Scherpe observatie.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het niet kon gebeuren had ik nu geen oorpijn.
Dat kan je aan Stijn wel overlatenquote:
Gewoon niet doen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb geen motivatie om dat hele verhaal te lezen
quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon niet doen.
Niet eens die link openen.
Laat gaan.
Wattan?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
oh oh de directe vluchten naar azie zijn goed te doen net na kerst.![]()
![]()
Retour?quote:
Dat is wel netjes jaquote:
Ik ook ja. Die nieuwe film lijkt me best tof maar meer dan dat. Mehquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat veel nieuwe dingen van harry potter me minder interesseren eigenlijk.
Ik denk graag in het verleden.
ga je die prequels ook niet kijken?quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat veel nieuwe dingen van harry potter me minder interesseren eigenlijk.
Ik denk graag in het verleden.
Moet sowieso wel zeggen dat het voor mij verder vooral nostalgie is naar iets van mn kindertijd.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook ja. Die nieuwe film lijkt me best tof maar meer dan dat. Meh
ik snap er sowieso geen zak van wat er nu uitkomtquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ga je die prequels ook niet kijken?
Geen enkel karakter van de HP-wereld die je tot nu toe gezien hebt komt er in voor in ieder geval. Alleen Dumbledore geloof ikquote:Op woensdag 29 juni 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik snap er sowieso geen zak van wat er nu uitkomt
weet alleen dat er film is
Ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen enkel karakter van de HP-wereld die je tot nu toe gezien hebt komt er in voor in ieder geval. Alleen Dumbledore geloof ik
Hm oke.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet.
Allemaal Amerikaanse tovenaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |