Ben jij al eens verder gegaan aan je boek over die islamitische homo die dadels vist van de markt met een emmer?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 1 boek gelezen. Over een stel in een Vinex-wijk die aan partnerruil gaan doen met hun buren en dan eindigt het in een slachtpartij in een bungalowpartij
Genot
Welke boeken vond je het best van Nederlnadse komaf?quote:
Dat je het dan nog uitleest.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Camera_Obscura_(verhalen)
Dit heb ik ook gelezen.
Zelden zo'n saai iets gelezen.
Wat was dat saai zeg.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij al eens verder gegaan aan je boek over die islamitische homo die dadels vist van de markt met een emmer?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Reize_door_het_Aapenlandquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke boeken vond je het best van Nederlnadse komaf?
Oh. Lees boeken verder toch zo snel uit, dus lees ik het meestal maar gewoon uit.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je het dan nog uitleest.
Als ik een boek saai vind leg ik het al weg na 1 hoofdstuk, zo ook met Lord of the Rings. Daar was echt geen doorkomen aan.
Apart wel. Klinkt leuk jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Reize_door_het_Aapenland
Dit was echt heel, heel erg grappig en interessant.
Die laatste zin hahaquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Reize_door_het_Aapenland
Dit was echt heel, heel erg grappig en interessant.
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik heb echt 0 motivatie, inspiratie,d rang om daar mee verder te gaan. Wel jammer mja. Komt misschien nog wel weer. Ooit
Als het een dik boek is van 1000 pagina's ga je dat toch niet helemaal uitlezenquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh. Lees boeken verder toch zo snel uit, dus lees ik het meestal maar gewoon uit.
Oh jawel hoor. Ik lees eigenlijk alles wel uit.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het een dik boek is van 1000 pagina's ga je dat toch niet helemaal uitlezen
Dit jaar boek van 1300 paginas gelezenquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herkenbaar
[..]
Als het een dik boek is van 1000 pagina's ga je dat toch niet helemaal uitlezen
Zou ik alleen doen als ik me heel erg verveel op vakantie ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik lees eigenlijk alles wel uit.
Al doe ik over sommige wel langer omdat ik ze dan misschien een keer per week een uurtje oppak.
Niks mis mee. De ASOIAF boeken zijn in totaal 5600 pagina's. Wel vies lang over gedaan trouwens, ook halfjaar weggelegdquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit jaar boek van 1300 paginas gelezen
Ik heb tijdens een saaie vlucht uit bittere noodzaak wel eens 50 shades of grey gelezen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou ik alleen doen als ik me heel erg verveel op vakantie ofzo.
Maar als ik thuis ben is er zoveel afleiding dat ik het wel zou laten zitten.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb tijdens een saaie vlucht uit bittere noodzaak wel eens 50 shades of grey gelezen.
Dat was matig zeg.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb tijdens een saaie vlucht uit bittere noodzaak wel eens 50 shades of grey gelezen.
Dat was matig zeg.
Van de katholieke kerk?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
Heb je weleens wat van de Verboden Boeken gelezen Inso?
Niet per se door de kerk verbodenquote:
Ik weet niet wat dan precies de Verboden Boeken zijn dan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet per se door de kerk verbodenKan ook door staten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |