abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163341595
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:57 schreef Mathemaat het volgende:

Dit! Je moet niet in een relatie stappen en dan niet iemand proberen te veranderen. Maar onzeker :')
Degene die een relatie aangaan met iemand die niet bij ze past zijn erg vaak mensen die onzeker zijn, bang zijn om alleen over te blijven e.d.
Een zeker iemand die dat soort zaken niets vindt gaat geen relatie aan met iemand die goede vrienden is met hun vorige neukertje. Die is niet bang nooit wat "beters" (passender bij hem) te krijgen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163341677
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:57 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Labiel :'), dit was de standaard door eeuwen heen. Hij is niet gebonden aan haar.
Als hij niet aan haar gebonden zou zijn was dit topic er niet.
pi_163341687
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Degene die een relatie aangaan met iemand die niet bij ze past zijn erg vaak mensen die onzeker zijn, bang zijn om alleen over te blijven e.d.
Een zeker iemand die dat soort zaken niets vindt gaat geen relatie aan met iemand die goede vrienden is met hun vorige neukertje. Die is niet bang nooit wat "beters" (passender bij hem) te krijgen.
Misschien kwam TS er later pas achter en was al verliefd op haar. Wat doe je dan? Het lijkt me beste dat TS zijn problemen/zorgen met zijn vriendin uitpraat en een manier vindt om zich er over heen te zetten.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_163341749
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:04 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Misschien kwam TS er later pas achter en was al verliefd op haar. Wat doe je dan? Het lijkt me beste dat TS zijn problemen/zorgen met zijn vriendin uitpraat en een manier vindt om zich er over heen te zetten.
Ik reageerde dan ook op teydelyk... Met zijn zelfrespect...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 27 juni 2016 @ 16:23:34 #55
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_163342072
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja en?

Als jij daar als onzeker mannetje niet tegen kan moet je niet met zo iemand een relatie aangaan. Dat werkt veel beter dan wel een relatie met haar aangaan om dan haar te willen verbieden met jarenlange vrienden om te gaan.
Ze kan er wel rekening mee houden toch? je zit immers samen in een relatie.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_163342270
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:23 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ze kan er wel rekening mee houden toch? je zit immers samen in een relatie.
Een jarenlange vriend opgeven om een nieuwe relatie, dat terwijl er niets echt aan de hand is behalve de spoken die in de TS zijn hoofd spoken?
Want de ts zelf geeft ook aan dat hij op geen enkel moment het idee heeft dat zijn vriendin wat met die gast zou doen, dat het puur gaat om dat spookbeeld in zijn hoofd over het verleden.
  maandag 27 juni 2016 @ 16:33:56 #57
64831 2NutZ
pi_163342326
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Een jarenlange vriend opgeven om een nieuwe relatie, dat terwijl er niets echt aan de hand is behalve de spoken die in de TS zijn hoofd spoken?
Want de ts zelf geeft ook aan dat hij op geen enkel moment het idee heeft dat zijn vriendin wat met die gast zou doen, dat het puur gaat om dat spookbeeld in zijn hoofd over het verleden.
Ho rustig. Ze kan best wat minder met die jongens zo doen in zijn zicht... een beetje een rem er op als hij er bij is moet kunnen lijkt mij en denk dat ze TS er ook mee helpt.
Die vriendschap van jarenlang hoeft niet gelijk kapot.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_163342408
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ho rustig. Ze kan best wat minder met die jongens zo doen in zijn zicht... een beetje een rem er op als hij er bij is moet kunnen lijkt mij en denk dat ze TS er ook mee helpt.
Die vriendschap van jarenlang hoeft niet gelijk kapot.
Hoezo minder doen met die jongens in haar zicht? De ene is een vriend van haar huisgenoot (die ze dus niet bewust in haar leven houdt volgens de ts), de ander een jarenlange vriend van haar.
Nergens gaat dit over grensoverschrijdend gedrag van haar, alleen dat hij zodra hij ze samen in 1 kamer ziet spookgedachten heeft (vast niet altijd, maar voor het idee).
  maandag 27 juni 2016 @ 16:38:55 #59
64831 2NutZ
pi_163342455
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoezo minder doen met die jongens in haar zicht? De ene is een vriend van haar huisgenoot (die ze dus niet bewust in haar leven houdt volgens de ts), de ander een jarenlange vriend van haar.
Nergens gaat dit over grensoverschrijdend gedrag van haar, alleen dat hij zodra hij ze samen in 1 kamer ziet spookgedachten heeft (vast niet altijd, maar voor het idee).
Dan is het helemaal zijn probleem en helemaal voor hem om op te lossen idd en kan zijn vriendin gewoon lekker ongeremd doorgaan met wat ze doet :) wat een brutaliteit ook dat hij dit spreekbaar wil maken :(

Je hebt echt weinig empathie.
pi_163342556
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dan is het helemaal zijn probleem en helemaal voor hem om op te lossen idd en kan zijn vriendin gewoon lekker ongeremd doorgaan met wat ze doet :) wat een brutaliteit ook dat hij dit spreekbaar wil maken :(

Hij vraagt toch ook hoe hij dit in zichzelf kan oplossen? Nergens zie ik hem roepen dat zijn vriendin maar haar jarenlange vriend aan de kant moet zetten. Sterker nog, hij mag die gast zelf ook best. En zegt haar er niet teveel mee lastig te willen vallen, dat naast dat hij zegt dat ze er al over gesproken hebben en zij begripvol was.

Aangezien dit niet om grensoverschrijdend gedrag gaat of iets in die geest is kan je niet van haar vragen die vriendschap in de koelkast te zetten. Want daar komt het wel op neer als zij minder met die jongens moet doen om hem gerust te stellen. Dit gaat immers om gedachten die hij heeft als zij bij elkaar zijn, in dezelfde ruimte zijn.

Ik heb zat empathie trouwens, alleen is die niet eenzijdig.
  maandag 27 juni 2016 @ 16:46:10 #61
64831 2NutZ
pi_163342602
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Hij vraagt toch ook hoe hij dit in zichzelf kan oplossen? Nergens zie ik hem roepen dat zijn vriendin maar haar jarenlange vriend aan de kant moet zetten. Sterker nog, hij mag die gast zelf ook best. En zegt haar er niet teveel mee lastig te willen vallen, dat naast dat hij zegt dat ze er al over gesproken hebben en zij begripvol was.

Aangezien dit niet om grensoverschrijdend gedrag gaat of iets in die geest is kan je niet van haar vragen die vriendschap in de koelkast te zetten. Want daar komt het wel op neer als zij minder met die jongens moet doen om hem gerust te stellen. Dit gaat immers om gedachten die hij heeft als zij bij elkaar zijn, in dezelfde ruimte zijn.
En weer zoals in alle discussies met jou staar je helemaal blind op 1 ding, die er weer niet toe doet, het in de ijskast zetten, stoppen met en afblazen van de vriendschap.
Ik zeg dat nergens hoor... lees nou eens aub.

Ik meldt alleen dat ze misschien in zijn bijzijn iets minder handtastelijk kan doen bijv. bij die vent voor een periode, misschien went het dan bijvoorbeeld voor TS? misschien iets minder contact? dat soort dingetjes.

Ik zie dit als een relatie en dus iets waar je ook samen aan kan werken en niet dat je als 1 kant van de relatie gewoon zegt ja jouw probleem maak het dan maar uit of deal with it.
Kortzichtig.
pi_163342652
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

En weer zoals in alle discussies met jou staar je helemaal blind op 1 ding, die er weer niet toe doet, het in de ijskast zetten, stoppen met en afblazen van de vriendschap.
Ik zeg dat nergens hoor... lees nou eens aub.

Ik meldt alleen dat ze misschien in zijn bijzijn iets minder handtastelijk kan doen bijv. bij die vent voor een periode, misschien went het dan bijvoorbeeld voor TS?

Ik zie dit als een relatie en dus iets waar je ook samen aan kan werken en niet dat je als 1 kant van de relatie gewoon zegt ja jouw probleem maak het dan maar uit of deal with it.
Kortzichtig.
Waar lees jij dat handtastelijkheden het probleem zijn?

Dit zegt de ts:

quote:
Klopt. Ik vraag me alleen af of er ook mensen zijn die hetzelfde meegemaakt hebben en hoe zij er mee om gaan.
En ik heb het ook met haar besproken en ze snapt me ook.
Ik wil het er alleen niet constant met haar over hebben want ze kan me er niet mee helpen en ik wil haar ook niet met een probleem opzadelen waar ze niks aan kan doen.
En dat ze gewoon als vrienden met elkaar omgaan. Nergens staat ze is te handtastelijk met die gast (wat als grensoverschrijdend gedrag gezien zou kunnen worden). Dat het gaat om zijn spookbeelden.

En ja dan komt het neer op deal ermee of ga. Zou het over grensoverschrijdend gedrag gaan dan is het verstandig dat samen te bespreken en idd rekening met elkaar te houden.
Dat praten is gedaan volgens de TS, hij legt nergens het probleem bij haar neer, zegt nergens dat ze schijt heeft aan hem.
  maandag 27 juni 2016 @ 16:49:15 #63
64831 2NutZ
pi_163342673
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit zegt de ts:

[..]

En dat ze gewoon als vrienden met elkaar omgaan. Nergens staat ze is te handtastelijk met die gast (wat als grensoverschrijdend gedrag gezien zou kunnen worden).
Ik heb zelf ook vrienden en vriendinnen en er staat duidelijk in de OP dat ze ook zo met elkaar omgaan. Zal mijn perceptie wel zijn dan.

Dus TS, gewoon NORMAAL DOEN EN JE NIET AANSTELLEN. aldus erodome ;)
pi_163342715
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:49 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook vrienden en vriendinnen en er staat duidelijk in de OP dat ze ook zo met elkaar omgaan. Zal mijn perceptie wel zijn dan.

Dus TS, gewoon NORMAAL DOEN EN JE NIET AANSTELLEN. aldus erodome ;)
Gast echt, de TS zegt dit zelf, gaan als normale vrienden met elkaar om, is mijn probleem, zij toont begrip maar wil haar niet teveel ermee lastig vallen en zoek dus een oplossing voor mezelf.
pi_163342922
Het enige wat ik lees is dat die beste vriend en TS z'n vriendin elkaar wel eens plagen..op een manier hoe beste vrienden dat doen. Tja, dat kan op allerlei manieren opgevat worden. Gaat het dan om gewoon grapjes met elkaar maken, of veel elkaar aanraken bijvoorbeeld? Zit wel een verschil in. Als ze elkaar echt telkens aanraken in TS z'n bijzijn kan ik me wel voorstellen dat hij het fijn zou vinden als ze dat iets minder zouden doen. Hij werkt er immers aan om niet meer op die manier te denken, dus dan vind ik dat zij ook wel ''iets'' mag doen om hem te helpen. Je zit immers in een relatie. Maar als dat plagen onderling enkel bestaat uit lachen met elkaar e.d.....tja, dat kun je niet uitzetten. Helemaal niet bij zo'n lange vriendschap.

Wel knap van TS dat het niet meteen iemand is die meteen eist dat de vriendschap dan maar weg moet, maar dat hij het zelf wil oplossen. Vind ik voor hem klinken. Zijn veel mensen die dan maar gewoon eisen dat die vriendschap weg moet...dat ze maar moet kiezen.
pi_163344829
Lijkt mij inderdaad totaal niet prettig om zo'n gast hele dagen tegen te komen waar je van weet dat hij je vriendin ooit eens helemaal vol gespoten heeft. Waarom gaat ze nog met die beste vriend om eigenlijk?
  maandag 27 juni 2016 @ 19:09:13 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163346433
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:21 schreef Bananenpap het volgende:
Waarom gaat ze nog met die beste vriend om eigenlijk?
Omdat ze misschien goede vrienden zijn? Waarom zou ze dat niet doen?
pi_163348024
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Empathie is begrijpen dat TS het moeilijk vindt om met ex-scharrels van zijn vriendin om te gaan.

Zijn vriendin vragen haar gedrag aan te passen is emotionele chantage.
pi_163351746
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit zegt de ts:

[..]

En dat ze gewoon als vrienden met elkaar omgaan. Nergens staat ze is te handtastelijk met die gast (wat als grensoverschrijdend gedrag gezien zou kunnen worden). Dat het gaat om zijn spookbeelden.

En ja dan komt het neer op deal ermee of ga. Zou het over grensoverschrijdend gedrag gaan dan is het verstandig dat samen te bespreken en idd rekening met elkaar te houden.
Dat praten is gedaan volgens de TS, hij legt nergens het probleem bij haar neer, zegt nergens dat ze schijt heeft aan hem.
jezus ben je dom ofzo :') snap je echt zijn punt niet? :?
pi_163352195
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Gast echt, de TS zegt dit zelf, gaan als normale vrienden met elkaar om, is mijn probleem, zij toont begrip maar wil haar niet teveel ermee lastig vallen en zoek dus een oplossing voor mezelf.
nou wees trots op jezelf dat je binnen die grenzen blijft met tips geven.. t gaat er lijkt me meer om dat je met tips komt die t probleem oplost.

Ze kan idd iets meer afstand nemen van die ene vriend en die vriend van haar huisgenoot is wat lastiger uiteraard. Maar wanneer haar eigen vriend langs komt kunnen ze zich meer afzonderen op haar kamer etc.
mensen die nooit bereid zijn om enigszins een compromis te sluiten zullen wel echt een partner moeten vinden die helemaal hetzelfde is om de relatie te kunnen laten slagen :D

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2016 21:18:45 ]
pi_163354019
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:12 schreef madeliefff het volgende:

nou wees trots op jezelf dat je binnen die grenzen blijft met tips geven.. t gaat er lijkt me meer om dat je met tips komt die t probleem oplost.
Goed voornemen.
quote:
Ze kan idd iets meer afstand nemen van die ene vriend en die vriend van haar huisgenoot is wat lastiger uiteraard. Maar wanneer haar eigen vriend langs komt kunnen ze zich meer afzonderen op haar kamer etc.
Dat lost dus niet het probleem op want is symptoombestrijding. :')
quote:
mensen die nooit bereid zijn om enigszins een compromis te sluiten zullen wel echt een partner moeten vinden die helemaal hetzelfde is om de relatie te kunnen laten slagen :D
Je kunt over de onzekerheid van TS geen compromis sluiten. Want dat is het probleem namelijk.
pi_163354505
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:41 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Empathie is begrijpen dat TS het moeilijk vindt om met ex-scharrels van zijn vriendin om te gaan.

Zijn vriendin vragen haar gedrag aan te passen is emotionele chantage.
Dank je, jij verwoord het beter....

Vind het helemaal terecht dat die vriendin begrip toont voor het probleem dat de TS heeft. Vind het niet terecht dat zij zich dan maar aan moet passen, wat neerkomt op niet meer met elkaar omgaan.
pi_163354540
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:05 schreef madeliefff het volgende:

[..]

jezus ben je dom ofzo :') snap je echt zijn punt niet? :?
Nee...

Niet zolang zij begrip toont en er (volgens hem) geen enkele aanwijzing is dat dit meer dan een gewone vriendschap is.
pi_163354653
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:12 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Die tips liggen gewoonweg niet bij haar, volgens de TS zelf doet zij namelijk niets fout, gaat het gewoon om vriendschappelijk gedrag en heeft ze begrip voor zijn gevoel erbij.
Hij zegt zelf geen compromis te zoeken waarin zij zich nog meer moet aanpassen, maar een oplossing te zoeken voor zijn eigen gedachtegang.

Nog even zeg, moet zij zich opsluiten op haar kamer als die vriend van die huisgenoot komt, omdat ze ooit seks hebben gehad alhoewel ze dit nooit meer van plan zijn...
pi_163360896
Kan TS heel goed begrijpen. Alleen zal hij toch het gedrag en deze situatie moeten accepteren. Hij heeft nou eenmaal gekozen voor deze dame en ook haar levenstijl. Waarbij regelmatig contact met mensen waar ze heel intiem mee is geweest. Normaal is voor haar ondanks jullie relatie wilt ze en vind ze het niet genoodzaakt om daar afstand van te nemen.
pi_163360947
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Die tips liggen gewoonweg niet bij haar, volgens de TS zelf doet zij namelijk niets fout, gaat het gewoon om vriendschappelijk gedrag en heeft ze begrip voor zijn gevoel erbij.
Hij zegt zelf geen compromis te zoeken waarin zij zich nog meer moet aanpassen, maar een oplossing te zoeken voor zijn eigen gedachtegang.

Nog even zeg, moet zij zich opsluiten op haar kamer als die vriend van die huisgenoot komt, omdat ze ooit seks hebben gehad alhoewel ze dit nooit meer van plan zijn...
het gaat er niet om of ze iets fout doet. maar dat ze beide andere ideeen hebben over omgang met exen ( ts denkt er gevoelsmatig anders over dan haar ook al vraagt hij ons hoe hij hiermee om moet gaan). een compromis sluit je niet omdat iemand iets fout doet he, maar omdat je er samen uit wil komen. veel mensen hebben overigens moeite met het contact houden met exen. niet iedereen is daar voorstander van . er zijn gewoon 2 kampen. en een klein beetje hierin aanpassen lijkt me niet zo heel veel gevraagd. als dat niet lukt matchen ze gewoon niet goed.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 08:37:29 #77
64831 2NutZ
pi_163361547
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 04:04 schreef madeliefff het volgende:

[..]

het gaat er niet om of ze iets fout doet. maar dat ze beide andere ideeen hebben over omgang met exen ( ts denkt er gevoelsmatig anders over dan haar ook al vraagt hij ons hoe hij hiermee om moet gaan). een compromis sluit je niet omdat iemand iets fout doet he, maar omdat je er samen uit wil komen. veel mensen hebben overigens moeite met het contact houden met exen. niet iedereen is daar voorstander van . er zijn gewoon 2 kampen. en een klein beetje hierin aanpassen lijkt me niet zo heel veel gevraagd. als dat niet lukt matchen ze gewoon niet goed.
Ah jij snapt mijn punt wel. Zal ook wel aan mijn formulering liggen, maar dacht al ik zal zelf wel achterlijk zijn.
Aparte mensen soms. HIJ heeft een probleem, nou ZIJN probleem EIGEN SCHULD.

Alsof een relatie een wegwerp ding is. Zonde en jammer.
pi_163361726
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 08:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ah jij snapt mijn punt wel. Zal ook wel aan mijn formulering liggen, maar dacht al ik zal zelf wel achterlijk zijn.
Aparte mensen soms. HIJ heeft een probleem, nou ZIJN probleem EIGEN SCHULD.

Alsof een relatie een wegwerp ding is. Zonde en jammer.
ja precies beetje jammer dat sommigen zo denken.
pi_163362136
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 04:04 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Compromissen sluit je om samen tot een oplossing te komen voor een probleem of casus.

Door haar om zijn probleem heen te laten dansen los je het probleem niet op. Met zo'n 'compromis' creëer je voor TS wel de mogelijkheid zijn partner aan te spreken op haar gedrag, wat natuurlijk de wereld op zijn kop is.

"We hadden afgesproken twee keer oogcontact, je deed er drie! :( "

"Ga je nou alweer bij je moeder eten, ik voel me daar niet prettig bij. Bij deze open ik de onderhandelingen. :7 "
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:04:42 #80
123170 alors
zlata1234
pi_163362647
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:28 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Compromissen sluit je om samen tot een oplossing te komen voor een probleem of casus.

Door haar om zijn probleem heen te laten dansen los je het probleem niet op. Met zo'n 'compromis' creëer je voor TS wel de mogelijkheid zijn partner aan te spreken op haar gedrag, wat natuurlijk de wereld op zijn kop is.

"Ga je nou alweer bij je moeder eten, ik voel me daar niet prettig bij. Bij deze open ik de onderhandelingen. :7 "
Ja idd, stel je voor dat je je partner een aanspreekt op bepaald bedrag. Moet natuurlijk echt niet kunnen, je moet wel gewoon je eigen leven kunnen blijven leiden en je eigen dingen doen, boeiend wat je partner daarvan vindt, dan rot ie maar op.
know'm sayin?
word? word.
pi_163365142
quote:

[..]

blijf gewoon single ofzo.
pi_163365521
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:04 schreef alors het volgende:

[..]

Ja idd, stel je voor dat je je partner een aanspreekt op bepaald bedrag. Moet natuurlijk echt niet kunnen, je moet wel gewoon je eigen leven kunnen blijven leiden en je eigen dingen doen, boeiend wat je partner daarvan vindt, dan rot ie maar op.
Als mijn partner me aanspreekt op normaal gedrag en mij geforceerd om wil laten gaan met vrienden dan leg ik duidelijk uit hoe ik er tegenaan kijk en dat ze zich geen zorgen hoeft te maken koetjekoe bladiebla. Wil ze alsnog dat ik mijn gewone gedrag aanpas dan tieft ze inderdaad maar op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toegeven aan dit soort onzin is een fast pass naar matchende Gaastra jassen en Batavus fietsen; innerlijk afsterven voor je 40e. Alvast succes.
pi_163365916
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:04 schreef alors het volgende:

[..]

Op bepaald gedrag... Niet op gewoon normaal gedrag...
Als je je partner gaat beperken in normaal gedrag is er wel degelijk iets stevig mis.
pi_163365965
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 12:10 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Wat een rare opmerking...

Ben het geheel met cracka eens en heb toch al een 25 jaar een relatie. Werkt dus meer dan prima zo'n instelling.
Rekening met elkaar houden is echt een goed iets, maar het moet geen op je tenen lopen gaan worden waardoor je je niet meer normaal kan bewegen in je leven. Als het dat laatste wordt gaat dat zonder twijfel fikse problemen opleveren in de relatie.
pi_163366488
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 12:10 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Wel rekening houden met onredelijke labielo's maar als iemand je steekhoudend van repliek dient doet hij niet meer mee. Ik vermoed dat jouw sympathie voor labielo's niet voor niets is. _O-

#projectie
pi_163369118
quote:

[..]

Met die aanpak is ook wel wat mis. Oke, vriendin heeft begrip. Maar TS is dan eigenlijk de enige die er wat aan moet doen. Hij heeft aangegeven zijn gedrag/jaloerse gevoelens te willen veranderen en om daarvoor te willen knokken. Minste wat zij dan kan doen is een heel klein beetje rekening houden met zijn gevoelens. Begrip tonen lijkt me logisch, dat vind ik niet iets wat zij doet om hem tegemoet te komen.
pi_163370210
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 12:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat een rare opmerking...

Ben het geheel met cracka eens en heb toch al een 25 jaar een relatie. Werkt dus meer dan prima zo'n instelling.
Rekening met elkaar houden is echt een goed iets, maar het moet geen op je tenen lopen gaan worden waardoor je je niet meer normaal kan bewegen in je leven. Als het dat laatste wordt gaat dat zonder twijfel fikse problemen opleveren in de relatie.
op je tenen lopen haha. meid je overdrijft. een beetje rekening met elkaar noem je zo ja?
pi_163370382
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 13:28 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Wel rekening houden met onredelijke labielo's maar als iemand je steekhoudend van repliek dient doet hij niet meer mee. Ik vermoed dat jouw sympathie voor labielo's niet voor niets is. _O-

#projectie
ze doet niet mee? ik verwijder haar niet uit de maatschappij hoor :D maar in een relatie zit je met zijn 2en ze mogen beiden hier iets aan doen. als ze een kind krijgt gaat ze zich dan ook zo egoïstisch gedragen tegen t kind? of tegen andere fsmilieleden? of mogen die dan ook op donderen als ze niet 100 procent kan doen wat erodome zelf wil? serieuze vraag want ik verbaasd me dat je op fok soms mensen treft die zo denken. ik kom ze in t echte leven niet tegen iig

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2016 16:35:48 ]
pi_163370495
er wordt gezegd door sommigen dat t de schuld van ts is. hij heeft ergens last van dus moet t zelf maar fixen want als zijn partner zich enigszins moet aanpassen dan zou dat betekenen dat ze zichzelf niet kan zijn bladiebla. maar dat geld dan toch ook voor de ts? hij kan blijkbaar ook zichzelf niet zijn met zijn angst. dus zou hij de relatie dan net zo goed moeten beëindigen. of je kijkt hoe je er samen op een redelijke manier uit kunt komen dat voor beide acceptabel is.
pi_163370509
4 op een rij *O*
pi_163370579
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:26 schreef madeliefff het volgende:

[..]

op je tenen lopen haha. meid je overdrijft. een beetje rekening met elkaar noem je zo ja?
Als je niet meer gewoon met vrienden om kan gaan is dat wel degelijk op je tenen lopen. Je bij elk contact met die vriend bang bent om je partner te kwetsen, dat terwijl je niets fouts doet, er (volgens de ts zelf!) geen vertrouwensprobleem is.

Als er hier nu sprake zou zijn van grensoverschrijdend gedrag, dus anders dan normaal vriendschappelijk (let op, weer zegt de ts dit zelf, hij vat het dus niet op als grensoverschrijdend gedrag) dan heb je echt wel een punt. Het is juist het ontbreken van gedrag dat niet normaal is dat maakt dat er aan haar kant geen aanpassingen gedaan zouden moeten worden simpelweg omdat iemand zich gewoon normaal moet kunnen bewegen in het leven.
pi_163370675
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je niet meer gewoon met vrienden om kan gaan is dat wel degelijk op je tenen lopen. Je bij elk contact met die vriend bang bent om je partner te kwetsen, dat terwijl je niets fouts doet, er (volgens de ts zelf!) geen vertrouwensprobleem is.

Als er hier nu sprake zou zijn van grensoverschrijdend gedrag, dus anders dan normaal vriendschappelijk (let op, weer zegt de ts dit zelf, hij vat het dus niet op als grensoverschrijdend gedrag) dan heb je echt wel een punt. Het is juist het ontbreken van gedrag dat niet normaal is dat maakt dat er aan haar kant geen aanpassingen gedaan zouden moeten worden simpelweg omdat iemand zich gewoon normaal moet kunnen bewegen in het leven.
tja wat is uberhaupt grensoverschrijdend gedrag? dat is subjectief. iedereen zit ook gewoon anders in elkaar en als je niet beide bereid bent om iets aan te passen bij een probleem kun je maar beter gelijk ermee kappen want anders komen alle veranderingen van 1 kant. dat lijkt me ook niet de bedoeling
pi_163370693
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:34 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ze doet niet mee? ik verwijder haar niet uit de maatschappij hoor :D maar in een relatie zit je met zijn 2en ze mogen beiden hier iets aan doen. als ze een kind krijgt gaat ze zich dan ook zo egoïstisch gedragen tegen t kind? of tegen andere fsmilieleden? of mogen die dan ook op donderen als ze niet 100 procent kan doen wat erodome zelf wil? serieuze vraag want ik verbaasd me dat je op fok soms mensen treft die zo denken. ik kom ze in t echte leven niet tegen iig
Sorry, maar de enige die hier overdrijft ben jij...

Zowel mijn kind als familie zullen me niet beperken in me gewoon, normaal, bewegen in het leven, willen ze dat wel dan kunnen ze idd de boom in.

Ik ben echt niet tegen aanpassen aan elkaar en rekening houden met elkaar, maar dat gaat dan wel om redelijke dingen en niet over normaal gedrag dat door die ander ook niet opgevat wordt als grensoverschrijdend.

Neem die vriend van die huisgenoot als bv. De ts zegt zelf dat ze daar geen bewust contact mee houdt, gewoon normaal mee omgaat als hij er is. Wat valt er dan aan te passen? Moet ze sjago doen tegen hem, zich asociaal opstellen? Zich opsluiten in haar slaapkamer? Vertel maar, hoe moet zij zich dan aanpassen?

Zelfde met die jarenlange vriend van haar. De ts zegt zelf dat het een aardige gast is, leuk om mee te "chillen'. Mag ze niet meer naast die gast zitten, niet meer lachen, geen herinneringen ophalen (die niet over seks gaan)? Hoe moet zij zich dan aanpassen als de ts zelf zegt dat het normaal vriendschappelijk contact is, er werkelijk niets fouts wordt gedaan?
pi_163370699
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:34 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Als begrijpend lezen te lastig is en je 'hij', 'zij' en twee verschillende users niet uit elkaar kunt houden begrijp ik dat je in het echte leven geen rationeel denkende mensen tegenkomt.
pi_163370715
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:47 schreef madeliefff het volgende:

[..]

tja wat is uberhaupt grensoverschrijdend gedrag? dat is subjectief. iedereen zit ook gewoon anders in elkaar en als je niet beide bereid bent om iets aan te passen bij een probleem kun je maar beter gelijk ermee kappen want anders komen alle veranderingen van 1 kant. dat lijkt me ook niet de bedoeling
De ts in dit geval bepaald dat en hij zegt zelf dat dat niet aan de orde is. Dat zij niets fouts doet.
pi_163370841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Sorry, maar de enige die hier overdrijft ben jij...

Zowel mijn kind als familie zullen me niet beperken in me gewoon, normaal, bewegen in het leven, willen ze dat wel dan kunnen ze idd de boom in.

Ik ben echt niet tegen aanpassen aan elkaar en rekening houden met elkaar, maar dat gaat dan wel om redelijke dingen en niet over normaal gedrag dat door die ander ook niet opgevat wordt als grensoverschrijdend.

Neem die vriend van die huisgenoot als bv. De ts zegt zelf dat ze daar geen bewust contact mee houdt, gewoon normaal mee omgaat als hij er is. Wat valt er dan aan te passen? Moet ze sjago doen tegen hem, zich asociaal opstellen? Zich opsluiten in haar slaapkamer? Vertel maar, hoe moet zij zich dan aanpassen?

Zelfde met die jarenlange vriend van haar. De ts zegt zelf dat het een aardige gast is, leuk om mee te "chillen'. Mag ze niet meer naast die gast zitten, niet meer lachen, geen herinneringen ophalen (die niet over seks gaan)? Hoe moet zij zich dan aanpassen als de ts zelf zegt dat het normaal vriendschappelijk contact is, er werkelijk niets fouts wordt gedaan?
dit is typisch een reactie van iemand die altijd maar zijn eigen gang gaat, ook het niet zien wat sociaal gewenst gedrag is. ik vind je maar asociaal . sorry maar kan er niks anders van maken. Mss heb je je teveel in bepaalde kringen begeven door je pornofilms dat je zo denkt.. ik weet het niet. Ik ben ook wel klaar met deze discussie want ik zie nu dat we het toch niet eens gaan worden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:47 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Als begrijpend lezen te lastig is en je 'hij', 'zij' en twee verschillende users niet uit elkaar kunt houden begrijp ik dat je in het echte leven geen rationeel denkende mensen tegenkomt.
met haar bedoel ik erodome. als je dat stukje bedoelde. grt grt
pi_163370860
TS heeft inderdaad gezegd dat ze geen rare dingen doet en dat hij alleen maar spoken ziet en vraagt om tips om hier van af te komen. Dan is het verwijt dat zijn vriendin zich niet aanpast een beetje vreemd.
pi_163370915
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:53 schreef madeliefff het volgende:

[..]

dit is typisch een reactie van iemand die altijd maar zijn eigen gang gaat, ook het niet zien wat sociaal gewenst gedrag is. ik vind je maar asociaal . sorry maar kan er niks anders van maken. Mss heb je je teveel in bepaalde kringen begeven door je pornofilms dat je zo denkt.. ik weet het niet. Ik ben ook wel klaar met deze discussie want ik zie nu dat we het toch niet eens gaan worden.

Iemand die altijd maar zijn eigen gang gaat, echt, je kent me geweldig goed blijkt wel!!!
Wie hier asociaal doet kan ik veel over vertellen, denk dat jij een stuk asocialer reageert dan ik doe hier bv...

Wat een bak een bullshit plemp je hier neer zeg. Kan er niet eens inhoudelijk op ingaan omdat het alleen maar neerkomt op 1 grote jij-bak van jouw kant. Maar he, ik ben de aso!
pi_163370923
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:54 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
TS heeft inderdaad gezegd dat ze geen rare dingen doet en dat hij alleen maar spoken ziet en vraagt om tips om hier van af te komen. Dan is het verwijt dat zijn vriendin zich niet aanpast een beetje vreemd.
Dit ja...
pi_163371041
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:54 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
dat komt omdat ik en andere users die discussie zijn gaan voeren. dus je mag TS alleen een tip geven die in zijn straatje past? of mag je de TS ook een andere kant laten zien?

En je hoort mij niet zeggen dat ze rare dingen doet he. Maar ze doet wel dingen waar de TS niet tegen kan. Hij denkt anders over bepaalde zaken. Dus OF dan passen ze niet bij elkaar... OF moeten ze een middenweg zoeken die voor beide oke is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')