ZEER matigquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb mezelf net in de duim gesneden, echt matig.
Denk als je normaal zou eten na zonsondergang best wel, maar de meeste eten volgens mij zo belachelijk veel suiker en troep danquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
Word je daar nu eigenlijk ook slanker van, zo'n ramadan?
Ben in die 3 dagen dat ik tot nu toe vast, 1,5 kg lichterquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
Word je daar nu eigenlijk ook slanker van, zo'n ramadan?
Biologie en medisch labonderzoekquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat doe je voor opleiding eigenlijk?
Pff. Denk dat ik ook maar moslim word dan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben in die 3 dagen dat ik tot nu toe vast, 1,5 kg lichter
Want je kunt alleen lijnen als je denkt dat je anders naar de hel gaat?quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pff. Denk dat ik ook maar moslim word dan.
Is wel een goede motivator denk ik jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Want je kunt alleen lijnen als je denkt dat je anders naar de hel gaat?
Loka heeft vaak moeite met sarcasme maar dit spant toch wel echt de kroonquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Want je kunt alleen lijnen als je denkt dat je anders naar de hel gaat?
Als je zo simpel bent om dat te geloven misschien wel ja.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is wel een goede motivator denk ik ja
Zal jouw kroon eens spannen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loka heeft vaak moeite met sarcasme maar dit spant toch wel echt de kroon
Hoe simpeler je bent hoe gelukkiger toch.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je zo simpel bent om dat te geloven misschien wel ja.
Daar zit geen beweging meer in, doe geen moeitequote:
Weet niet of moslims gelukkiger zijn dan mensen die wel na kunnen denken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe simpeler je bent hoe gelukkiger toch.
En hoe slanker, schijnbaar.
Je bent al de tweede vandaag die me verbloemd een autist noemt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loka heeft vaak moeite met sarcasme maar dit spant toch wel echt de kroon
quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent al de tweede vandaag die me verbloemd een autist noemt.
Even krassen.
Nooo dontquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent al de tweede vandaag die me verbloemd een autist noemt.
Even krassen.
Gayquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:47 schreef Tjacka het volgende:
morgen hazesavond in paradiso![]()
lekker hoor
Dank je, dat hoor ik niet zo vaak.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind jimmydean een juiste toevoeging in de sc
en mij? of erken je mij nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind jimmydean een juiste toevoeging in de sc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |