Spannend, scriptie goed beoordeeld?quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb echt GRTD
Ik heb volgende week scriptieverdediging en dat is het enigeIedereen is al op vakantie of werkt fulltime
En het weer is te kut om echt dingen te gaan doen
Graag, ik hou van drukte.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb het vies druk.
Iemand ruilen?
Ik moet nog 16 toetsen nakijken vandaag. En nog 250 cijfers invoeren.quote:
Oh echt, spannendquote:Op woensdag 29 juni 2016 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het cijfer krijg je pas na je verdediging
Ja, maar ik weet toch al dat ik geslaagd ben, want anders laten ze je de verdediging niet doenquote:
Oke nee dat is mij te druk, sterktequote:Op woensdag 29 juni 2016 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nog 16 toetsen nakijken vandaag. En nog 250 cijfers invoeren.
Morgen hele dag sportdag.
Vrijdag activiteiten ochtend. In de middag en avond naar trouwerij.
Aids.
Ik heb dit kwartaal al m'n tentamens een dag van tevoren geleerd. Gelukkig wel voldoendes (8,1, 8,3 en 6,6) alleen dat doe ik dus NOOIT weer. Wat een stress was dat joh.quote:
MBO strugglesquote:Op woensdag 29 juni 2016 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke nee dat is mij te druk, sterkte
[..]
Ik heb dit kwartaal al m'n tentamens een dag van tevoren geleerd. Gelukkig wel voldoendes (8,1, 8,3 en 6,6) alleen dat doe ik dus NOOIT weer. Wat een stress was dat joh.
Succes bebe
Ja, das wel fijn. Maakt cijfer je uberhaupt wat uit?quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet toch al dat ik geslaagd ben, want anders laten ze je de verdediging niet doen
Heee maar lekkere cijfers johquote:Op woensdag 29 juni 2016 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke nee dat is mij te druk, sterkte
[..]
Ik heb dit kwartaal al m'n tentamens een dag van tevoren geleerd. Gelukkig wel voldoendes (8,1, 8,3 en 6,6) alleen dat doe ik dus NOOIT weer. Wat een stress was dat joh.
Succes bebe
Zolang het 7+ is dan ben ik tevrednequote:Op woensdag 29 juni 2016 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, das wel fijn. Maakt cijfer je uberhaupt wat uit?
[..]
Heee maar lekkere cijfers joh
analytical epidemiology, nog meer statistiek dusquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes.
Waar gaat het tentamen over?
Whihiquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, das wel fijn. Maakt cijfer je uberhaupt wat uit?
[..]
Heee maar lekkere cijfers joh
quote:
Oei.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
analytical epidemiology, nog meer statistiek dus
Het ziet er wel een beetje uit als Excel 2003 ja.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind SPSS echt VERSCHRIKKELIJK. Lijkt zo outdated ofzo
Maar dan ook echtquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ziet er wel een beetje uit als Excel 2003 ja.
Haha ja, ieder blok ook wel tentamen statistiek gehad dus basis ken ik nu wel goed en dan is het ook allemaal niet meer zo moeilijkquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Whihi
Oh god statistiek tentamenhou je daarvan?
[..]
Spreek je nog wel tijdens m'n master.![]()
![]()
lol wat, nee spss is godquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind SPSS echt VERSCHRIKKELIJK. Lijkt zo outdated ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |