Ben rustiger geworden tochquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:06 schreef deadprez het volgende:
laten we niet doen alsof noel onschuldig is in dit alles trouwens ;s die zit nu gwn schijnheilig te doen
goed bezig gquote:
Hij laat er niks over los.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar we zitten het toch ook niet de hele dag over de baan van nootjes te hebben bijvoorbeeld
dat is waarquote:
Wel sok in blik toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:10 schreef -supergirl- het volgende:
Straks sokken kopen. Ik ben gek op nieuwe sokken.
Diep dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt doordat drugs de reden is van zijn aanwezigheid.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sexy hoe snel die politieagent reageertagenten zijn sexy
![]()
wtfquote:
das er volgens mij zo een die de konijnendans staat te doen op technofeestjesquote:
ripquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
das er volgens mij zo een die de konijnendans staat te doen op technofeestjes
Denk dat Opso dat doetquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
das er volgens mij zo een die de konijnendans staat te doen op technofeestjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:24 schreef Zosk het volgende:
Oké laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Oké laatsteWat een smerig wijf zo vol tattoo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel zijn het er niet toch? Wel lelijke.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat een smerig wijf zo vol tattoo's
vind het er best veel eiglkquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er niet toch? Wel lelijke.
Oké laatsteis toch zwaar werk af en toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, kom er gewoon voor uit dat ik homo ben. Gun jullie alleen ook wat, zo ben ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:26 schreef HPLC het volgende:
is het weer 'bewijs dat je hetero bent' uur?
oh gelukkig maarquote:
ja je bent een goede boiquote:
one lobi jatogquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee hoor, kom er gewoon voor uit dat ik homo ben. Gun jullie alleen ook wat, zo ben ik.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |