Daar heb je deze intex rommel voorquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar die ene dag in het jaar dat je er wel zin in hebt
Had een ronde voor buiten. Wel lekker maar duurt teringlang voordat het gevuld isquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar heb je deze intex rommel voor
[ afbeelding ]
Wat slecht.quote:
Jawel, maar ze hebben een belachelijk groot perceel.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Past het nog wel mooi in de tuin qua beeld?
BASISPRIJS VANAF*:quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
hoe rijk ben je wel niet als je een fucking binnenshuis zwembad hebt
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had een ronde voor buiten. Wel lekker maar duurt teringlang voordat het gevuld is
En dan moet je er ook nog ruimte voor hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BASISPRIJS VANAF*:
Breedte Lengte Diepte Prijs
3 m 6 m 1,55 m ¤ 22.000,-
is toch gewoon kwestie van prioriteitenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
Die is groot ja, zo groot hoeft het ook weer niet voor de paar dagen in het jaarquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als je de ruimte hebt.. wel een maand bezig met vullen denk ik
dalijk trap je in ene zee-egelquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:31 schreef Kurovski het volgende:
Vind dit toch eigenlijk wel beter.
[ afbeelding ]
Dat zwembad is uit verhouding.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als je de ruimte hebt.. wel een maand bezig met vullen denk ik
mwahquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is toch gewoon kwestie van prioriteiten
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Skeere keuken, skeere badkamer maar wel een binnenzwembad
niet gebouwd zijn voor de ectoleefquote:
ha ha haquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
noem je dat een normale verhouding?
Ga je mond spoelen. Ben niet eens kwaad. De treurige post. De onwetende, die de schoonheid van het leven niet kan waarderen.quote:
tfoequote:
lol, waar?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Ben niet eens kwaad. De treurige post. De onwetende, die de schoonheid van het leven niet kan waarderen.
Dit zei tong gisteren tegen mij
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Was keer op vakantie, werd het zwembad gevuld met een tuinslang. Hele vakantie niet kunnen zwemmen, wtf.![]()
![]()
![]()
Leuk joh die twee sterren resorts.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Ja, we konden de laatste dag van de glijbaan af want die eindigde in zo'n ander badje en die had wel genoeg water![]()
oh hoopte op interessanter topicquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TDF / De Avondetappe #113 Danny
Oh ja toen ging Tong een beetje hard op de medicatie volgens mij.quote:
ik zou het niet wetenquote:
jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja toen ging Tong een beetje hard op de medicatie volgens mij.
kamperenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon kamperen in Frankrijk hier hoor
lekker op vakantie ergens in een mooi land om aan een zwembad te liggenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Ja, we konden de laatste dag van de glijbaan af want die eindigde in zo'n ander badje en die had wel genoeg water![]()
Oh nee oké.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon kamperen in Frankrijk hier hoor
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tong is verliefd op Dione, als je haar beledigt krijg je met hem te maken
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekker op vakantie ergens in een mooi land om aan een zwembad te liggen
Kamperenquote:
Wow er is een bekende Nederlandse vrouw die hij niet afkraakt? Wow.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tong is verliefd op Dione, als je haar beledigt krijg je met hem te maken
oh als kind, nee toen had ik ook aan zwembad met heul veul en kei hoge glijbanen genoegquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja echt andere behoefte dan 'plezier' enzo heb ik niet als kind op vakantie. Jij had dat wel?
quote:
Gameboy niet te vergetenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh als kind, nee toen had ik ook aan zwembad met heul veul en kei hoge glijbanen genoeg
zal wel terecht zijn geweestquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Ben niet eens kwaad. De treurige post. De onwetende, die de schoonheid van het leven niet kan waarderen.
Dit zei tong gisteren tegen mij
slaaf van grootkapitaal gespotquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:41 schreef Drug het volgende:
ewa matties. zit hier bored af in een meeting
corporate bullshit
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:41 schreef deadprez het volgende:
ik moest als kind altijd mee naar allemaal oude stadjes
en dan door allerlei godse saaie musea lopen en dan daarna nog 4 uur uit eten gaan![]()
echt fantastisch was dat![]()
Preciesquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je wilde nog net niet terug naar school?
Mijn ouders gingen altijd drie weken op vakatnie, maar bleven max 5 dagen op één camping. Godver dat is ook kut als je kindje bent zeg
heb je iig wat van de wereld gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:41 schreef deadprez het volgende:
ik moest als kind altijd mee naar allemaal oude stadjes
en dan door allerlei godse saaie musea lopen en dan daarna nog 4 uur uit eten gaan![]()
echt fantastisch was dat![]()
Zo'n oldskool ding toch niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch wel spijt dat ik die van mij weg heb gedaan.
koop een nieuwe danquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb jij niet dat je nu weer jonger wilt zijn? Vroeger wilde ik ouder zijn en nu jonger.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik mis die tijd, alles was toen een groot feest
vooral van Frankrijk en Italiëquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je iig wat van de wereld gezien
deze man weetquote:
Ja, ik ga dit jaar weer zo'n groepsreis doen en ga gewoon even tegen mensen zeggen dat ze gameboy mee moeten nemen want het is busreis en dat is vet leuk highgghigiquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Inderdaad, Pokémons ruilen met andere Nederlanders.
nou hier niet hoor, lustte het eten wel eens niet en dat was echt een ramp en soms mocht ik niet zwemmen want het ging onweren en dat was ook echt een ramp. En soms moest ik 's ochtends stokbrood halen bij zo'n winkeltje en dat was ook echt een ramp, pfff.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik mis die tijd, alles was toen een groot feest
hehequote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:44 schreef Crack_ het volgende:
En soms moest ik 's ochtends stokbrood halen bij zo'n winkeltje en dat was ook echt een ramp, pfff.
Wou hem alleen nog hebben om het idee en omdat ik er dan toch één had. Ik heb wel een Nintendo DSiquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
koop een nieuwe dan
die dingen kosten echt niks tweedehands
Zijn ze toen wel meegestopt dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies
Ja, dat hebben m'n ouders ook paar keer geprobeerd, maar dan was ik meestal niet meer zo gezellig na 2 weken
Ohh drolletje, hoezo danquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we allemaal. kriebels in de buik tijdens het zwemmen met je campingvriendinnetjequote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb jij niet dat je nu weer jonger wilt zijn? Vroeger wilde ik ouder zijn en nu jonger.
Dit is trouwens heb, want ik heb het laatst nog gespeeldquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:45 schreef HPLC het volgende:
Ik had gameboy met Duitse pokémon, kon dus nooit ruilenBest gaar
Nigel uit Amstelveen had een Pikachu van level 92. Never forget.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ga dit jaar weer zo'n groepsreis doen en ga gewoon even tegen mensen zeggen dat ze gameboy mee moeten nemen want het is busreis en dat is vet leuk highgghigi.
Maar meeste vergeten het, of denken dat andere het stom vinden blabla, gameboooy. Heb nog nooit pokemon uitgespeeld tho.
mwah mijn organisatie is maatschappelijk wel prima oké, maar dat corporatism sluipt er wel in en is kanki gaarquote:
Been there done that.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En soms moest ik 's ochtends stokbrood halen bij zo'n winkeltje en dat was ook echt een ramp, pfff.
Ich wähl Caterpie.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:45 schreef HPLC het volgende:
Ik had gameboy met Duitse pokémon, kon dus nooit ruilenBest gaar
Ja volgens mij van alles.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Had je ook zo'n mooie accessoires ervoor?
Ja, toen gwn ieder jaar naar vet chille huizenquote:
Regenachtige dagen waren tof, lekker in de tent zitten met het harde getik. Ging altijd vroeg naar bed toen. Stokbrood halen in het winkeltjequote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou hier niet hoor, lustte het eten wel eens niet en dat was echt een ramp en soms mocht ik niet zwemmen want het ging onweren en dat was ook echt een ramp. En soms moest ik 's ochtends stokbrood halen bij zo'n winkeltje en dat was ook echt een ramp, pfff.
praat het maar goed voor jezelfquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:45 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah mijn organisatie is maatschappelijk wel prima oké, maar dat corporatism sluipt er wel in en is kanki gaar
Ja er kwam naarmate dat ding langer bestond steeds meer.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo'n soort van zaklamp op erop te klikken waardoor je scherm werd verlicht.
nee dat niet wel pantalon en shirt, maar doe ik om mijn doelgroep bitches nat te makenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
praat het maar goed voor jezelf
heb je een stropdas om nu?
Ik vond tentje ook wel gezelligquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Regenachtige dagen waren tof, lekker in de tent zitten met het harde getik. Ging altijd vroeg naar bed toen. Stokbrood halen in het winkeltje
Ik mocht nooit een Furby want te duurquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:46 schreef Crack_ het volgende:
Toen Pokemon voor Gameboy uit kwam kon ik absoluut geen engels, en je moest wat langer wachten voor nederlandse versie oid dus had maar engels. Iedere dag bij mn buurjongen, want die snapte het wel.
Dit was overigens hetzelfde voor de Furrrrby's. Die mn neefje nu heeft zag ik.
jij weetquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:46 schreef Germano het volgende:
[..]
uhuhquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:47 schreef Drug het volgende:
[..]
nee dat niet wel pantalon en shirt, maar doe ik om mijn doelgroep bitches nat te maken
Pokémon Red en een furby had ik ook (vraag me nu af waarom)quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:46 schreef Crack_ het volgende:
Toen Pokemon voor Gameboy uit kwam kon ik absoluut geen engels, en je moest wat langer wachten voor nederlandse versie oid dus had maar engels. Iedere dag bij mn buurjongen, want die snapte het wel.
Dit was overigens hetzelfde voor de Furrrrby's. Die mn neefje nu heeft zag ik.
Furby was fucking coolquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Pokémon Red en een furby had ik ook (vraag me nu af waarom)
Ja die had ik voor de Advancequote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:46 schreef Germano het volgende:
[..]
omdat furby baas is manquote:
Furbyquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mocht nooit een Furby want te duur!
Ik had wel een Baby Born en die deed niet eens precies wat hij allemaal zou moeten kunnen.
Dat was ook wel tof ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Furby
Het ging allemaal hierom:
[ afbeelding ]
Ik had dat pakket ook haha, gouden tijden. mario helemaal kapot gespeeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Inclusief vergrootglas hè. Die vergat ik nog. Was een all-in-one.
Pokémon Blue, Yellow en Gold.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Deze heb ik nog liggen, een oranje. Kan binnen een minuut tevoorschijn toveren als ik thuis ben zelfs.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Furby
Het ging allemaal hierom:
[ afbeelding ]
haha, wat moesten baby borns precies doen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mocht nooit een Furby want te duur!
Ik had wel een Baby Born en die deed niet eens precies wat hij allemaal zou moeten kunnen.
Dat geloof ik wel. Lijkt me hilarisch om die namen met elkaar te vergelijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo cool, was de eerste keren dat je het speelde echt een verrassing wie het was
Tering.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ja, ik kreeg hem als ik een week mn mond dicht kon houden thuis. Het was me gelukt tot vier dagen. Toen vonden mn oudders het wel sneu dus moest nog maandje wachten oid en toen kreeg ik
![]()
hier ook red, red is the bestquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Donkey Kong, Snoopy Tennis.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik had dat pakket ook haha, gouden tijden. mario helemaal kapot gespeeld.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:49 schreef Crack_ het volgende:
En ja, ik kreeg hem als ik een week mn mond dicht kon houden thuis. Het was me gelukt tot vier dagen. Toen vonden mn oudders het wel sneu dus moest nog maandje wachten oid en toen kreeg ik
![]()
Sowieso, echt een connectie volgens mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier ook red, red is the best![]()
En ook red furrrby
http://bulbapedia.bulbaga(...)n_Pok%C3%A9mon_namesquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Lijkt me hilarisch om die namen met elkaar te vergelijken.
heb jij rood ooit uitgespeeld? Ik moet nog uitspelenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sowieso, echt een connectie volgens mij.
Hell fucking no.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij rood ooit uitgespeeld? Ik moet nog uitspelen
Uitgespeeld als in alle 150 gevangen?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij rood ooit uitgespeeld? Ik moet nog uitspelen
Gewoon pyromaantjes toch.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:51 schreef HPLC het volgende:
Hoe kan je nou zeggen dat Red beter is dan Blue?
151 tochquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Uitgespeeld als in alle 150 gevangen?
ik vind beelden van vroeger altijd kutquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik zag laatst voor het eerst beeld en geluid van mijzelf toen ik 8 was ofzo. Ik vond het fantastisch en ben boos op mn ouders dat ze dat niet zelf hebben gedaan![]()
nee, als in alle badgesquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Uitgespeeld als in alle 150 gevangen?
echt? hoezo danquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik vind beelden van vroeger altijd kut
mew is toch 151?quote:
vangen is vangenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Mew kon je alleen vangen via een glitch. Telde niet mee dacht ik.
Natuurlijk.quote:
moest hardop lachenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat ben jij voor'n neppe aziaat eigenlijk?
Gewoon precies zoals je het zegt, hoezo?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat ben jij voor'n neppe aziaat eigenlijk?
nee want missingno is geen pokemonquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet meetellen is niet meetellen. Anders moet je Missingno ook meetellen.
Vraag het professor oakquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Weet je niet. Z'n nummer is onbekend.
ja oké, truequote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Weet je niet. Z'n nummer is onbekend.
zou wel diep bij Misty willen gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:54 schreef Zosk het volgende:
Deze discussie over Pokémon gaat echt kkdiep.
dit gaat me te verquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Natuurlijk.![]()
Even rare candy op nummer 6 zetten en dan bij Cannibar Island een Missingno vangen zodat je oneindig veel rare candies had.
die is 10 ofzo :squote:
oh is wel onpartijdig verder tochquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, vraag de rivaal zijn opa toch niets.
noobquote:
Nadat je de eerste Pokémon hebt gekozen ben je al in het nadeel. Ze spelen onder een hoedje.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh is wel onpartijdig verder toch
dit jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Nadat je de eerste Pokémon hebt gekozen ben je al in het nadeel. Ze spelen onder een hoedje.
quote:
Nee, enige trucje wat ik kende is dat je alle drie die begin pokemon kon krijgen als je zo'n kabeltje had oid maar weenie hoe. Maar nogmaals, ik kon ook niks lezen he dus snapte er allemaal niks van. Mijn buurjongen speelde meer mijn spelletje dan ikzelfquote:
Ruilen?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:57 schreef Crack_ het volgende:
Nee, enige trucje wat ik kende is dat je alle drie die begin pokemon kon krijgen als je zo'n kabeltje had oid maar weenie hoe.
Jawel, maar ik snap wat zij bedoelt.quote:
oh daar staat me idd ook wel iets van bijquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Jawel, maar ik snap wat zij bedoelt.
Als je tijdens het ruilen de kabel eruit trok dan had je die Pokémon allebei.
care niet zoquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
wat weten jullie van Pokémon, ik ben de eckte meister. Laatst nog leipe Venusaur getekend.
Is altijd 2, je probeert het uit je hoofd te zetten, maar je valt altijd terug op 2quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn vriendin reageert niet op haar app. Ik heb drie opties:
1/ Ze is dood
2/ Ze gaat vreemd en wordt nu uitgewoond door Miguel uit Spanje in zijn Mercedes die haar veel lekkerder neukt dan ik terwijl ik hier werkeloos games zit te spelen
3/ Ze is druk op haar werk
Wat is het denken jullie?
heeft ze wel gewassen? wil wel goeie eerste indrukquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom dan ik duw je neus in de foef van aberella
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom dan ik duw je neus in de foef van aberella
Gelukkig maar dat Spanje is uitgeschakeld door Italië, heb ik toch nog mijn gewin.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is altijd 2, je probeert het uit je hoofd te zetten, maar je valt altijd terug op 2
Ik gok 3. 2 is sowieso onmogelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
1/ Ze is dood
2/ Ze gaat vreemd en wordt nu uitgewoond door Miguel uit Spanje in zijn Mercedes die haar veel lekkerder neukt dan ik terwijl ik hier werkeloos games zit te spelen
Shark attack.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
1/ Ze is dood
Zie DM voor wetransferlinkje.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar blijft transcript tardelly
ey maatquote:
mee eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
top user spotted, i repeat, top user spotted
hahahquote:
Handsome cokesniper bestellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:41 schreef Drug het volgende:
ewa matties. zit hier bored af in een meeting
corporate bullshit
Werkt wel toch?quote:
Van Enrique?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:19 schreef Crack_ het volgende:
Dat nummer bailar, weenie hoor.. ik vind het echt geen leuk nummer
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
top user spotted, i repeat, top user spotted
IK OOK!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben wel beetje benieuwd naar nieuw Pokémon spelletje
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:13 schreef deadprez het volgende:
oh godkk ik moet die hoeretyfus post nog doen
quote:
past niet bij zijn image hè dus gewoon verzwijgenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]![]()
Wist niet dat je dat als baantje had.
Twee uur per week hè. Valt wel mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]![]()
Wist niet dat je dat als baantje had.
Wel joh, kan je ook meteen mee doen met de FOK!stok, twee vliegen in 1 klap. De stok uit Schubbekutteveen halen en meteen een Pokemon vangen in de sloot daar.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pokemon Go lijkt me wel interessant maar ga ook weer niet stoppen bij willekeurig slootje om een pokemon te vangen, dat gaat mij wat te ver
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel joh, kan je ook meteen mee doen met de FOK!stok, twee vliegen in 1 klap. De stok uit Schubbekutteveen halen en meteen een Pokemon vangen in de sloot daar.
Je ziet er totaal anders uit dan ik dacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Voor de verandering maar weer eens foto geplaatst op FOK!.
Had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Je ziet er totaal anders uit dan ik dacht.
Ik denk niet dat ze een KLB´er de code gaan gevenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel joh, kan je ook meteen mee doen met de FOK!stok, twee vliegen in 1 klap. De stok uit Schubbekutteveen halen en meteen een Pokemon vangen in de sloot daar.
vriend zullen we samen vange N?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pokemon Go lijkt me wel interessant maar ga ook weer niet stoppen bij willekeurig slootje om een pokemon te vangen, dat gaat mij wat te ver
Geverfd haar heb ik wel paar jaar gehad in allemaal kleurtjes. Maar heb nu eindelijk mijn eigen kleur (blond) weer terug,quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Iemand met geverfd haar en een bril. Weet niet waarom.
Natuurlijke haarkleur is bijna altijd beter.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geverfd haar heb ik wel paar jaar gehad in allemaal kleurtjes. Maar heb nu eindelijk mijn eigen kleur (blond) weer terug,
ok wchquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben vies moe. Net terug van Blijdorp. Dochtertje 1 vandaag
Gewoon uitschelden voor racisten, dan hebben ze geen keus.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een KLB´er de code gaan geven
Mijn omgeving zegt van wel in mijn geval.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Natuurlijke haarkleur is bijna altijd beter.
Heb geen vergelijkingsmateriaal, maar denk het ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn omgeving zegt van wel in mijn geval.
Leukquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Voor de verandering maar weer eens foto geplaatst op FOK!.
Genoten van IJsland, wat een godenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Natuurlijke haarkleur is bijna altijd beter.
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goeiequote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon uitschelden voor racisten, dan hebben ze geen keus.
Echt hè. Benieuwd of ze tegen Frankrijk ook kunnen stunten. Die ogen toch een stuk beter georganiseerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Genoten van IJsland, wat een goden
Gefeliciteerd met haags junioritaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
google crop imagequote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:53 schreef Germano het volgende:
Hoe kan ik het bestandformaat van een .gif-bestand reduceren?
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En er komt een bloemetje aan.
Oh dat heb ik gemist.quote:
Ben bang van niet, maar zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Echt hè. Benieuwd of ze tegen Frankrijk ook kunnen stunten. Die ogen toch een stuk beter georganiseerd.
Haha nee stond voor een witte muur.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist.Dacht dat er een plant naast je op de foto stond ofzo, want dan had ik die niet gezien.
![]()
Denk het ook niet, maar ik gun ze alles.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben bang van niet, maar zou leuk zijn.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met haags juniorita
quote:
Bedankt vriendjes en vriendinnetjequote:
Eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar ik gun ze alles.Hebben ten minste een goeie mentaliteit.
Vind het wel even lekker, twee dagen geen voetbal. Begon bijna een verslaving te worden.quote:
Heb bet op Frankrijkquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoop het niet. Ben die Fransen wel zat nu.
Ja dat is wel fijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanaf nu alleen 21.00
En dan nog 3 weekies voor voorronde EL/CLgenot
Belgie en Duitsland ogen het sterkst van allen vind ik. IJsland de beste mentaliteit.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb bet op FrankrijkSpijt nu, Duitsland oogt sterker
Polen komt in de finale hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:59 schreef Zosk het volgende:
Denk nog steeds Duitsland of Frankrijk kampioen, misschien dat België zelfs een kans maakt.
True, normaal kijk ik overigens bijna nooit voetbal. Vrijwel alleen CL.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het wel even lekker, twee dagen geen voetbal. Begon bijna een verslaving te worden.
Ah thanksquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Je ogen zijn daar super mooi Ama.
Heb jij allebei je neuspiercings eruit tho?
Belgie gaat in een eventuele halve finale tegen Portugal sowieso ten onder. Die Portugezen gaan zuigen als idioten die wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:59 schreef Zosk het volgende:
Denk nog steeds Duitsland of Frankrijk kampioen, misschien dat België zelfs een kans maakt.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
True, normaal kijk ik overigens bijna nooit voetbal. Vrijwel alleen CL.
Als Portugal zo blijft spelen winnen ze niet van Polen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Belgie gaat in een eventuele halve finale tegen Portugal sowieso ten onder. Die Portugezen gaan zuigen als idioten die wedstrijd.
België ook niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als Portugal zo blijft spelen winnen ze niet van Polen.
Ja weet niet. Vind Portugal gewoon een schijt irritante ploeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als Portugal zo blijft spelen winnen ze niet van Polen.
Ik ook, hadden van mij al lang weg mogen zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet niet. Vind Portugal gewoon een schijt irritante ploeg.
Het was tegen Hongarije, een zwak elftal dat in de poule heeft weten te stunten omdat hun tegenstanders ook niets waard waren op dat moment. Daar komt nog bij dat zo moesten aanvallen om een treffer te forceren waardoor ze nog 3 tegengoals kregen in de counter.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die laatste minuten was gewoon leipe shit hoor.
4 wedstrijden, 4x gelijk gespeeldquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook, hadden van mij al lang weg mogen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |