Als jij het voor me maakt wil ik het wel proberen, maar ik denk echt dat het smerig is.quote:
nee gadverquote:
ja schiet op danquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:17 schreef Wexler het volgende:
[..]
Uiteraard, maar kan nog niet PM'en dus ga naar zijn SC.
Ja zit verder idd helemaal geen verschil tussenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je het nou durum, brood of pannenkoek noemt. het is allemaal meel, melk en ei..
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je het nou durum, brood of pannenkoek noemt. het is allemaal meel, melk en ei..
Vind u de quote die u in uw ondertitel heeft staan niet dubieus gezien de persoon van wie die quote is?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel kom naar de sc dan ofzo
typ normaal ashquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:20 schreef Wexler het volgende:
[..]
Vind u de quote die u in uw ondertitel heeft staan niet dubieus gezien de persoon van wie die quote is?
zou wel proberen hoor ;squote:
Als je de combinatie kaas-ui op een pizza of broodje niet kan waarderen zal je het op een pannenkoek ook niet zo lekker vinden nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als jij het voor me maakt wil ik het wel proberen, maar ik denk echt dat het smerig is.![]()
er zijn wel verschilletjes, maar niet groot.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zit verder idd helemaal geen verschil tussen
Het klinkt gewoon niet lekker.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
''Stop with the violence.''.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
typ normaal ash
waar heb je het over in mijn ondertitel staat #zeer4rpmod
o. nee maar users vinden wel dat ze niet samen aan t probleem hoeven te werken. alleen hij ...het is zijn probleem. met die instelling zal het op een breuk uitlopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
In dat topic ging het alleen over een ex? niet over inwisselen?
oh is gewoon tekst van een liedjequote:
Ik kan de combinatie kaas-ui wel waarderen, maar niet op een pannenkoek denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je de combinatie kaas-ui op een pizza of broodje niet kan waarderen zal je het op een pannenkoek ook niet zo lekker vinden nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |