Jawel, maar ik snap wat zij bedoelt.quote:
oh daar staat me idd ook wel iets van bijquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Jawel, maar ik snap wat zij bedoelt.
Als je tijdens het ruilen de kabel eruit trok dan had je die Pokémon allebei.
care niet zoquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
wat weten jullie van Pokémon, ik ben de eckte meister. Laatst nog leipe Venusaur getekend.
Is altijd 2, je probeert het uit je hoofd te zetten, maar je valt altijd terug op 2quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn vriendin reageert niet op haar app. Ik heb drie opties:
1/ Ze is dood
2/ Ze gaat vreemd en wordt nu uitgewoond door Miguel uit Spanje in zijn Mercedes die haar veel lekkerder neukt dan ik terwijl ik hier werkeloos games zit te spelen
3/ Ze is druk op haar werk
Wat is het denken jullie?
heeft ze wel gewassen? wil wel goeie eerste indrukquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom dan ik duw je neus in de foef van aberella
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom dan ik duw je neus in de foef van aberella
Gelukkig maar dat Spanje is uitgeschakeld door Italië, heb ik toch nog mijn gewin.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is altijd 2, je probeert het uit je hoofd te zetten, maar je valt altijd terug op 2
Ik gok 3. 2 is sowieso onmogelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
1/ Ze is dood
2/ Ze gaat vreemd en wordt nu uitgewoond door Miguel uit Spanje in zijn Mercedes die haar veel lekkerder neukt dan ik terwijl ik hier werkeloos games zit te spelen
Shark attack.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
1/ Ze is dood
Zie DM voor wetransferlinkje.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar blijft transcript tardelly
ey maatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |