weet ikquote:
ja? mja dan beter maar niet doen neequote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
veel te verslavingsgevoelig voor vrees ik
nee iddquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja? mja dan beter maar niet doen nee
hehehquote:
och salmannassar ging rustig 6 nachten doorquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind dat je me iets te luchtig doet over 3 nachten niet slapen man
Ja, kan er niks anders van makenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind dat je me iets te luchtig doet over 3 nachten niet slapen man
ripquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
och salmannassar ging rustig 6 nachten door
Nou ja, is niet echt een goed voorbeeld, ripquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Grow up man.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, kan er niks anders van maken
Ik raad het verder niemand aan en het is kanjerongezond, maar verder kan ik niet zeggen dat ik ergens last van heb
Is er toch 53 mee gewordenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, is niet echt een goed voorbeeld, rip
DIE IS DOOD.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou helemaal lijp worden manquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je bent zelf geen goed voorbeeldquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, is niet echt een goed voorbeeld, rip
Die ene nacht die ik laatst nuchter heb doorgehaald was echt killing.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het aanpaktgwn goed eten en toch ff uurtje in bed gaan liggen ook al slaap je nie doet wonderen
nou mooi tochquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan zou je leven nu al bijna op de helft zijn
ja maar nuchter is het ook veel lastigerquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die ene nacht die ik laatst nuchter heb doorgehaald was echt killing.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Beter distantiëren we ons van dp, met z'n destructieve gedrag
daar moet ik dan weer niet aan denkenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:59 schreef Zosk het volgende:
Heb wel ooit 78 uur achter elkaar zitten gamen aan de red bull.
Ja dat sowieso. Van de kaart ben ik ook wel lang wakker geweest, gaat al vrij makkelijk als je 24 uur lang pillen naar binnen blijft flikkeren.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar nuchter is het ook veel lastiger
Doe ik ook nooit meer, heb daarna volgens mij 26 uur geslapen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar moet ik dan weer niet aan denkenlkkr bergen cafeïne
op pillen vind ik het na een uur of 10 a 12 toch wel goed geweest eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Van de kaart ben ik ook wel lang wakker geweest, gaat al vrij makkelijk als je 24 uur lang pillen naar binnen blijft flikkeren.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit meer, heb daarna volgens mij 26 uur geslapen.
Ja ik normaal ook echt wel hoor, dat was gewoon een extreme nacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
op pillen vind ik het na een uur of 10 a 12 toch wel goed geweest eigenlijk
praat niet over mij alsof ik er niet bij benquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind beetje zorgwekkendstraks gaat ie dood
En maar klagen deze man. Het gaat hier gewoon dagelijks over drugs, deal with it.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:03 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd net 10:00 man, gaat al weer over drugs
kanjerstakkers
Echtquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:03 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd net 10:00 man, gaat al weer over drugs
kanjerstakkers
Sowquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echttoen dp hier sochtends niet kwam ging het nooit over drugs
Nou nee hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
En maar klagen deze man. Het gaat hier gewoon dagelijks over drugs, deal with it.
Terwijl ik eigenlijk nooit degene ben die erover begintquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijkbaar nodigt jouw username uit om er over te praten.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Terwijl ik eigenlijk nooit degene ben die erover begint
correctie: Toen jij en dp er niet waren danquote:
Haha oké man.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
correctie: Toen jij en dp er niet waren dan
Verder niet erg hoor maar valt wel op.
Komt doordat drugs de reden is van zijn aanwezigheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maar we zitten het toch ook niet de hele dag over de baan van nootjes te hebben bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt doordat drugs de reden is van zijn aanwezigheid.
Ben rustiger geworden tochquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:06 schreef deadprez het volgende:
laten we niet doen alsof noel onschuldig is in dit alles trouwens ;s die zit nu gwn schijnheilig te doen
goed bezig gquote:
Hij laat er niks over los.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar we zitten het toch ook niet de hele dag over de baan van nootjes te hebben bijvoorbeeld
dat is waarquote:
Wel sok in blik toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:10 schreef -supergirl- het volgende:
Straks sokken kopen. Ik ben gek op nieuwe sokken.
Diep dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt doordat drugs de reden is van zijn aanwezigheid.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sexy hoe snel die politieagent reageertagenten zijn sexy
![]()
wtfquote:
das er volgens mij zo een die de konijnendans staat te doen op technofeestjesquote:
ripquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
das er volgens mij zo een die de konijnendans staat te doen op technofeestjes
Denk dat Opso dat doetquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
das er volgens mij zo een die de konijnendans staat te doen op technofeestjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:24 schreef Zosk het volgende:
Oké laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Oké laatsteWat een smerig wijf zo vol tattoo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel zijn het er niet toch? Wel lelijke.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat een smerig wijf zo vol tattoo's
vind het er best veel eiglkquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er niet toch? Wel lelijke.
Oké laatsteis toch zwaar werk af en toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, kom er gewoon voor uit dat ik homo ben. Gun jullie alleen ook wat, zo ben ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:26 schreef HPLC het volgende:
is het weer 'bewijs dat je hetero bent' uur?
oh gelukkig maarquote:
ja je bent een goede boiquote:
one lobi jatogquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee hoor, kom er gewoon voor uit dat ik homo ben. Gun jullie alleen ook wat, zo ben ik.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |