Dat is wel oprecht lekker gevoel als je zon Thai de les leert.quote:
Met een hele stapel eieren losgebonden achterop?quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Of scooteren door Bangkok.
Lekker hoor.
Nee met een vrouwquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een hele stapel eieren losgebonden achterop?
Zal wel beter daar zijn dan lompe boeren in de polder die je op een smalle weg voorbij scheurenquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ik vond het niet erger dan hier rijden.
Sterker nog, ik vond ze iets beschaafder rijden.
Een aft?quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:38 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een blaasje in mijn mond en nu doet het pijn als ik een te groot slokje whisky neem.
Is ook alleen bij de eerste vijf slokken oid, maar wel vervelend.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een aft?
Whisky verdooft dat toch juist?
Dat heb je in Azie nu nooit.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Eerste taxiritje in New York, gelijk ongeluk en flinke bult op m`n kop![]()
Stijn vindt dit leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb je in Azie nu nooit.
Daar rijden ze gewoon zonder rijbewijs op ERVARING.
Worden ook zat mensen doodgereden dus dat scheelt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb je in Azie nu nooit.
Daar rijden ze gewoon zonder rijbewijs op ERVARING.
ja scooteraarsquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Worden ook zat mensen doodgereden dus dat scheelt.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben jullie dit al gelezen over Ilvermorny?
https://www.pottermore.co(...)ng-video-and-sorting
Thunderbird is zeker Gryffindorquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Horned Serpent, Pukwudgie, Thunderbird and Wampus.
Wat een kutnamen zegThunderbird
De wizardschool in Amerika.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is het? Een nieuwe school?
Nieuw verhaal?
Lees dat verhaal maar en dan kom je er wel achter waarom ze zo hetenquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Horned Serpent, Pukwudgie, Thunderbird and Wampus.
Wat een kutnamen zegThunderbird
Fucking vet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De wizardschool in Amerika.
Hele geschiedenis daarvan staat erin, en je kan je laten sorteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |