We can dance if we want toquote:Op maandag 27 juni 2016 09:24 schreef Zosk het volgende:
How can we dance
When our earth is turning
How do we sleep
While our beds are burning
Do the D-A-N-C-Equote:Op maandag 27 juni 2016 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
We can dance if we want to
We can leave your friends behind
'Cause your friends don't dance and if they don't dance
Well, they're no friends of mine
Say, we can go where we want to
A place where they will never find
And we can act like we come from out of this world
Leave the real one far behind
And we can dance
Dans oppie speakersquote:Op maandag 27 juni 2016 09:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Do the D-A-N-C-E
1, 2, 3, 4, fight
Stick to the B-E-A-T
Get ready to ignite
You were such a P-Y-T
Catching all the lights
Just easy as A-B-C
That's how you make it right
Thanksquote:Op maandag 27 juni 2016 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heel veel plezier bij deze prachtige gebeurtenis.
That's why I need a one dancequote:Op maandag 27 juni 2016 09:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dans oppie speakers
Fokken dans oppie grond
Fokken spring oppie tafels
Fokken mors fokken rond
Fokken hier fokken daar
Fokken alles deurmekaar
Fokken Jack Parrow, Bra
Fokken dans oppie bar
Fokken dans op jou eie
Fokken dans in `n groep
Dans met n six-pack fokken dans met `n boep
Dans oppie dans vloer
Dans om `n hoek
Dans saam `n cupcake
Dans saam `n koek
oke, leuk?quote:Op maandag 27 juni 2016 09:48 schreef madeliefff het volgende:
mijn 7 jarige nichtje heeft skypenaast voiceberichtjes sturen op WA( (omdat ze nog niet goed kan lezen en schrijven) kunnen we nu ook skypen
Wat liefquote:Op maandag 27 juni 2016 09:48 schreef madeliefff het volgende:
mijn 7 jarige nichtje heeft skypenaast voiceberichtjes sturen op WA( (omdat ze nog niet goed kan lezen en schrijven) kunnen we nu ook skypen
ja zo spreek ik haar nog eens, omdat haar ouders uit elkaar zijn is ze maar eens inde 2 weken 2 dagne bij haar vader. ik krijg echt van die stalkerige berichtjes als ik 1 minuut niet reageer: "hallo waarom reageer je nietquote:
jij liever dan ikquote:Op maandag 27 juni 2016 09:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja zo spreek ik haar nog eens, omdat haar ouders uit elkaar zijn is ze maar eens inde 2 weken 2 dagne bij haar vader. ik krijg echt van die stalkerige berichtjes als ik 1 minuut niet reageer: "hallo waarom reageer je niet""reageer nou anders vind ik het niet meer leuk en word ik boos
" "ook die andere berichtjes lezen " ze snapt de blauwe vinkjes al
ach, morgen weer eens kansquote:Op maandag 27 juni 2016 10:16 schreef -supergirl- het volgende:
Nop... 08:00 uur is hem niet geworden. Tja
quote:Op maandag 27 juni 2016 10:16 schreef -supergirl- het volgende:
Nop... 08:00 uur is hem niet geworden. Tja
lekker voor jequote:Op maandag 27 juni 2016 10:22 schreef Rozevla het volgende:
Nu al een kanki dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou nouquote:Op maandag 27 juni 2016 10:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ofnie gewoon opkankeren denk met je negatieve gezeik
Mag ik haar Skype adres?quote:Op maandag 27 juni 2016 09:48 schreef madeliefff het volgende:
hehehehquote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 10:41 schreef Zosk het volgende:
Girl, you're my angel, you're my darling angel
Closer than my peeps you are to me, baby
Shorty, you're my angel, you're my darling angel
Girl, you're my friend when I'm in need, lady
Sowieso.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah, jij doet net als ik ook aan alfabet poepen.
ahaha dit soort filmpjes had ik nog nooit gezien ook niet met Playstations enzoquote:
HAHAHAHAHHAAHHA OF NIET HAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 27 juni 2016 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ahaha dit soort filmpjes had ik nog nooit gezien ook niet met Playstations enzohahahahaha
Zou haar wel hard geven.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat krijg je er nou van als je je haren zo kort laat knippen
Niet weer.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAAHHA OF NIET HAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Maar ik zou dat niet durven.
Hij ook niet hoor maar is even leuk voor twitter en Facebook enzoquote:Op maandag 27 juni 2016 10:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAAHHA OF NIET HAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Maar ik zou dat niet durven.
staat haar best goedquote:Op maandag 27 juni 2016 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat krijg je er nou van als je je haren zo kort laat knippen
Ja dat is zeker een uitdaging.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben zelf bij de letter W. Lastig.
Dat wel inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij ook niet hoor maar is even leuk voor twitter en Facebook enzo
quote:Op maandag 27 juni 2016 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doet niet ter zake. we moeten streng zijn in dit geval
Als bitches voor het oprapen liggen zou dat wel zo zijn ja, maar dat is bij mij niet hoor. :squote:Op maandag 27 juni 2016 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doet niet ter zake. we moeten streng zijn in dit geval
wat kun je dan, heel cs6, 3 videobewerkingsprogramma's en the witcher tegelijk draaien ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2016 10:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
¤ 1600 ongeveer ja. Zwaar overbodig overigens.
Wel meer denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat kun je dan, heel cs6, 3 videobewerkingsprogramma's en the witcher tegelijk draaien ofzo?
gianni heeft chimeid aan elke vinger heb ik gehoordquote:Op maandag 27 juni 2016 10:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als bitches voor het oprapen liggen zou dat wel zo zijn ja, maar dat is bij mij niet hoor. :s
Begrijpelijk.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja want ik kom eigenlijk niet verder dan v.
quote:Op maandag 27 juni 2016 10:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
gianni heeft chimeid aan elke vinger heb ik gehoord
quote:
Ja maar dan moet je gewoon ff een dag 2 keer zoveel vreten en een dag niet schijten.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarna is mijn poep gewoon op, snapje?
Ja, best welquote:Op maandag 27 juni 2016 10:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
¤ 1600 ongeveer ja. Zwaar overbodig overigens.
Dat wel, daarna teruggebracht zeker xD hahaquote:Op maandag 27 juni 2016 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, best welmaar leuk voor het filmpje natuurlijk
is belangrijkst.
Dan komt het mijn neus uit. Dat is niet de bedoeling.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je gewoon ff een dag 2 keer zoveel vreten en een dag niet schijten.
Er zijn zulke mensenquote:Op maandag 27 juni 2016 10:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat wel, daarna teruggebracht zeker xD haha
Ik ging ook altijd naar black maar bijna niemand wilde meequote:Op maandag 27 juni 2016 10:49 schreef deadprez het volgende:
nog steeds geen defqon black setjes op youtube
Nee dan ff wachten op het juiste moment denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan komt het mijn neus uit. Dat is niet de bedoeling.
Ik blijf proberen.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dan ff wachten op het juiste moment denk ik.
ik ben überhaupt nooit op defqon geweestquote:Op maandag 27 juni 2016 10:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ging ook altijd naar black maar bijna niemand wilde meeiedereen ging altijd mainstage.
Bij mij is het ook al jaren geleden, ben 3 jaar achter elkaar geweest destijds.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben überhaupt nooit op defqon geweest
quote:Op maandag 27 juni 2016 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
7cm hahahahaahahahahahahaha
pilletje klappen en lkkr stampen tochquote:Op maandag 27 juni 2016 10:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet, en nu hoeft het van mij niet meer
whyquote:
Wie?quote:Op maandag 27 juni 2016 10:55 schreef Zosk het volgende:
Die Miss K8 mag ook wel een piemel in trouwens.
miss k8quote:Op maandag 27 juni 2016 10:55 schreef Zosk het volgende:
Wie?quote:Op maandag 27 juni 2016 10:55 schreef Zosk het volgende:
Doordat jij niet gekeken hebt vannacht besloot Messi maar meteen te stoppenquote:
geloof dat ik een half uurtje geslapen heb jaquote:
Lekker toch.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:56 schreef deadprez het volgende:
vind wel raar om te zien bij sets van haar om een of andere reden, chickie helemaal opgemaakt die daar dan kkharde hardcore staat te draaien
Ik las het zojuist. Eeuwig zonde.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doordat jij niet gekeken hebt vannacht besloot Messi maar meteen te stoppen
Beter iets dan niets.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
geloof dat ik een half uurtje geslapen heb ja
Lekker wijf.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 10:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ik de lineup zo zie dan denk ik daarom.
Veel meer hardcore gericht, ook hogere aanbod van hardere stijlen.quote:
yeh sws, maar contrast is beetje raarquote:
Moet kunnen.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeh sws, maar contrast is beetje raar
Beetje als een man die onderhouden wordt door een vrouw.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeh sws, maar contrast is beetje raar
Dan juist niet. Tussen de 4 en 6 uur is veel erger.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alles onder de 4 uur is killing, voor mij althans.
Hopelijk duurt je vrijpartij dan niet korter dan 4 uur....quote:Op maandag 27 juni 2016 10:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alles onder de 4 uur is killing, voor mij althans.
ja ik zag hetquote:Op maandag 27 juni 2016 10:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Veel meer hardcore gericht, ook hogere aanbod van hardere stijlen.
Hoewel als ik nu kijk lijkt het bij Defqon verbeterd. Zou nog steeds Dominator kiezen.
beetje irrelevant maar ik snap dat je jelly bentquote:Op maandag 27 juni 2016 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje als een man die onderhouden wordt door een vrouw.
Jawel, véél korter.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk duurt je vrijpartij dan niet korter dan 4 uur....
Lekker hoor, zou bijna gaanquote:Op maandag 27 juni 2016 10:59 schreef deadprez het volgende:
ja ik zag het
peacock, sickest squad, miss k8, randy, le bask, speedfreak, hyrule war, drokz, akira
jezus fucking christus man
Hahaquote:Op maandag 27 juni 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij heette ze Anime, zat net op Google afbeeldingen te zoeken, was niet zo'n goed idee op het werk
Ja ik ook, maar heb nog niet naar de prijzen gekeken en dan zal de pret wel snel over zijnquote:
wel als je daarachter hardcore dj zetquote:Op maandag 27 juni 2016 11:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaals je Google filters aanstaan is anime toch niet zo'n rare zoekterm?
Oh was dat echt waar?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje irrelevant maar ik snap dat je jelly bent
Ach, voor mij is het allemaal kut eigenlijk. Ben nooit uitgerust.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan juist niet. Tussen de 4 en 6 uur is veel erger.
jaquote:
ahaha vieze weeabooquote:Op maandag 27 juni 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij heette ze Anime, zat net op Google afbeeldingen te zoeken, was niet zo'n goed idee op het werk
is niet strafbaar?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zit die Low (met puntjes boven de o) hele tijd aan zichzelf te ruiken?
Krijgt hij een stijfje vanquote:Op maandag 27 juni 2016 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zit die Low (met puntjes boven de o) hele tijd aan zichzelf te ruiken?
Nee, man laatst had je nog werk toch? iets met telefoonwerk.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
wist je ook gwn volgens mij maar oké
das al driekwart jaar geleden ofzoquote:Op maandag 27 juni 2016 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, man laatst had je nog werk toch? iets met telefoonwerk.
Nee, maar gewoon zijn reet, zijn zak en nu weer zijn okselquote:
Ik zou echt schijt hebben als ik zijn salaris had.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon zijn reet, zijn zak en nu weer zijn okselde hel man, sowieso vies mannetje
Hij wil gewoon weten of hij fris ruikt voor het loopgraf.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon zijn reet, zijn zak en nu weer zijn okselde hel man, sowieso vies mannetje
Nou, voel me er nogal ongemakkelijk bijquote:Op maandag 27 juni 2016 11:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
moet ik een keer om je lachen is het weer niet goed
Ja joh, al die oude foto's staan ook nog gewoon online. Van 10 jaar (of langer) geleden.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bestaat partyflock nog steeds?
ja en ze geven er nog steeds kkslecht drugsadviesquote:Op maandag 27 juni 2016 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bestaat partyflock nog steeds?
Jezusquote:Op maandag 27 juni 2016 11:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja joh, al die oude foto's staan ook nog gewoon online. Van 10 jaar (of langer) geleden.
Ja dat is dan weer jou ding.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en ze geven er nog steeds kkslecht drugsadvies
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:07 schreef Zosk het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=6110
niet geklikt maar ik zou haar doenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:07 schreef Zosk het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=6110
Nou ja, het kan dus welquote:Op maandag 27 juni 2016 11:07 schreef deadprez het volgende:
"kan het kwaad om na speed lsd te doen?"
reacties op normale fora dat je er beter een beetje voorzichtig mee kunt doen blabla
reacties partyflock "ik doe al 4 jaar elke dag pep en na 96 uur niet slapen heb k nog steeds lekkere trips geen probleem gewoon pakken"
zekerquote:
hahahaquote:Op maandag 27 juni 2016 11:07 schreef deadprez het volgende:
reacties op normale fora dat je er beter een beetje voorzichtig mee kunt doen blabla
reacties partyflock "ik doe al 4 jaar elke dag pep en na 96 uur niet slapen heb k nog steeds lekkere trips geen probleem gewoon pakken"
Ach, alles kan kwaad als je pech hebt.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:07 schreef deadprez het volgende:
Op partyflock zijn ze vaak ook nog eens heel jong. En dan gaat het niet meer goed op school, omdat ze elke dag pep gebruiken.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:07 schreef deadprez het volgende:
Raar hè.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Op partyflock zijn ze vaak ook nog eens heel jong. En dan gaat het niet meer goed op school, omdat ze elke dag pep gebruiken.
Vreemd wel.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Op partyflock zijn ze vaak ook nog eens heel jong. En dan gaat het niet meer goed op school, omdat ze elke dag pep gebruiken.
huh echt, dacht dat de gemiddelde leeftijd daar ondertussen best hoog wasquote:Op maandag 27 juni 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Pep moet je alleen gebruiken tijdens je examen/tentamen periodes.
pep moet je nooit gebruiken voor verplichtingenquote:Op maandag 27 juni 2016 11:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Pep moet je alleen gebruiken tijdens je examen/tentamen periodes.
Zou daar als beheerder niet zo blij mee zijn, kan voor anderen een aanmoediging zijn om niet te minderen, omdat ze denken dat hun gebruik wel meevalt.quote:
joh dan doen ze dat wel ergens andersquote:Op maandag 27 juni 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou daar als beheerder niet zo blij mee zijn, kan voor anderen een aanmoediging zijn om niet te minderen, omdat ze denken dat hun gebruik wel meevalt.
Heb het dan echt over de minderjarigen.
Oh zijn misschien wel de oude topics waarin ik dat gelezen heb.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh echt, dacht dat de gemiddelde leeftijd daar ondertussen best hoog was
Ik zou het sowieso niet gebruiken maar dat terzijde.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
pep moet je nooit gebruiken voor verplichtingen
wtf, idd gekquote:Op maandag 27 juni 2016 11:10 schreef Zosk het volgende:
Heb het al meegemaakt dat kinderen van 10/11 aan de pillen zaten dus ik kijk echt nergens meer van op.Echt zieke mensen die het verkopen aan zulke jonge kinderen.
Gaat misschien wel via via.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:10 schreef Zosk het volgende:
Heb het al meegemaakt dat kinderen van 10/11 aan de pillen zaten dus ik kijk echt nergens meer van op.Echt zieke mensen die het verkopen aan zulke jonge kinderen.
ik weet het verder niet hoor, kom er eigenlijk alleen af en toe om de agenda te checken en heel soms via googlequote:Op maandag 27 juni 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh zijn misschien wel de oude topics waarin ik dat gelezen heb.
Dan nog, uiteindelijk is er iemand die zo ziek is in zijn hoofd om het aan zulke jonge kinderen te verkopen.quote:
Ja dus. Partyflock stuit je qua google resultaten gewoon heel snel op. En zou als platform daar gewoon geen rol in willen hebben ook al doen ze het dan ergens anders.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
joh dan doen ze dat wel ergens anders
nee dat hoeft helemaal nietquote:Op maandag 27 juni 2016 11:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan nog, uiteindelijk is er iemand die zo ziek is in zijn hoofd om het aan zulke jonge kinderen te verkopen.
Oh damn gaat snel. Post was ook zo. Wist ik wel, even vergeten.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
das al driekwart jaar geleden ofzo
heb nog steeds wel werk, maar das post dus kkweinig uur
maar dat is wss wel de redenatie van het beheerquote:Op maandag 27 juni 2016 11:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dus. Partyflock stuit je qua google resultaten gewoon heel snel op. En zou als platform daar gewoon geen rol in willen hebben ook al doen ze het dan ergens anders.
Ieder zijn dingquote:Op maandag 27 juni 2016 11:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou echt schijt hebben als ik zijn salaris had.
Zou door de stress en spanning serieus mijn eigen poep in mijn gezicht uitsmeren tijdens een wedstrijd.
Dat sowieso, maar is ook ziek dat ze dat spul al kennen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan nog, uiteindelijk is er iemand die zo ziek is in zijn hoofd om het aan zulke jonge kinderen te verkopen.
Voor zover ik heb meegekregen destijds was het gewoon aan ze verkocht door iemand. Er waren mensen zoals Hitler in het verleden dus zo raar is het niet dat er mensen zijn die dit doen toch?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf, idd gek
maar miss gewoon gejat van oudere broer ofzo, kan me niet voorstellen dat er dealers zijn die dat doen
dan verdien je wel echt paar flinke klappen, dealer zijndequote:Op maandag 27 juni 2016 11:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voor zover ik heb meegekregen destijds was het gewoon aan ze verkocht door iemand. Er waren mensen zoals Hitler in het verleden dus zo raar is het niet dat er mensen zijn die dit doen toch?
Ik speelde ook gewoon buiten toen ik die leeftijd had.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar is ook ziek dat ze dat spul al kennen.
Toen ik die leeftijd had speelde ik met Lego en met goed weer was ik buiten.
Dan heb je alsnog een kronkel.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:14 schreef deadprez het volgende:
van de andere kant kan die gast ook denken dat hij iig zorgt dat die kindjes goeie shit hebben en dat ze er anders vast ook wel aan kunnen komen maar zonder garantie
maar goed, blijft niet normaal uiteraard
Dat zeker, wij waren er ook niet echt blij mee.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan verdien je wel echt paar flinke klappen, dealer zijnde
ja maar maakt het nog een heel klein beetje minder ergquote:
Hahaha gvd man.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:14 schreef deadprez het volgende:
van de andere kant kan die gast ook denken dat hij iig zorgt dat die kindjes goeie shit hebben en dat ze er anders vast ook wel aan kunnen komen maar zonder garantie
maar goed, blijft niet normaal uiteraard
Inderdaad, daar ging jullie toekomstige klandizie.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zeker, wij waren er ook niet echt blij mee.
Nee.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar maakt het nog een heel klein beetje minder erg
ja ik ben niet voor niets gutmensch hèquote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Inderdaad, daar ging jullie toekomstige klandizie.
Nee ik merk het gvd man.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik ben niet voor niets gutmensch hè
jawelquote:
beetje nuance is nooit verkeerdquote:
ja no shitquote:Op maandag 27 juni 2016 11:16 schreef Zosk het volgende:
Maar geloof me het is raar om kinderen van 10/11 zo van de kaart te zien.
Nou wat mij betreft is hij dat gewoon, ik kan het echt niet goedpraten, op geen enkele manier.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje nuance is nooit verkeerd
tis ook wel heel makkelijk om ervan uit te gaan dat die dealer een harteloze teringmongool is die graag kinderen aan de drugs ziet
Milik tochquote:Op maandag 27 juni 2016 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen wel wat spelers later komen vanwege het EK.
Ow wacht....
oké dan maarquote:Op maandag 27 juni 2016 11:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou wat mij betreft is hij dat gewoon, ik kan het echt niet goedpraten, op geen enkele manier.
Dat klopt, Arek is er nietquote:Op maandag 27 juni 2016 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen wel wat spelers later komen vanwege het EK.
Ow wacht....
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje nuance is nooit verkeerd
tis ook wel heel makkelijk om ervan uit te gaan dat die dealer een harteloze teringmongool is die graag kinderen aan de drugs ziet
quote:
We waren er niet bij, maar dat is wel wat zei hebben gezegd.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
maar ik denk niet dat dat via een dealer gegaan is
Nooit luisteren naar mensen die van de kaart zijn.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
We waren er niet bij, maar dat is wel wat zei hebben gezegd.
Kunnen ze wel voor veel geld kwijt wellicht.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, dom eigenlijk. Want is prima spits
is gwn niet logischquote:Op maandag 27 juni 2016 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
We waren er niet bij, maar dat is wel wat zei hebben gezegd.
Jij luistert dus nooit naar dp.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Nooit luisteren naar mensen die van de kaart zijn.
Zorgen dat ze veel suiker binnenkrijgen, dan is het direct een stuk minder erg.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:19 schreef Zosk het volgende:
Waarom zouden die kinderen daarover liegen. Als je op die leeftijd al zulke drugs gebruikt dan zou je het ook wel toegeven als je het van iemand had gestolen.
Bwa, heeft niet echt bepaald aan zijn transferwaarde gewerkt op EK. Als hij weg gaat dan hoop ik dat het snel gebeurt zodat KJH binnen kan worden gehaaldquote:
Wil je echt dat KJH weer bij ajax speelt? Vraag me echt af of dat een meerwaarde wordt.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bwa, heeft niet echt bepaald aan zijn transferwaarde gewerkt op EK. Als hij weg gaat dan hoop ik dat het snel gebeurt zodat KJH binnen kan worden gehaald
desalniettemin zou ik het sowieso niet aanraden naar mij te luisteren verder ;squote:Op maandag 27 juni 2016 11:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Onder invloed en van de kaart vind ik een wereld van verschil.
Tegenwoordig leeft dat soort shit blijkbaar al heel vroeg bij dergelijk jonge kinderen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
is gwn niet logisch
hoe komen kinderen van die leeftijd terecht bij een dealer? hoe weten ze überhaupt wat het is? en dan ook nog eens die ene xtc dealer die aan 10-jarigen verkoopt
wss zoals iemand al zei gwn via via in de handen geduwd gekregen, van iemand die hooguit 2 jaar ouder is ofzo
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Zorgen dat ze veel suiker binnenkrijgen, dan is het direct een stuk minder erg.
Hahaha.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Onder invloed en van de kaart vind ik een wereld van verschil.
Om van de kaart te willen zijn, hun eigen woorden.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
Maar met wat voor een idee hebben ze het naar binnen gewerkt dan Zosk? Lijkt me dat er wel een aanleiding voor is geweest, want ze zijn blijkbaar actief op zoek gegaan.
Ja, een ervaren spits zou goed zijn voor team. Ik hoop dat Milik blijft, anders is KJH de beste optie. Cassiera is er niet klaar voor, dan heb je geen spits meerquote:Op maandag 27 juni 2016 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je echt dat KJH weer bij ajax speelt? Vraag me echt af of dat een meerwaarde wordt.
Nou, joepiequote:Op maandag 27 juni 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kunnen ze wel voor veel geld kwijt wellicht.
Ik ben er altijd goed tegen beschermd geworden. Hier in de buurt had je ook enkele dealers, maar aangezien m'n pa en z'n broers vroeger ook niet bepaald lieverdjes waren hebben ze hun aangesproken. Als mijn neefjes of ik ooit zoiets binnen zouden krijgen dan moesten ze zorgen voor ogen in hun rug de rest van hun leven.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tegenwoordig leeft dat soort shit blijkbaar al heel vroeg bij dergelijk jonge kinderen.Ik kijk niet raar op dat er zulke zieke geesten rondlopen die alles doen voor een paar euro's. Dealers staan sowieso al niet bekend als de pareltjes van de maatschappij natuurlijk.
![]()
Al zou het via via gegaan zijn met iemand van 2 jaar ouder dan is er alsnog een randdebiel die het aan iemand van 12/13 heeft verkocht.
Dan heb ik liever Milikquote:Op maandag 27 juni 2016 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bwa, heeft niet echt bepaald aan zijn transferwaarde gewerkt op EK. Als hij weg gaat dan hoop ik dat het snel gebeurt zodat KJH binnen kan worden gehaald
pareltjes van de maatschappijquote:Op maandag 27 juni 2016 11:21 schreef Zosk het volgende:
Tegenwoordig leeft dat soort shit blijkbaar al heel vroeg bij dergelijk jonge kinderen.Ik kijk niet raar op dat er zulke zieke geesten rondlopen die alles doen voor een paar euro's. Dealers staan sowieso al niet bekend als de pareltjes van de maatschappij natuurlijk.
Dat is brugklasleeftijd, zo raar is het niet om dan aan drugs te kunnen komenquote:Al zou het via via gegaan zijn met iemand van 2 jaar ouder dan is er alsnog een randdebiel die het aan iemand van 12/13 heeft verkocht.
heb wel een to do list ja.... maar heb punt 1 van 3 punten al afgewerkt.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of was je van plan deze ochtend iets te doen?
Had je ze ook een stomp tussen de ogen kunnen geven. Waren ze ook wel even van de kaart.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Om van de kaart te willen zijn, hun eigen woorden.
Ik heb het niet zo op die oude spelers die terugkeren naar de eredivisie. Meeste zijn toch een flop geworden, ben bang dat dit KJH ook gaat overkomen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, een ervaren spits zou goed zijn voor team. Ik hoop dat Milik blijft, anders is KJH de beste optie. Cassiera is er niet klaar voor, dan heb je geen spits meer
Jezus man dan kun je toch ook nooit genieten.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben er altijd goed tegen beschermd geworden. Hier in de buurt had je ook enkele dealers, maar aangezien m'n pa en z'n broers vroeger ook niet bepaald lieverdjes waren hebben ze hun aangesproken. Als mijn neefjes of ik ooit zoiets binnen zouden krijgen dan moesten ze zorgen voor ogen in hun rug de rest van hun leven.
Werkt wel, krijg nog steeds niet van hun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |