Beetje egoïstisch vind ik dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 08:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja precies beetje jammer dat sommigen zo denken.
Zo lijkt het wel echt hequote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja zij denken er is genoeg vis in de zee. bij problemen ruil ik gewoon![]()
je bent zelf een kuttopicquote:
Varkenshart is al best oud hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:07 schreef deadprez het volgende:
KLB / De kogel kwam van links.
heeft ash weer nieuw account?
oh was niet de bedoeling dat ie naar een post linktequote:
daarvoor hoef ik alleen maar ff op "KLB" te klikkenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm je zei kut. op zoek naar een kuttopic toevallig?
Huh wtf, daar ging het niet over?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja zij denken er is genoeg vis in de zee. bij problemen ruil ik gewoon![]()
Heb niet eens hersenenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb je het weer over je aantal hersencellen hans
quote:
Hehe nee.quote:
Volgens mij eet jij dat soort shit gewoon hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Ik postte gisteren een filmpje van mensen die dat gingen eten op hun date, daar refereerde ik naar.
Als jij het voor me maakt wil ik het wel proberen, maar ik denk echt dat het smerig is.quote:
nee gadverquote:
ja schiet op danquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:17 schreef Wexler het volgende:
[..]
Uiteraard, maar kan nog niet PM'en dus ga naar zijn SC.
Ja zit verder idd helemaal geen verschil tussenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je het nou durum, brood of pannenkoek noemt. het is allemaal meel, melk en ei..
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je het nou durum, brood of pannenkoek noemt. het is allemaal meel, melk en ei..
Vind u de quote die u in uw ondertitel heeft staan niet dubieus gezien de persoon van wie die quote is?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel kom naar de sc dan ofzo
typ normaal ashquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:20 schreef Wexler het volgende:
[..]
Vind u de quote die u in uw ondertitel heeft staan niet dubieus gezien de persoon van wie die quote is?
zou wel proberen hoor ;squote:
Als je de combinatie kaas-ui op een pizza of broodje niet kan waarderen zal je het op een pannenkoek ook niet zo lekker vinden nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als jij het voor me maakt wil ik het wel proberen, maar ik denk echt dat het smerig is.![]()
er zijn wel verschilletjes, maar niet groot.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zit verder idd helemaal geen verschil tussen
Het klinkt gewoon niet lekker.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
''Stop with the violence.''.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
typ normaal ash
waar heb je het over in mijn ondertitel staat #zeer4rpmod
o. nee maar users vinden wel dat ze niet samen aan t probleem hoeven te werken. alleen hij ...het is zijn probleem. met die instelling zal het op een breuk uitlopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
In dat topic ging het alleen over een ex? niet over inwisselen?
oh is gewoon tekst van een liedjequote:
Ik kan de combinatie kaas-ui wel waarderen, maar niet op een pannenkoek denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je de combinatie kaas-ui op een pizza of broodje niet kan waarderen zal je het op een pannenkoek ook niet zo lekker vinden nee.
je hebt ook kaas ui broodjes en die zijn ook goed te doen. die combi is prima idd. alhoewel ik liever iets zoets erbij wil. combi zoet en zoutquote:
lijkt mij echt niks, maar eigenlijk als k erover nadenk kan ik ook niet echt bedenken waarom het niet lekker zou zijn op pannenkoekenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn wel verschilletjes, maar niet groot.
maar goed, ik heb in een pannenkoekenrestaurant gewerkt waar ze ook pannenkoek met gyros verkochten.
of met bolognese saus, of met kippenragout.
kan allemaal
Ik wel, omdat ik er suiker op wil godverdomme.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt mij echt niks, maar eigenlijk als k erover nadenk kan ik ook niet echt bedenken waarom het niet lekker zou zijn op pannenkoeken
dan laat je verdomme die suiker eens weg eet je verdomme eens een hartige pannenkoekquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan de combinatie kaas-ui wel waarderen, maar niet op een pannenkoek denk ik.
Ik eet pannenkoeken met suiker godverdomme.Je gaat toch geen kaas-ui en suiker op een pannenkoek flikkeren.
Maak het gewoon voor me hallo!
NEE DAT WIL IK NIETquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan laat je verdomme die suiker eens weg eet je verdomme eens een hartige pannenkoek
Weet ik nie, zo bekend ben ik niet met Matisyahu, vind gewoon mooi liedjequote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:23 schreef Wexler het volgende:
[..]
Van een bekende extremistische joodse rapper, laat maar btw wellicht te polariserend voor nu.
pannenkoek met kaas, ui en stroopquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je hebt ook kaas ui broodjes en die zijn ook goed te doen. die combi is prima idd. alhoewel ik liever iets zoets erbij wil. combi zoet en zout
Oké, vind uw bijdrage aan het Ebru-topic constructief, heb vernomen dat u socioloog bent maar in dat andere topic zei u dat u laagopgeleid bent?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik nie, zo bekend ben ik niet met Matisyahu, vind gewoon mooi liedje
Dat sowieso niet, die combinatie slaat gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weer zo'n boer die alles al op voorhand afwijst
Ash doe normaal alsjeblieftquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:27 schreef Wexler het volgende:
[..]
Oké, vind uw bijdrage aan het Ebru-topic constructief, heb vernomen dat u socioloog bent maar in dat andere topic zei u dat u laagopgeleid bent?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar goed, ik heb in een pannenkoekenrestaurant gewerkt waar ze ook pannenkoek met gyros verkochten.
kan allemaal
Alles kan, maar of het te vreten is is natuurlijk ook maar een mening.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan allemaal
Ja hij is baasjequote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die kerel heeft echt een klap van de molenwiek gehad he![]()
Hou zo van die gast he
Waarom haal je die debielen hier binnen?quote:
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat dit over mij gaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hij is baasje
beetje apart, maar wel baasje
Dat klinkt gvd als goed vreten idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de beste was met spek, ui, champignon en kaas
klopt, een pannenkoek met appel vind ik dat weer smerig ..quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alles kan, maar of het te vreten is is natuurlijk ook maar een mening.
het is niet alsof hij hier nog niet posttequote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom haal je die debielen hier binnen?
nee met gemberquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh dat kan ik wel waarderen, of met banaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, een pannenkoek met appel vind ik dat weer smerig ..
WCH-stylequote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou er zelfs nog van die marshmallows opgooien om het af te maken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:27 schreef Wexler het volgende:
[..]
Oké, vind uw bijdrage aan het Ebru-topic constructief, heb vernomen dat u socioloog bent maar in dat andere topic zei u dat u laagopgeleid bent?
;squote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou er zelfs nog van die marshmallows opgooien om het af te maken.
nee dan hadden we gezegd, beetje geel maar wel baasjequote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat dit over mij gaat.
Hij was net weer weg idd. Bedankt.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is niet alsof hij hier nog niet postte
hij was er gister nogquote:
gvd ja oh ga doorquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben hier op uw uitnodiging, wellicht is die discussie beter voor een andere keer.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is niet alsof hij hier nog niet postte
geen probleemquote:
wat een toevak. das lekker juist johquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, een pannenkoek met appel vind ik dat weer smerig ..
Gebakken banaan zekerquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat kan ik wel waarderen, of met banaan.
Sowieso gewoon baasje natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee dan hadden we gezegd, beetje geel maar wel baasje
of gwn nie ;squote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:31 schreef Wexler het volgende:
[..]
Ben hier op uw uitnodiging, wellicht is die discussie beter voor een andere keer.
tsjaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja maar dan ben ik er niet
en frank is ook al amper op fok
en willy
#freewilly
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat een home made vanille sausje eroverheen ook wel goed te doen is.
niet echt, hij schold even wat mensen uit en toen was ie weer wegquote:
oh watskeburtquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet echt, hij schold even wat mensen uit en toen was ie weer weg
jammer, vind het altijd leuk hoe hij mij tyfusdom noemtquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet echt, hij schold even wat mensen uit en toen was ie weer weg
ik ook welquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
jammer, vind het altijd leuk hoe hij mij tyfusdom noemt
lamequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
lame
maar dat kun je vaak best goed zelf repareren volgens mij
oh dan wordt het wat lastiger ja ;s of je moet heel nieuw scherm erop zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]niet in dit geval helaas, met kapot bedoel ik ook echt kapot. hij lijkt wel een soort MRI-scan met allemaal botten in beeld of zo ;')
ja kan dan net zo goed nieuwe laptop kopen, alleen no munnie voor atm dus geen hax etc meerquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan wordt het wat lastiger ja ;s of je moet heel nieuw scherm erop zetten
ripquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja kan dan net zo goed nieuwe laptop kopen, alleen no munnie voor atm dus geen hax etc meer
ggmm kan er niks vanquote:
neequote:
www.vacaturesbijxerox.nl Maastrichtquote:
weenie zie welquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
www.vacaturesbijxerox.nl Maastricht
niets voor jou?
sommige mensen zijn gewoon niet gemaakt om te werkenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
www.vacaturesbijxerox.nl Maastricht
niets voor jou?
moet in je aard zitten hequote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige mensen zijn gewoon niet gemaakt om te werken
mja moet wel binnenkort eens wat meer moeite doen maar nu nietquote:
je moet niksquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja moet wel binnenkort eens wat meer moeite doen maar nu niet
deze instellingquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja moet wel binnenkort eens wat meer moeite doen maar nu niet
maar anders krijg ik klappen van mijn dinnetjequote:
gast ik heb fucking 3 nachten niet geslapenquote:
je moet haar kort houden manquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar anders krijg ik klappen van mijn dinnetje
Pak gewoon een puntje, no stress.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:44 schreef deadprez het volgende:
had nu gvd graag willen slapen maar dan moeten ze weer lawaai gaan maken buiten godverdomme
hehehequote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je moet haar kort houden man
gewoon n de kelder van WCH proppen
gewoon je oren erafsnijden #bobstylequote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:44 schreef deadprez het volgende:
had nu gvd graag willen slapen maar dan moeten ze weer lawaai gaan maken buiten godverdomme
ja mja mss maar beter nietquote:
;squote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast ik heb fucking 3 nachten niet geslapengaat hem nu niet worden
ja nee fuck datquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon lekker op bed gaan liggen, je valt vanzelf in slaap.
UK?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:46 schreef Toto69 het volgende:
ik zou ook wel weer willen slapen
maar tis pas 8.46 en ik moet nog tot 17
jaquote:
doe k ook wel, no worriesquote:
Ik zou het niet eens kunnen, zelfs niet met spul.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
k haal geen 3 nachten door, ben niet gek
tuurlijk welquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens kunnen, zelfs niet met spul.!
ligt eraan hoe je het aanpaktquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien ook wel, maar ben wel dood daarna vrees ik.
ja zonder druks kan ik ook niet eens een nacht niet slapen hoorquote:
druks doe ik niet anquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zonder druks kan ik ook niet eens een nacht niet slapen hoor
weet ikquote:
ja? mja dan beter maar niet doen neequote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
veel te verslavingsgevoelig voor vrees ik
nee iddquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja? mja dan beter maar niet doen nee
hehehquote:
och salmannassar ging rustig 6 nachten doorquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind dat je me iets te luchtig doet over 3 nachten niet slapen man
Ja, kan er niks anders van makenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind dat je me iets te luchtig doet over 3 nachten niet slapen man
ripquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
och salmannassar ging rustig 6 nachten door
Nou ja, is niet echt een goed voorbeeld, ripquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Grow up man.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, kan er niks anders van maken
Ik raad het verder niemand aan en het is kanjerongezond, maar verder kan ik niet zeggen dat ik ergens last van heb
Is er toch 53 mee gewordenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, is niet echt een goed voorbeeld, rip
DIE IS DOOD.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou helemaal lijp worden manquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je bent zelf geen goed voorbeeldquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, is niet echt een goed voorbeeld, rip
Die ene nacht die ik laatst nuchter heb doorgehaald was echt killing.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het aanpaktgwn goed eten en toch ff uurtje in bed gaan liggen ook al slaap je nie doet wonderen
nou mooi tochquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan zou je leven nu al bijna op de helft zijn
ja maar nuchter is het ook veel lastigerquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die ene nacht die ik laatst nuchter heb doorgehaald was echt killing.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Beter distantiëren we ons van dp, met z'n destructieve gedrag
daar moet ik dan weer niet aan denkenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:59 schreef Zosk het volgende:
Heb wel ooit 78 uur achter elkaar zitten gamen aan de red bull.
Ja dat sowieso. Van de kaart ben ik ook wel lang wakker geweest, gaat al vrij makkelijk als je 24 uur lang pillen naar binnen blijft flikkeren.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar nuchter is het ook veel lastiger
Doe ik ook nooit meer, heb daarna volgens mij 26 uur geslapen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar moet ik dan weer niet aan denkenlkkr bergen cafeïne
op pillen vind ik het na een uur of 10 a 12 toch wel goed geweest eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Van de kaart ben ik ook wel lang wakker geweest, gaat al vrij makkelijk als je 24 uur lang pillen naar binnen blijft flikkeren.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit meer, heb daarna volgens mij 26 uur geslapen.
Ja ik normaal ook echt wel hoor, dat was gewoon een extreme nacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
op pillen vind ik het na een uur of 10 a 12 toch wel goed geweest eigenlijk
praat niet over mij alsof ik er niet bij benquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind beetje zorgwekkendstraks gaat ie dood
En maar klagen deze man. Het gaat hier gewoon dagelijks over drugs, deal with it.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:03 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd net 10:00 man, gaat al weer over drugs
kanjerstakkers
Echtquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:03 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd net 10:00 man, gaat al weer over drugs
kanjerstakkers
Sowquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echttoen dp hier sochtends niet kwam ging het nooit over drugs
Nou nee hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
En maar klagen deze man. Het gaat hier gewoon dagelijks over drugs, deal with it.
Terwijl ik eigenlijk nooit degene ben die erover begintquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijkbaar nodigt jouw username uit om er over te praten.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Terwijl ik eigenlijk nooit degene ben die erover begint
correctie: Toen jij en dp er niet waren danquote:
Haha oké man.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
correctie: Toen jij en dp er niet waren dan
Verder niet erg hoor maar valt wel op.
Komt doordat drugs de reden is van zijn aanwezigheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maar we zitten het toch ook niet de hele dag over de baan van nootjes te hebben bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt doordat drugs de reden is van zijn aanwezigheid.
Ben rustiger geworden tochquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:06 schreef deadprez het volgende:
laten we niet doen alsof noel onschuldig is in dit alles trouwens ;s die zit nu gwn schijnheilig te doen
goed bezig gquote:
Hij laat er niks over los.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar we zitten het toch ook niet de hele dag over de baan van nootjes te hebben bijvoorbeeld
dat is waarquote:
Wel sok in blik toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:10 schreef -supergirl- het volgende:
Straks sokken kopen. Ik ben gek op nieuwe sokken.
Diep dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt doordat drugs de reden is van zijn aanwezigheid.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sexy hoe snel die politieagent reageertagenten zijn sexy
![]()
wtfquote:
das er volgens mij zo een die de konijnendans staat te doen op technofeestjesquote:
ripquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
das er volgens mij zo een die de konijnendans staat te doen op technofeestjes
Denk dat Opso dat doetquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
das er volgens mij zo een die de konijnendans staat te doen op technofeestjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:24 schreef Zosk het volgende:
Oké laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Oké laatsteWat een smerig wijf zo vol tattoo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel zijn het er niet toch? Wel lelijke.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat een smerig wijf zo vol tattoo's
vind het er best veel eiglkquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er niet toch? Wel lelijke.
Oké laatsteis toch zwaar werk af en toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, kom er gewoon voor uit dat ik homo ben. Gun jullie alleen ook wat, zo ben ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:26 schreef HPLC het volgende:
is het weer 'bewijs dat je hetero bent' uur?
oh gelukkig maarquote:
ja je bent een goede boiquote:
one lobi jatogquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee hoor, kom er gewoon voor uit dat ik homo ben. Gun jullie alleen ook wat, zo ben ik.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |