nee dat niet wel pantalon en shirt, maar doe ik om mijn doelgroep bitches nat te makenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
praat het maar goed voor jezelf
heb je een stropdas om nu?
Ik vond tentje ook wel gezelligquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Regenachtige dagen waren tof, lekker in de tent zitten met het harde getik. Ging altijd vroeg naar bed toen. Stokbrood halen in het winkeltje
Ik mocht nooit een Furby want te duurquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:46 schreef Crack_ het volgende:
Toen Pokemon voor Gameboy uit kwam kon ik absoluut geen engels, en je moest wat langer wachten voor nederlandse versie oid dus had maar engels. Iedere dag bij mn buurjongen, want die snapte het wel.
Dit was overigens hetzelfde voor de Furrrrby's. Die mn neefje nu heeft zag ik.
jij weetquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo'n soort van zaklamp op erop te klikken waardoor je scherm werd verlicht.
uhuhquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:47 schreef Drug het volgende:
[..]
nee dat niet wel pantalon en shirt, maar doe ik om mijn doelgroep bitches nat te maken
Pokémon Red en een furby had ik ook (vraag me nu af waarom)quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:46 schreef Crack_ het volgende:
Toen Pokemon voor Gameboy uit kwam kon ik absoluut geen engels, en je moest wat langer wachten voor nederlandse versie oid dus had maar engels. Iedere dag bij mn buurjongen, want die snapte het wel.
Dit was overigens hetzelfde voor de Furrrrby's. Die mn neefje nu heeft zag ik.
Furby was fucking coolquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Pokémon Red en een furby had ik ook (vraag me nu af waarom)
Ja die had ik voor de Advancequote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo'n soort van zaklamp op erop te klikken waardoor je scherm werd verlicht.
omdat furby baas is manquote:
Furbyquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mocht nooit een Furby want te duur!
Ik had wel een Baby Born en die deed niet eens precies wat hij allemaal zou moeten kunnen.
Dat was ook wel tof ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Furby
Het ging allemaal hierom:
[ afbeelding ]
Ik had dat pakket ook haha, gouden tijden. mario helemaal kapot gespeeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Inclusief vergrootglas hè. Die vergat ik nog. Was een all-in-one.
Pokémon Blue, Yellow en Gold.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Pokémon Red en een furby had ik ook (vraag me nu af waarom)
Deze heb ik nog liggen, een oranje. Kan binnen een minuut tevoorschijn toveren als ik thuis ben zelfs.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Furby
Het ging allemaal hierom:
[ afbeelding ]
haha, wat moesten baby borns precies doen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mocht nooit een Furby want te duur!
Ik had wel een Baby Born en die deed niet eens precies wat hij allemaal zou moeten kunnen.
Dat geloof ik wel. Lijkt me hilarisch om die namen met elkaar te vergelijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo cool, was de eerste keren dat je het speelde echt een verrassing wie het was
Tering.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ja, ik kreeg hem als ik een week mn mond dicht kon houden thuis. Het was me gelukt tot vier dagen. Toen vonden mn oudders het wel sneu dus moest nog maandje wachten oid en toen kreeg ik
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |