou men het kunnen verwerpen, maar ik zie dat niet gebeuren. De reden waarom heb ik in de vorige reactie al toegelicht. Bovendien zou het terug draaien van zo'n uitslag de internationale positie van GB totaal ongeloofwaardig maken. Zie ik echt niet gebeuren.

Binnen de onderhandelingen zal men op bepaalde punten inbinden om beide kampen in balans te houden. Dat verwacht ik wel.
pi_163393736
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 17:10 schreef Elzies het volgende:

[..]

Theoretisch zou men het kunnen verwerpen, maar ik zie dat niet gebeuren. De reden waarom heb ik in de vorige reactie al toegelicht. Bovendien zou het terug draaien van zo'n uitslag de internationale positie van GB totaal ongeloofwaardig maken. Zie ik echt niet gebeuren.
Ik denk eerder dat de internationale gemeenschap opgelucht ademhaalt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 29 juni 2016 @ 17:12:20 #150
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_163393752
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Multinationals zijn de ware motor van Nederlandse economie

'Internationale bedrijven blinken op alle terreinen uit in Nederland. Ze zijn een banenmotor zonder weerga, genereren een hoge omzet en staan garant voor een grote toegevoegde waarde.'

Denk daar maar eens over na.
Daar hoef ik niet over na te denken, want dat wist ik al. Maar dat wil nog steeds niet zeggen dat de gewone burger hier beter van wordt.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')