Bij mij ook. New York alleen is niet genoeg. Mja, ik moet iemand vinden met een rijbewijs want alleen gaat VS wel moeilijk verhaal wordenquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verenigde Staten staat bovenaan mijn lijstje qua landen buiten Europa.
New York sowieso. Florida zou ik ook wel willen bezoeken, maar niet perse Miami.quote:
Ja wel gewoon auto huren en dan overal heen rijden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij ook. New York alleen is niet genoeg. Mja, ik moet iemand vinden met een rijbewijs want alleen gaat VS wel moeilijk verhaal worden
Wat trekt je aan New York?quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
New York sowieso nog een keer terug om de dingen te doen die ik niet gedaan heb eerste keer.
Naar wat ik zo hoor en lees is autorijden als westerling in Amerika echt heel chill. Buiten de steden danquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wel gewoon auto huren en dan overal heen rijden.
Jammer dat ik autorijden echt haat
Ja, same.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
New York zal ik vast en zeker nog wel eens zijn.
Maar dat trekt mij nauwelijks eigenlijk.
Ik weet niet, hangt gewoon een hele fijne vibe om die stad heen. Mengelmoes van diversiteit natuurlijk. Toffe musea, leuke wijken, goed eten, midden in de stad Central Park wat echt relaxed en mooi isquote:
Ja je hebt wel veel lege wegen toch, dan zou ik het wel kunnen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar wat ik zo hoor en lees is autorijden als westerling in Amerika echt heel chill. Buiten de steden dan
Ben er ook geweest verder.quote:
Ik vond het OPZICH wel te doen zolang je het beperkte.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je hebt wel veel lege wegen toch, dan zou ik het wel kunnen.
Maar in een drukke stad daar autorijden lijkt me echt helemaal niks.
Oh ik niet, heb daar het geld niet voor over.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben er ook geweest verder.
Maar mwaoh mwaoh mwaoh.
Vond het niet veel.
Ja maar jij houdt dan ook van autorijden tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het OPZICH wel te doen zolang je het beperkte.
Ja ik landde er verder toch voor mn reis toen en dan ga je het natuurlijk ook wel bekijken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh ik niet, heb daar het geld niet voor over.
Ja ik vond het niet erger dan hier rijden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij houdt dan ook van autorijden toch
Ik stress teveel als ik moet rijden, dus in een drukke stad waar iedereen haast heeft lijkt me dat meh.
Tokyo lijkt me ook supertof ja.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:36 schreef Typisch het volgende:
Lijkt mij leuker om in Tokyo rond de lopen en allemaal nieuwe shit te zien dan in New York waar het vooral groter en uitgebreider is in vergelijking met wat je al kent.
Genot zegt tiequote:Op woensdag 29 juni 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
In Bangkok rijden.
Dat is pas genot, JR.
Dat is wel oprecht lekker gevoel als je zon Thai de les leert.quote:
Met een hele stapel eieren losgebonden achterop?quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Of scooteren door Bangkok.
Lekker hoor.
Nee met een vrouwquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een hele stapel eieren losgebonden achterop?
Zal wel beter daar zijn dan lompe boeren in de polder die je op een smalle weg voorbij scheurenquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ik vond het niet erger dan hier rijden.
Sterker nog, ik vond ze iets beschaafder rijden.
Een aft?quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:38 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een blaasje in mijn mond en nu doet het pijn als ik een te groot slokje whisky neem.
Is ook alleen bij de eerste vijf slokken oid, maar wel vervelend.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een aft?
Whisky verdooft dat toch juist?
Dat heb je in Azie nu nooit.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Eerste taxiritje in New York, gelijk ongeluk en flinke bult op m`n kop![]()
Stijn vindt dit leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb je in Azie nu nooit.
Daar rijden ze gewoon zonder rijbewijs op ERVARING.
Worden ook zat mensen doodgereden dus dat scheelt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb je in Azie nu nooit.
Daar rijden ze gewoon zonder rijbewijs op ERVARING.
ja scooteraarsquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Worden ook zat mensen doodgereden dus dat scheelt.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben jullie dit al gelezen over Ilvermorny?
https://www.pottermore.co(...)ng-video-and-sorting
Thunderbird is zeker Gryffindorquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Horned Serpent, Pukwudgie, Thunderbird and Wampus.
Wat een kutnamen zegThunderbird
De wizardschool in Amerika.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is het? Een nieuwe school?
Nieuw verhaal?
Lees dat verhaal maar en dan kom je er wel achter waarom ze zo hetenquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Horned Serpent, Pukwudgie, Thunderbird and Wampus.
Wat een kutnamen zegThunderbird
Fucking vet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De wizardschool in Amerika.
Hele geschiedenis daarvan staat erin, en je kan je laten sorteren
Scherpe observatie.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het niet kon gebeuren had ik nu geen oorpijn.
Dat kan je aan Stijn wel overlatenquote:
Gewoon niet doen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb geen motivatie om dat hele verhaal te lezen
quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon niet doen.
Niet eens die link openen.
Laat gaan.
Wattan?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
oh oh de directe vluchten naar azie zijn goed te doen net na kerst.![]()
![]()
Retour?quote:
Dat is wel netjes jaquote:
Ik ook ja. Die nieuwe film lijkt me best tof maar meer dan dat. Mehquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat veel nieuwe dingen van harry potter me minder interesseren eigenlijk.
Ik denk graag in het verleden.
ga je die prequels ook niet kijken?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat veel nieuwe dingen van harry potter me minder interesseren eigenlijk.
Ik denk graag in het verleden.
Moet sowieso wel zeggen dat het voor mij verder vooral nostalgie is naar iets van mn kindertijd.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook ja. Die nieuwe film lijkt me best tof maar meer dan dat. Meh
ik snap er sowieso geen zak van wat er nu uitkomtquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ga je die prequels ook niet kijken?
Geen enkel karakter van de HP-wereld die je tot nu toe gezien hebt komt er in voor in ieder geval. Alleen Dumbledore geloof ikquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik snap er sowieso geen zak van wat er nu uitkomt
weet alleen dat er film is
Ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen enkel karakter van de HP-wereld die je tot nu toe gezien hebt komt er in voor in ieder geval. Alleen Dumbledore geloof ik
Hm oke.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet.
Allemaal Amerikaanse tovenaars.
Ik ga wel even kijken verderquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen zijn naam werd genoemd in de trailer om mensen hyped te krijgen.
Nou ja, trailer zag er wel leuk uit hoor. Maar zag trailer van Rogue One bijv in de hbioscoop. Vind ik dan bijvoorbeeld ook een stuk minder dan de echte Star Wars-reeksquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen zijn naam werd genoemd in de trailer om mensen hyped te krijgen.
Het is wel eens leuk om zo'n film te bekijken zonder dat je je ergert aan wat er allemaal is weggelaten uit de boeken.quote:
Dat heb ik sowieso nooit.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is wel eens leuk om zo'n film te bekijken zonder dat je je ergert aan wat er allemaal is weggelaten uit de boeken.
Het zal niet het niveau van Harry Potter zijn, maar hoevaak is een spinoff nou beter dan het origineel?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, trailer zag er wel leuk uit hoor. Maar zag trailer van Rogue One bijv in de hbioscoop. Vind ik dan bijvoorbeeld ook een stuk minder dan de echte Star Wars-reeks
Vaak verheug je je om bepaalde omgevingen of scènes te zien en worden die geskipt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Een film gebasseerd op een boek moet je altijd los bekijken.
Want films zijn sowieso een matig iets vergeleken met boeken.
nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoorde laatst dat er een miniserie over The Casual Vacancy was gemaakt.
Wat een grap is dat.
Als dat boek door iemand anders was geschreven was het niet eens 100 keer verkocht. Gewoon een miniserie van gemaakt.
Wat was dat slecht zeg.
Lolquote:
M`n broertje vond het wel goed zei die maar mij leek het ook niet veel bijzondersquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou ook niemand dat boek gunnen
Het werd pijnlijk duidelijkd at Rowlings kwaliteit bij het creeren van een wereld lag.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n broertje vond het wel goed zei die maar mij leek het ook niet veel bijzonders
Mwah dat is erg gechargeerd.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het werd pijnlijk duidelijkd at Rowlings kwaliteit bij het creeren van een wereld lag.
En niet bij schrijven.
Muah ze schreef wel leuk, maar dan meer wat aanspreekt bij kinderen en tieners denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het werd pijnlijk duidelijkd at Rowlings kwaliteit bij het creeren van een wereld lag.
En niet bij schrijven.
Pertinent oneens.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
Haar schrijftalent komt echt wel naar voren in de Potter boeken.
Ze schreef leuk ja.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Muah ze schreef wel leuk, maar dan meer wat aanspreekt bij kinderen en tieners denk ik.
Wat vond je niet goed aan haar stijl dan?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze schreef leuk ja.
Niet goed.
Leuk.
Leuk schrijven vind ik wel goed ja.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze schreef leuk ja.
Niet goed.
Leuk.
Jij leest sowieso niet veel literatuur toch?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk schrijven vind ik wel goed ja.
Literair niet heel hoogstaand maar als het lekker wegleest is het naar mijn mening goed.
Ik vond het niet bijzonder.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vond je niet goed aan haar stijl dan?
Maar dat lijkt me denk ik ook niet de bedoeling met een verhaal waar het al overstroomt van uberhaupt verzonnen woorden en termen. Als je dan ook nog heel poetisch zou schrijven zou het misschien wel teveel van het goede wordenquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je geniet niet echt van het gebruik van taal
Maar in haar andere boeken blijkt ook dat ze er gewoon niet zo heel enorm goed in is.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me denk ik ook niet de bedoeling met een verhaal waar het al overstroomt van uberhaupt verzonnen woorden en termen. Als je dan ook nog heel poetisch zou schrijven zou het misschien wel teveel van het goede worden
Nee niet echt nee. Ik vind dat vaak maar elitair gelul.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij leest sowieso niet veel literatuur toch?
Nou ja, misschien vond ik vermakelijk al snel goed bij haar boeken jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar in haar andere boeken blijkt ook dat ze er gewoon niet zo heel enorm goed in is.
Maakt niet uit. Ze heeft waanzinnige kwaliteiten die haar super super rijk hebben gemaakt.
Alleen maar fantasie lezen zou ik juist gek van wordenquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niet echt nee. Ik vind dat vaak maar elitair gelul.
Ben nu bezig in A World of Ice and Fire, genot
Het is meer dat ik überhaupt al minder lees dan vroeger, en pas met ASOIAF weer ben begonnen met lezen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen maar fantasie lezen zou ik juist gek van worden
Verder zal er een hoop fantasy ook goed/erg goed geschreven zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:24 schreef Fok-it het volgende:
Literatuur is juist mooi. En toegegeven.Vaak inderdaad een hele andere schrijfstijl dan die van Rowling inderdaad
Bij A-Levels in English literature niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:24 schreef Fok-it het volgende:
Nu wordt HP trouwens ook wel tot literatuur gerekend denk ik.
Ja maar bedoelde meer de boeken waar JR het over hadquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder zal er een hoop fantasy ook goed/erg goed geschreven zijn.
Ik lees het alleen niet.
Die heb ik niet met veel plezier gelezen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar bedoelde meer de boeken waar JR het over hadDenk dat ik hem wel snap
de Mulisch-achtige boeken.
Hier heb je een boek van Harry Mulisch, kom je niet doorheen slaat nergens op. Veel plezier ermeequote:Op woensdag 29 juni 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar bedoelde meer de boeken waar JR het over hadDenk dat ik hem wel snap
de Mulisch-achtige boeken.
Ik heb sowieso zeer weinig Nederlandse literatuur nog gelezenquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier heb je een boek van Harry Mulisch, kom je niet doorheen slaat nergens op. Veel plezier ermee
quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Laatst hoorde ik iemand Kluun onder literatuur noemen.
Toen heb ik stevig gelachen.
Is dat die van die voorspelbare thrillertjes die wel eens verfilmd worden.quote:
Qua Nederlandse boeken heb ik alleen een paar thrillers gelezen die mijn moeder in de kast heeft staan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb sowieso zeer weinig Nederlandse literatuur nog gelezenBest slecht.
Ja. Ik heb 1 boek gelezen. Over een stel in een Vinex-wijk die aan partnerruil gaan doen met hun buren en dan eindigt het in een slachtpartij in een bungalowpartijquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat die van die voorspelbare thrillertjes die wel eens verfilmd worden.
De Eetclubquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat die van die voorspelbare thrillertjes die wel eens verfilmd worden.
Ben jij al eens verder gegaan aan je boek over die islamitische homo die dadels vist van de markt met een emmer?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 1 boek gelezen. Over een stel in een Vinex-wijk die aan partnerruil gaan doen met hun buren en dan eindigt het in een slachtpartij in een bungalowpartij
Genot
Welke boeken vond je het best van Nederlnadse komaf?quote:
Dat je het dan nog uitleest.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Camera_Obscura_(verhalen)
Dit heb ik ook gelezen.
Zelden zo'n saai iets gelezen.
Wat was dat saai zeg.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij al eens verder gegaan aan je boek over die islamitische homo die dadels vist van de markt met een emmer?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Reize_door_het_Aapenlandquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke boeken vond je het best van Nederlnadse komaf?
Oh. Lees boeken verder toch zo snel uit, dus lees ik het meestal maar gewoon uit.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je het dan nog uitleest.
Als ik een boek saai vind leg ik het al weg na 1 hoofdstuk, zo ook met Lord of the Rings. Daar was echt geen doorkomen aan.
Apart wel. Klinkt leuk jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Reize_door_het_Aapenland
Dit was echt heel, heel erg grappig en interessant.
Die laatste zin hahaquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Reize_door_het_Aapenland
Dit was echt heel, heel erg grappig en interessant.
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik heb echt 0 motivatie, inspiratie,d rang om daar mee verder te gaan. Wel jammer mja. Komt misschien nog wel weer. Ooit
Als het een dik boek is van 1000 pagina's ga je dat toch niet helemaal uitlezenquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh. Lees boeken verder toch zo snel uit, dus lees ik het meestal maar gewoon uit.
Oh jawel hoor. Ik lees eigenlijk alles wel uit.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het een dik boek is van 1000 pagina's ga je dat toch niet helemaal uitlezen
Dit jaar boek van 1300 paginas gelezenquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herkenbaar
[..]
Als het een dik boek is van 1000 pagina's ga je dat toch niet helemaal uitlezen
Zou ik alleen doen als ik me heel erg verveel op vakantie ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik lees eigenlijk alles wel uit.
Al doe ik over sommige wel langer omdat ik ze dan misschien een keer per week een uurtje oppak.
Niks mis mee. De ASOIAF boeken zijn in totaal 5600 pagina's. Wel vies lang over gedaan trouwens, ook halfjaar weggelegdquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit jaar boek van 1300 paginas gelezen
Ik heb tijdens een saaie vlucht uit bittere noodzaak wel eens 50 shades of grey gelezen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou ik alleen doen als ik me heel erg verveel op vakantie ofzo.
Maar als ik thuis ben is er zoveel afleiding dat ik het wel zou laten zitten.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb tijdens een saaie vlucht uit bittere noodzaak wel eens 50 shades of grey gelezen.
Dat was matig zeg.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb tijdens een saaie vlucht uit bittere noodzaak wel eens 50 shades of grey gelezen.
Dat was matig zeg.
Van de katholieke kerk?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
Heb je weleens wat van de Verboden Boeken gelezen Inso?
Niet per se door de kerk verbodenquote:
Ik weet niet wat dan precies de Verboden Boeken zijn dan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet per se door de kerk verbodenKan ook door staten
Odyseee staat er tussen bijv, Lof der Zotheid, Goddelijke Komedie, Lolitaquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dan precies de Verboden Boeken zijn dan.
Ik ken alleen de Index librorum prohibitorum
En terecht datze verboden werden?quote:
Maar bedoel zijn sommige echt zo controversieel als ze aangeduid wordenquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen boek zou ooit verboden moeten zijn.
Nee dus.
Van die lijst nauwelijks.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar bedoel zijn sommige echt zo controversieel als ze aangeduid worden
Lijkt m vreselijk om te lezen jaquote:
Het is vooral zoveel onzin, zo van de hak op de tak.quote:
Hitler zijn kwaliteiten lagen dan ook niet bij het schrijven waarschijnlijk.quote:
Ik vind het wel intrigerend om de gedachtegang van zo'n figuur proberen te volgen.quote:
Snap ook niet dat het illegaal is vrderquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral zoveel onzin, zo van de hak op de tak.
Dan zou ik dus niet Mein Kampf aanraden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het wel intrigerend om de gedachtegang van zo'n figuur proberen te volgen.
Heb je daar nog tips voor dan?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan zou ik een goed boek zoeken over Hitlers gedachtegang en zn populariteit ervan.
Er ist wieder daquote:
Jammer.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, Hitler en WW2 weet ik niet heel veel van af.
Gelezen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral zoveel onzin, zo van de hak op de tak.
Spannend, scriptie goed beoordeeld?quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb echt GRTD
Ik heb volgende week scriptieverdediging en dat is het enigeIedereen is al op vakantie of werkt fulltime
En het weer is te kut om echt dingen te gaan doen
Graag, ik hou van drukte.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb het vies druk.
Iemand ruilen?
Ik moet nog 16 toetsen nakijken vandaag. En nog 250 cijfers invoeren.quote:
Oh echt, spannendquote:Op woensdag 29 juni 2016 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het cijfer krijg je pas na je verdediging
Ja, maar ik weet toch al dat ik geslaagd ben, want anders laten ze je de verdediging niet doenquote:
Oke nee dat is mij te druk, sterktequote:Op woensdag 29 juni 2016 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nog 16 toetsen nakijken vandaag. En nog 250 cijfers invoeren.
Morgen hele dag sportdag.
Vrijdag activiteiten ochtend. In de middag en avond naar trouwerij.
Aids.
Ik heb dit kwartaal al m'n tentamens een dag van tevoren geleerd. Gelukkig wel voldoendes (8,1, 8,3 en 6,6) alleen dat doe ik dus NOOIT weer. Wat een stress was dat joh.quote:
MBO strugglesquote:Op woensdag 29 juni 2016 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke nee dat is mij te druk, sterkte
[..]
Ik heb dit kwartaal al m'n tentamens een dag van tevoren geleerd. Gelukkig wel voldoendes (8,1, 8,3 en 6,6) alleen dat doe ik dus NOOIT weer. Wat een stress was dat joh.
Succes bebe
Ja, das wel fijn. Maakt cijfer je uberhaupt wat uit?quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet toch al dat ik geslaagd ben, want anders laten ze je de verdediging niet doen
Heee maar lekkere cijfers johquote:Op woensdag 29 juni 2016 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke nee dat is mij te druk, sterkte
[..]
Ik heb dit kwartaal al m'n tentamens een dag van tevoren geleerd. Gelukkig wel voldoendes (8,1, 8,3 en 6,6) alleen dat doe ik dus NOOIT weer. Wat een stress was dat joh.
Succes bebe
Zolang het 7+ is dan ben ik tevrednequote:Op woensdag 29 juni 2016 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, das wel fijn. Maakt cijfer je uberhaupt wat uit?
[..]
Heee maar lekkere cijfers joh
analytical epidemiology, nog meer statistiek dusquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes.
Waar gaat het tentamen over?
Whihiquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, das wel fijn. Maakt cijfer je uberhaupt wat uit?
[..]
Heee maar lekkere cijfers joh
quote:
Oei.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
analytical epidemiology, nog meer statistiek dus
Het ziet er wel een beetje uit als Excel 2003 ja.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind SPSS echt VERSCHRIKKELIJK. Lijkt zo outdated ofzo
Maar dan ook echtquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ziet er wel een beetje uit als Excel 2003 ja.
Haha ja, ieder blok ook wel tentamen statistiek gehad dus basis ken ik nu wel goed en dan is het ook allemaal niet meer zo moeilijkquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Whihi
Oh god statistiek tentamenhou je daarvan?
[..]
Spreek je nog wel tijdens m'n master.![]()
![]()
lol wat, nee spss is godquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind SPSS echt VERSCHRIKKELIJK. Lijkt zo outdated ofzo
Nee wat is dat?quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vrijdag tentamen met SAS, ken jij dat toevallig Aldo?Voor statistiek
Moet je doen manquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Whihi
Oh god statistiek tentamenhou je daarvan?
[..]
Spreek je nog wel tijdens m'n master.![]()
![]()
Heb tot nu toe 3 statistiek tentamens gehad, 2 waren leuk, laatste ging alleen maar overquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja, ieder blok ook wel tentamen statistiek gehad dus basis ken ik nu wel goed en dan is het ook allemaal niet meer zo moeilijk
[..]
lol wat, nee spss is god
Wat doe jij nu? "Deed"quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee wat is dat?
[..]
Moet je doen manNiets dan het beste
Gewoon PAST gebruiken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:06 schreef Crack_ het volgende:
De andere programma's die je kunt gebruiken voor statistiek zijn echt véél erger he![]()
SPSS is écht heerlijk
Dit is bijvoorbeeld R
[ afbeelding ]
Het vakje linksboven, dat is wat je zelf moet invoeren.. de andere vakjes zijn je resultaten
behalve dat blauwe in het vakje linksonder, dat is ook wat je zelf hebt ingevoerd maar is dan ook hetzelfde als daarboven
Dan heb je nog SAS
[ afbeelding ]
En dat is hetzelfde idee als R
Bij beide programma's krijg je het dus echt mega excel terug, maar je moet je het ook zo invoeren en bij SPSS kun je tenminste nog gewoon zeggen 'ik wil t-test' en dan moet je klikken en invoeren. Bij deze programma's is het.. oke ik wil een t-test.. wat moet ik typen
Gewoon 2 kiezen die je leuk vindt en dan 1 die nergens over gaat maar waar je hem keihard bij kunt chillenquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zijn er trouwens SUPERVEEL minoren. Kan niet kiezen.
wat studeerde je ook al weer?quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
En in Groningen zijn er alleen maar saaie flutminoren
Heb wel een top 3 jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon 2 kiezen die je leuk vindt en dan 1 die nergens over gaat maar waar je hem keihard bij kunt chillen
Biologie en medisch laboratoriumonderzoekquote:
Ah, dat kan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nooit van gehoord, denk niet dat dat handig is voor ons dan denk
Nouja, als je niet meer nodig hebt? Waarom zou jequote:Op woensdag 29 juni 2016 17:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb alleen maar statistiek gedaan met matlab met statistics toolbox. Ben een beetje een statistieknoob.
ohja lekkrquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb wel een top 3 ja
[..]
Biologie en medisch laboratoriumonderzoek
ik vind R ook nog wel fijn, alleen SAS eeeeccchhththtnie.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat kan.
Ik vond het superhandig. Anders moest ik met R. werken.
Wat een schijtprogramma is dat.
Innovative studio van Avansquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zijn er trouwens SUPERVEEL minoren. Kan niet kiezen.
Ik denk dat het voor iedereen wel nuttig is om er geen noob in te zijn toch.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, als je niet meer nodig hebt? Waarom zou je
Je bent ook geen totalnoob want je hebt ervaring zeg jequote:Op woensdag 29 juni 2016 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor iedereen wel nuttig is om er geen noob in te zijn toch.
spss lovequote:Op woensdag 29 juni 2016 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Gewoon alles SPSS
lekker simpel klikken
Ah, ok.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind R ook nog wel fijn, alleen SAS eeeeccchhththtnie.
Dus ik ga het doen met SPSS + R, want R wel voor sommige dingen nodig maar bijna alles kan met SPSS dusja
Alleen sommige werknemers vragen om SAS, das wel beetje kuttie en ook de reden waarom wij het krijgen volgens mij
Nou ja, geen idee waarvoor ik straks moet gaan werken, dus geen idee of meer nuttig zou zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent ook geen totalnoob want je hebt ervaring zeg je
Als je niet meer hoeft te weten dan wat jij weet van statistiek, waarvoor is het dan nuttig
[..]
spss love
Dat zijn de bestequote:Op woensdag 29 juni 2016 17:14 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik had dus vrijdag practical en gehaald met 6,8 en dat was best bijzonder want wist echt niet wat ik deed![]()
![]()
Ohh, misschien heb jij wel andere R, nouja weet niet boeit ook niet echtquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ok.
Misschien is het wel handig hoor, maar ik snapte er gewoon de ballen van.
En het leek niet echt op wat jij postte.
Ik had les gehad in Python, maar die man was ontslagen. Toen moest ik statistiek gebruiken voor stage, moest ik naar een andere man (want mijn begeleider snapte er niks van) die er ook niet veel van wist en die ik maar eens per 2 weken 1 uur kon spreken.
Was waardeloos.
Ah, als het gevraagd wordt is het wel goed om te leren natuurlijk.
mjaa, misschien wel, maar misschien ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, geen idee waarvoor ik straks moet gaan werken, dus geen idee of meer nuttig zou zijn.
Oh, nee master duurt twee jaarquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zijn de beste![]()
Jij bent nu toch ook bijna afgestudeerd?
Ah zo'n type was ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word zo moe van al die kinderen die al een jaar dezelfde domme fout maken.
Ik hoop nu gewoon dat ze straks zakken voor hun examen omdat ze 2 jaar lang punten verliezen omdat ze te beroerd zijn om eenheden bij hun antwoord te schrijven.![]()
Ja, dan kan het.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah zo'n type was ik ook
Ik was altijd vet slordig![]()
Haalde wel altijd hoger dan een 7, maar kon zonder die domme dingen gewoon een 8,5 staan
maarja als je 17 bent dan boeit het je nog niet
OK dan is het een ander verhaal jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan kan het.
Maar dit zijn kinderen die bij de gratie van de docenten en teamleiders (omdat ze te oud werden voor de 2de klas) naar de derde zijn gestuurd en daar onvoldoende staan voor hun gekozen richting.
Kom naar Amsterdamquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
En in Groningen zijn er alleen maar saaie flutminoren
LMAOOOO DEUCEquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
baby omdat hij nog jong is of omdat je hem gebruikt om een bepaalde leegte in je leven op een wellicht ongezonde manier te vullen? 🤔
#durftevragen
Ik wil kersencake of wortelcake. Regrets dat ik het niet mee namquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Misschien met stage![]()
Omg ik heb lemoncake gekocht
Ik wist dat ik regrets zou krijgen als ik het niet zou kopen dusjaquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil kersencake of wortelcake. Regrets dat ik het niet mee nam
Is goed ben om half 11 in Grunnquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wist dat ik regrets zou krijgen als ik het niet zou kopen dusja
#noragrets
Kom van mn lemoncake eten nomnomnom
Kan je niet voor 03:46? Kan je samen met ons mee eten tijdens suhoor, zijn zeer lekkere gerechtenquote:
Wat doe je voor opleiding eigenlijk?quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Misschien met stage![]()
Omg ik heb lemoncake gekocht
Nee, iedereen die ik ken viesdikquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
Word je daar nu eigenlijk ook slanker van, zo'n ramadan?
Dat kan ook. Lijkt me oprecht wel eens tof om zo iets mee te maken eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan je niet voor 03:46? Kan je samen met ons mee eten tijdens suhoor, zijn zeer lekkere gerechten![]()
Onverstandig.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb mezelf net in de duim gesneden, echt matig.
Klopt idd. Heb je daar geen vrouw voor dan?quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Een man hoort ook eigenlijk niet in de keuken
Jawel. Maar ik kook vanavondquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Klopt idd. Heb je daar geen vrouw voor dan?
ZEER matigquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb mezelf net in de duim gesneden, echt matig.
Denk als je normaal zou eten na zonsondergang best wel, maar de meeste eten volgens mij zo belachelijk veel suiker en troep danquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ben in die 3 dagen dat ik tot nu toe vast, 1,5 kg lichterquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
Biologie en medisch labonderzoekquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat doe je voor opleiding eigenlijk?
Pff. Denk dat ik ook maar moslim word dan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben in die 3 dagen dat ik tot nu toe vast, 1,5 kg lichter
Want je kunt alleen lijnen als je denkt dat je anders naar de hel gaat?quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pff. Denk dat ik ook maar moslim word dan.
Is wel een goede motivator denk ik jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Want je kunt alleen lijnen als je denkt dat je anders naar de hel gaat?
Loka heeft vaak moeite met sarcasme maar dit spant toch wel echt de kroonquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Want je kunt alleen lijnen als je denkt dat je anders naar de hel gaat?
Als je zo simpel bent om dat te geloven misschien wel ja.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is wel een goede motivator denk ik ja
Zal jouw kroon eens spannen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loka heeft vaak moeite met sarcasme maar dit spant toch wel echt de kroon
Hoe simpeler je bent hoe gelukkiger toch.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je zo simpel bent om dat te geloven misschien wel ja.
Daar zit geen beweging meer in, doe geen moeitequote:
Weet niet of moslims gelukkiger zijn dan mensen die wel na kunnen denken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe simpeler je bent hoe gelukkiger toch.
En hoe slanker, schijnbaar.
Je bent al de tweede vandaag die me verbloemd een autist noemt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loka heeft vaak moeite met sarcasme maar dit spant toch wel echt de kroon
quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent al de tweede vandaag die me verbloemd een autist noemt.
Even krassen.
Nooo dontquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent al de tweede vandaag die me verbloemd een autist noemt.
Even krassen.
Gayquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:47 schreef Tjacka het volgende:
morgen hazesavond in paradiso![]()
lekker hoor
Dank je, dat hoor ik niet zo vaak.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind jimmydean een juiste toevoeging in de sc
en mij? of erken je mij nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind jimmydean een juiste toevoeging in de sc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |