Wel joh, kan je ook meteen mee doen met de FOK!stok, twee vliegen in 1 klap. De stok uit Schubbekutteveen halen en meteen een Pokemon vangen in de sloot daar.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pokemon Go lijkt me wel interessant maar ga ook weer niet stoppen bij willekeurig slootje om een pokemon te vangen, dat gaat mij wat te ver

quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel joh, kan je ook meteen mee doen met de FOK!stok, twee vliegen in 1 klap. De stok uit Schubbekutteveen halen en meteen een Pokemon vangen in de sloot daar.

Je ziet er totaal anders uit dan ik dacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Voor de verandering maar weer eens foto geplaatst op FOK!.

Had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Je ziet er totaal anders uit dan ik dacht.

Ik denk niet dat ze een KLB´er de code gaan gevenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel joh, kan je ook meteen mee doen met de FOK!stok, twee vliegen in 1 klap. De stok uit Schubbekutteveen halen en meteen een Pokemon vangen in de sloot daar.

vriend zullen we samen vange N?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pokemon Go lijkt me wel interessant maar ga ook weer niet stoppen bij willekeurig slootje om een pokemon te vangen, dat gaat mij wat te ver

Geverfd haar heb ik wel paar jaar gehad in allemaal kleurtjes. Maar heb nu eindelijk mijn eigen kleur (blond) weer terug,quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Iemand met geverfd haar en een bril. Weet niet waarom.

Natuurlijke haarkleur is bijna altijd beter.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geverfd haar heb ik wel paar jaar gehad in allemaal kleurtjes. Maar heb nu eindelijk mijn eigen kleur (blond) weer terug,

ok wchquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben vies moe. Net terug van Blijdorp. Dochtertje 1 vandaag

Gewoon uitschelden voor racisten, dan hebben ze geen keus.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een KLB´er de code gaan geven

Mijn omgeving zegt van wel in mijn geval.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Natuurlijke haarkleur is bijna altijd beter.

Heb geen vergelijkingsmateriaal, maar denk het ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn omgeving zegt van wel in mijn geval.

Leukquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Voor de verandering maar weer eens foto geplaatst op FOK!.

Genoten van IJsland, wat een godenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Natuurlijke haarkleur is bijna altijd beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |