Dit dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 08:48 schreef LurkJeRot het volgende:
Kun je de klacht even kort herhalen? Ik vind hem niet.
Ben je nu al dronken?quote:
De framing van laagopgeleiden met betrekking tot het multiculturele vraagstuk binnen de huidige EU door liberalen en sociaal-democraten.quote:
De TT is voornamelijk bedoeld om viewers te lokken, voor de rest is de sprong van integratie naar de EU toch niet heel vreemd aangezien de EU voor een deel bepaald in hoeverre landen een eigen beleid op dat gebied mogen voeren.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 08:53 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ben je nu al dronken?
Van 'de kogel kwam van links' naar 'assimilatie ipv integratie' naar 'de EU is kut'.
Ga slapen man.
de wat?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 08:57 schreef Wexler het volgende:
[..]
De framing van laagopgeleiden met betrekking tot het multiculturele vraagstuk binnen de huidige EU door liberalen en sociaal-democraten.
De EU bepaalt helemaal niet hoe de lidstaten hun integratie moeten aanpakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 08:58 schreef Wexler het volgende:
[..]
De TT is voornamelijk bedoeld om viewers te lokken, voor de rest is de sprong van integratie naar de EU toch niet heel vreemd aangezien de EU voor een deel bepaald in hoeverre landen een eigen beleid op dat gebied mogen voeren.
Framing? Kun je uitleggen waarom je dat woord zo gebruikt en wat jij er in deze context mee bedoelt?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 08:57 schreef Wexler het volgende:
[..]
De framing van laagopgeleiden met betrekking tot het multiculturele vraagstuk binnen de huidige EU door liberalen en sociaal-democraten.
Niet direct maar indirect wel degelijk door hun beleid m.b.t. immigratie.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De EU bepaalt helemaal niet hoe de lidstaten hun integratie moeten aanpakken.
Er loopt een ander topic over, dat in Nieuwsuur bijvoorbeeld er net gedaan wordt alsof alleen laagopgeleiden stemden voor een Brexit.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:01 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Framing? Kun je uitleggen waarom je dat woord zo gebruikt en wat jij er in deze context mee bedoelt?
Welke?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik tel minstens 25 woorden die ik niet ken en derhalve gestopt met lezen
misschien is dat ook wel zo ;squote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:03 schreef Wexler het volgende:
[..]
Er loopt een ander topic over, dat in Nieuwsuur bijvoorbeeld er net gedaan wordt alsof alleen laagopgeleiden stemden voor een Brexit.
Al deze woordenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 08:21 schreef Wexler het volgende:
De multiculturele samenleving in West-Europa en the USA is een feit. Er zijn zowel voor- als tegenstanders van een dergelijke samenleving maar feit blijft dat 'ie er voorlopig is en blijft want tenzij je er fascistische ideeën op nahoudt of Trump heet is het niet mogelijk om al die immigranten weg te sturen.
Waar iedereen het over eens is is dat immigranten zich in enige mate moeten aanpassen aan de inheemse cultuur, integratie. Er is echter een belangrijk verschil tussen integratie en assimilatie en er moet geconstateerd worden dat er steeds meer voorstanders zijn voor assimilatie, vooral onder oudere autochtonen en laagopgeleiden lijkt dat het geval te zijn met de Brexit als meest recente voorbeeld.
Vraag me echter af in hoeverre er daarbij sprake is van framing van laagopgeleiden, hoogopgeleide en liberale personen kunnen er veelal voor kiezen om zich af te wenden van de multiculturele samenleving en de daarbij horende gevolgen.
Let's be honest, hoe vaak gaan de zogenaamde liberalen echt om met allochtonen en weten wat er speelt bij lageropgeleiden, vanwaar die arrogantie?
Geen pleidooi voor lageropgeleiden want uiteraard zitten daar eveneens veel onredelijke personen tussen maar volgens mij toont de Brexit wel aan dat er iets moet veranderen in de EU die op dit moment polariseert en dat een van de voorwaarden daarvan is het niet verdoezelen van tendensen in de samenleving.
gvdquote:
Aaah, okee, daar was ik me niet van bewust. Volgens klb waren het voornamelijk de bejaarden.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:03 schreef Wexler het volgende:
[..]
Er loopt een ander topic over, dat in Nieuwsuur bijvoorbeeld er net gedaan wordt alsof alleen laagopgeleiden stemden voor een Brexit.
Ja goed, dat hoeft ook niet per se veel te zeggen hè.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:07 schreef Wexler het volgende:
[..]
De leider van het Brexit-camp is de aan Oxford afgestudeerde Boris Johnson.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |