Ga je mond spoelen. Ben niet eens kwaad. De treurige post. De onwetende, die de schoonheid van het leven niet kan waarderen.quote:
tfoequote:
lol, waar?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Ben niet eens kwaad. De treurige post. De onwetende, die de schoonheid van het leven niet kan waarderen.
Dit zei tong gisteren tegen mij
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Was keer op vakantie, werd het zwembad gevuld met een tuinslang. Hele vakantie niet kunnen zwemmen, wtf.![]()
![]()
![]()
Leuk joh die twee sterren resorts.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Ja, we konden de laatste dag van de glijbaan af want die eindigde in zo'n ander badje en die had wel genoeg water![]()
oh hoopte op interessanter topicquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TDF / De Avondetappe #113 Danny
Oh ja toen ging Tong een beetje hard op de medicatie volgens mij.quote:
ik zou het niet wetenquote:
jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja toen ging Tong een beetje hard op de medicatie volgens mij.
kamperenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon kamperen in Frankrijk hier hoor
lekker op vakantie ergens in een mooi land om aan een zwembad te liggenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Ja, we konden de laatste dag van de glijbaan af want die eindigde in zo'n ander badje en die had wel genoeg water![]()
Oh nee oké.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon kamperen in Frankrijk hier hoor
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tong is verliefd op Dione, als je haar beledigt krijg je met hem te maken
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekker op vakantie ergens in een mooi land om aan een zwembad te liggen
Kamperenquote:
Wow er is een bekende Nederlandse vrouw die hij niet afkraakt? Wow.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tong is verliefd op Dione, als je haar beledigt krijg je met hem te maken
oh als kind, nee toen had ik ook aan zwembad met heul veul en kei hoge glijbanen genoegquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja echt andere behoefte dan 'plezier' enzo heb ik niet als kind op vakantie. Jij had dat wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |