nee want missingno is geen pokemonquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet meetellen is niet meetellen. Anders moet je Missingno ook meetellen.
Vraag het professor oakquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Weet je niet. Z'n nummer is onbekend.
ja oké, truequote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Weet je niet. Z'n nummer is onbekend.
zou wel diep bij Misty willen gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:54 schreef Zosk het volgende:
Deze discussie over Pokémon gaat echt kkdiep.
dit gaat me te verquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Natuurlijk.![]()
Even rare candy op nummer 6 zetten en dan bij Cannibar Island een Missingno vangen zodat je oneindig veel rare candies had.
die is 10 ofzo :squote:
oh is wel onpartijdig verder tochquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, vraag de rivaal zijn opa toch niets.
noobquote:
Nadat je de eerste Pokémon hebt gekozen ben je al in het nadeel. Ze spelen onder een hoedje.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh is wel onpartijdig verder toch
dit jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Nadat je de eerste Pokémon hebt gekozen ben je al in het nadeel. Ze spelen onder een hoedje.
quote:
Nee, enige trucje wat ik kende is dat je alle drie die begin pokemon kon krijgen als je zo'n kabeltje had oid maar weenie hoe. Maar nogmaals, ik kon ook niks lezen he dus snapte er allemaal niks van. Mijn buurjongen speelde meer mijn spelletje dan ikzelfquote:
Ruilen?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:57 schreef Crack_ het volgende:
Nee, enige trucje wat ik kende is dat je alle drie die begin pokemon kon krijgen als je zo'n kabeltje had oid maar weenie hoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |