Beetje egoïstisch vind ik dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 08:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja precies beetje jammer dat sommigen zo denken.
Zo lijkt het wel echt hequote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja zij denken er is genoeg vis in de zee. bij problemen ruil ik gewoon![]()
je bent zelf een kuttopicquote:
Varkenshart is al best oud hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:07 schreef deadprez het volgende:
KLB / De kogel kwam van links.
heeft ash weer nieuw account?
oh was niet de bedoeling dat ie naar een post linktequote:
daarvoor hoef ik alleen maar ff op "KLB" te klikkenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm je zei kut. op zoek naar een kuttopic toevallig?
Huh wtf, daar ging het niet over?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja zij denken er is genoeg vis in de zee. bij problemen ruil ik gewoon![]()
Heb niet eens hersenenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb je het weer over je aantal hersencellen hans
quote:
Hehe nee.quote:
Volgens mij eet jij dat soort shit gewoon hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Ik postte gisteren een filmpje van mensen die dat gingen eten op hun date, daar refereerde ik naar.
Als jij het voor me maakt wil ik het wel proberen, maar ik denk echt dat het smerig is.quote:
nee gadverquote:
ja schiet op danquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:17 schreef Wexler het volgende:
[..]
Uiteraard, maar kan nog niet PM'en dus ga naar zijn SC.
Ja zit verder idd helemaal geen verschil tussenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je het nou durum, brood of pannenkoek noemt. het is allemaal meel, melk en ei..
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je het nou durum, brood of pannenkoek noemt. het is allemaal meel, melk en ei..
Vind u de quote die u in uw ondertitel heeft staan niet dubieus gezien de persoon van wie die quote is?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel kom naar de sc dan ofzo
typ normaal ashquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:20 schreef Wexler het volgende:
[..]
Vind u de quote die u in uw ondertitel heeft staan niet dubieus gezien de persoon van wie die quote is?
zou wel proberen hoor ;squote:
Als je de combinatie kaas-ui op een pizza of broodje niet kan waarderen zal je het op een pannenkoek ook niet zo lekker vinden nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als jij het voor me maakt wil ik het wel proberen, maar ik denk echt dat het smerig is.![]()
er zijn wel verschilletjes, maar niet groot.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zit verder idd helemaal geen verschil tussen
Het klinkt gewoon niet lekker.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
''Stop with the violence.''.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
typ normaal ash
waar heb je het over in mijn ondertitel staat #zeer4rpmod
o. nee maar users vinden wel dat ze niet samen aan t probleem hoeven te werken. alleen hij ...het is zijn probleem. met die instelling zal het op een breuk uitlopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
In dat topic ging het alleen over een ex? niet over inwisselen?
oh is gewoon tekst van een liedjequote:
Ik kan de combinatie kaas-ui wel waarderen, maar niet op een pannenkoek denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je de combinatie kaas-ui op een pizza of broodje niet kan waarderen zal je het op een pannenkoek ook niet zo lekker vinden nee.
je hebt ook kaas ui broodjes en die zijn ook goed te doen. die combi is prima idd. alhoewel ik liever iets zoets erbij wil. combi zoet en zoutquote:
lijkt mij echt niks, maar eigenlijk als k erover nadenk kan ik ook niet echt bedenken waarom het niet lekker zou zijn op pannenkoekenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn wel verschilletjes, maar niet groot.
maar goed, ik heb in een pannenkoekenrestaurant gewerkt waar ze ook pannenkoek met gyros verkochten.
of met bolognese saus, of met kippenragout.
kan allemaal
Ik wel, omdat ik er suiker op wil godverdomme.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt mij echt niks, maar eigenlijk als k erover nadenk kan ik ook niet echt bedenken waarom het niet lekker zou zijn op pannenkoeken
dan laat je verdomme die suiker eens weg eet je verdomme eens een hartige pannenkoekquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan de combinatie kaas-ui wel waarderen, maar niet op een pannenkoek denk ik.
Ik eet pannenkoeken met suiker godverdomme.Je gaat toch geen kaas-ui en suiker op een pannenkoek flikkeren.
Maak het gewoon voor me hallo!
NEE DAT WIL IK NIETquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan laat je verdomme die suiker eens weg eet je verdomme eens een hartige pannenkoek
Weet ik nie, zo bekend ben ik niet met Matisyahu, vind gewoon mooi liedjequote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:23 schreef Wexler het volgende:
[..]
Van een bekende extremistische joodse rapper, laat maar btw wellicht te polariserend voor nu.
pannenkoek met kaas, ui en stroopquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je hebt ook kaas ui broodjes en die zijn ook goed te doen. die combi is prima idd. alhoewel ik liever iets zoets erbij wil. combi zoet en zout
Oké, vind uw bijdrage aan het Ebru-topic constructief, heb vernomen dat u socioloog bent maar in dat andere topic zei u dat u laagopgeleid bent?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik nie, zo bekend ben ik niet met Matisyahu, vind gewoon mooi liedje
Dat sowieso niet, die combinatie slaat gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weer zo'n boer die alles al op voorhand afwijst
Ash doe normaal alsjeblieftquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:27 schreef Wexler het volgende:
[..]
Oké, vind uw bijdrage aan het Ebru-topic constructief, heb vernomen dat u socioloog bent maar in dat andere topic zei u dat u laagopgeleid bent?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar goed, ik heb in een pannenkoekenrestaurant gewerkt waar ze ook pannenkoek met gyros verkochten.
kan allemaal
Alles kan, maar of het te vreten is is natuurlijk ook maar een mening.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan allemaal
Ja hij is baasjequote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die kerel heeft echt een klap van de molenwiek gehad he![]()
Hou zo van die gast he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |