Odyseee staat er tussen bijv, Lof der Zotheid, Goddelijke Komedie, Lolitaquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dan precies de Verboden Boeken zijn dan.
Ik ken alleen de Index librorum prohibitorum
En terecht datze verboden werden?quote:
Maar bedoel zijn sommige echt zo controversieel als ze aangeduid wordenquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen boek zou ooit verboden moeten zijn.
Nee dus.
Van die lijst nauwelijks.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar bedoel zijn sommige echt zo controversieel als ze aangeduid worden
Lijkt m vreselijk om te lezen jaquote:
Het is vooral zoveel onzin, zo van de hak op de tak.quote:
Hitler zijn kwaliteiten lagen dan ook niet bij het schrijven waarschijnlijk.quote:
Ik vind het wel intrigerend om de gedachtegang van zo'n figuur proberen te volgen.quote:
Snap ook niet dat het illegaal is vrderquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral zoveel onzin, zo van de hak op de tak.
Dan zou ik dus niet Mein Kampf aanraden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het wel intrigerend om de gedachtegang van zo'n figuur proberen te volgen.
Heb je daar nog tips voor dan?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan zou ik een goed boek zoeken over Hitlers gedachtegang en zn populariteit ervan.
Er ist wieder daquote:
Jammer.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, Hitler en WW2 weet ik niet heel veel van af.
Gelezen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral zoveel onzin, zo van de hak op de tak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |